Naurettavaa että "lestadiolaiset" jaksavat aukoa päätään kaikesta..mitä hankitte niin paljon lapsia että joudutte vaikeuksiin! Naurettavalta tuntuu se että kiltit lapsenne ei olekaan niin kilttejä kuin luulette. ala-aste ikäiset varastavat karkkia kaupasta MINKÄ ehtivät, koska äidillä ei ole vara ostaa. ja teini tytöt meikkaavat kouluun ja pesevät ne pois kotiin mennessä. Moni teini tupakoi koska se on niin coolia kun rööki nousee päähän ja kavereilta ( ei lessuilt) kinutaan perjantaisin kalja ryyppyjä koska tekee niin mieli maistaa.
eräs lesta teini tuli yhtenä päivänä kertomaan kuinka oli harrastanu seksiä kortsun kaa vieraan miehen kaa. että tämmöstä touhua..
Naurettavaa!!
3
1252
Vastaukset
- kuuluisi
uskontopalstalle? Täällähän on lestadiolaisia vain pari kappaletta. Vai laitetaanko noin tyhmät siellä heti boikottiin ja siksi aihe täällä?
- suurperheen äiti, muttei lest.
Kysyisin sinulta aloittaja, miten lestadiolaisnuoret siis eroaa muista nuorista? Tai siis pitäisikö sinun mielestäsi erottua jotenkin sädekehällisesti? Monet lapset ja nuoret varastavat kaupasta karkkia, ei siihen tarvita lestadiolaista taustaa (tiedän työni puolesta). Monet tytöt meikkaavat salaa vaikka ei kotoa ole vielä lupa. Myös muut kuin lestadiolaisäidit kieltävät lapsiltaan meikkaamisen. Ja tosiaan, moni teini tupakoi, ei liity mitenkään vanhempien uskonnolliseen taustaan tai perheen kokoon. Ja kaljaa vasta kuluukin teineillä, perhetaustasta riippumatta. Ja se seksi se viehättää oli vanhemmat lestadiolaisia, ateisteja, akateemisia, duunareita, pummeja, tai mitä hyvänsä...
Tunnen jokusia lestadiolaisperheitä, enkä ole kyllä kuullut lestadiolaisten aukovan päätään mistään. Mutta muut tuntuu kyllä näkevän kovasti vaivaa heistä ;D- HÄH?
Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Muut ihmiset haluavat jostain syystä puhua heistä perättömiä juttuja. Onko jotain kateutta/katkeruutta lestadiolaisia kohtaan, kun tämmöisiä juttuja täytyy keksiä. Itsekin tunnen kyseisiä perheitä ja siksi tämä aloitus tuntuu olevan täysin keksittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813