Micra 1,0 Hit vm. 2001

tuli ostettua

tuli ostettua otsikossa mainitunlainen Nissan Micra, mittarissa n. 147tkm. Minkälaisia kokemuksia tämmöisestä autosta? Mikä paikka kuluu ensimmäisenä tai mihin kannattaisi kiinnittää huomiota tekniikan puolesta tai koriltaan? Tyyppivikoja?
Onko näillä Microilla ollut katsastuksessa minkäänlaisia tyypillisiä ongelmia esim. päästöjen tai OBD-testin kanssa? Missä OBD-pistoke muuten sijaitsee?
Paljonko huoltoväli?
Joutokäynti tuntuu olevan aika pienillä kierroksilla, onko normaalia? Edellinen autoni oli kylläkin vanha kaasarilla varustettu Mazda joten näistä ruiskupeleistä ei ole niin kokemusta.
Jakopää lienee ketjulla tässä, onko sen kanssa ollut mitään ongelmia?

3

1911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttuketjun aloittaja

Onko 1,0 (suorasytytyksellä oleva versio) Micrassa hydrauliset venttiilivälysten säätimet? Lämpimänä kuuluu nimittäin pientä raksutusta tai naputusta moottorista ainakin joillain kierroksilla.

Etupyöräntuennassa tuntuu pientä välystä soratiellä ajaessa ja kolahtelee välillä kuuluvasti, paljonkohan maksaa pallonivelet tämmöiseen Micraan jos ne kokeilisi uusia? Onko tukivarsien puslia tarvinnut yleensä vaihtaa näihin? Auton mittarissa on vajaat 150.000 km.

Kauanko pyöränlaakerit kestää ja onko niiden vaihdossa mitään erikoista, osaako korjaamo kuin korjaamo ne vaihtaa vai onko käytettävä merkkiliikkeessä?

• yksi ongelma

Elikkä itsellä 2 autona micra vm-98 1.3i,muuten hyvä peli mutta näissä tahtoo jakopään ketjut sinkua.Tarpeeksi singuttua alkavat rallattaan lämpimänä ja lopuksi hakkaavat että on pakko vaihtaa.Itse vaihdatin 141000 km kohdalla kaikki jakopään osat ja makso noin töineen osineen 500 euron paikkeilla,osia ei sitten saa tarvikkeesta vaan pitää ostaa alkuperäisenä.Toisena autona on primu vm-94 farkku ja siihen vaihdatin jakopään osat vasta 257000 km paikkeilla alko myös hakkaan pirusti että oli pakko vaihtaa,onneksi tähän sain osat tarvikkeesta eikä tullut kalliiksi.Niin ja primu on 1.6i koneella on nissanin tyyppivikoja nämä sinkuvat jakopään ketjut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe