Micra 1,0 Hit vm. 2001

tuli ostettua

tuli ostettua otsikossa mainitunlainen Nissan Micra, mittarissa n. 147tkm. Minkälaisia kokemuksia tämmöisestä autosta? Mikä paikka kuluu ensimmäisenä tai mihin kannattaisi kiinnittää huomiota tekniikan puolesta tai koriltaan? Tyyppivikoja?
Onko näillä Microilla ollut katsastuksessa minkäänlaisia tyypillisiä ongelmia esim. päästöjen tai OBD-testin kanssa? Missä OBD-pistoke muuten sijaitsee?
Paljonko huoltoväli?
Joutokäynti tuntuu olevan aika pienillä kierroksilla, onko normaalia? Edellinen autoni oli kylläkin vanha kaasarilla varustettu Mazda joten näistä ruiskupeleistä ei ole niin kokemusta.
Jakopää lienee ketjulla tässä, onko sen kanssa ollut mitään ongelmia?

3

1936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttuketjun aloittaja

Onko 1,0 (suorasytytyksellä oleva versio) Micrassa hydrauliset venttiilivälysten säätimet? Lämpimänä kuuluu nimittäin pientä raksutusta tai naputusta moottorista ainakin joillain kierroksilla.

Etupyöräntuennassa tuntuu pientä välystä soratiellä ajaessa ja kolahtelee välillä kuuluvasti, paljonkohan maksaa pallonivelet tämmöiseen Micraan jos ne kokeilisi uusia? Onko tukivarsien puslia tarvinnut yleensä vaihtaa näihin? Auton mittarissa on vajaat 150.000 km.

Kauanko pyöränlaakerit kestää ja onko niiden vaihdossa mitään erikoista, osaako korjaamo kuin korjaamo ne vaihtaa vai onko käytettävä merkkiliikkeessä?

• yksi ongelma

Elikkä itsellä 2 autona micra vm-98 1.3i,muuten hyvä peli mutta näissä tahtoo jakopään ketjut sinkua.Tarpeeksi singuttua alkavat rallattaan lämpimänä ja lopuksi hakkaavat että on pakko vaihtaa.Itse vaihdatin 141000 km kohdalla kaikki jakopään osat ja makso noin töineen osineen 500 euron paikkeilla,osia ei sitten saa tarvikkeesta vaan pitää ostaa alkuperäisenä.Toisena autona on primu vm-94 farkku ja siihen vaihdatin jakopään osat vasta 257000 km paikkeilla alko myös hakkaan pirusti että oli pakko vaihtaa,onneksi tähän sain osat tarvikkeesta eikä tullut kalliiksi.Niin ja primu on 1.6i koneella on nissanin tyyppivikoja nämä sinkuvat jakopään ketjut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe