remington 700 ADL

yleisön mielipide?

ostin itselleni kyseisen aseen cal .308 synt. tukilla.

hyvät puolet on

-sillä saa sataan metriin alle kolmen sentin kasaa
-kädessä mukavan tuntuinen
-koht. hinta

huonot puolet

-makasiinin pohja ei ole aukaistavaa sorttia

kyseisen aseen omistajat ja oikeasti asiasta jotain tietävät laittakaa mielipiteitänne tulemaan!

8

3140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remarinvihaajan mielipide:

      Pulttilukkoisella tulee saada toistuvasti 15-20mm kasaa.

      Mitään en Remareista tiedä, enkä halua tietääkään...



      Maailmassa riittää tasalaatuisempiakin tehdasvalmisteisia luodikoita.

      • korhonen

        liekkö savon shamaanilla nyt nuin hyvät tiiot on,kun remarista ei tiiä mittään mutta vihata pittää kumminiin.taitaapi joku kaveri kyseisellä merkillä paukutella jatkuvasti parempia kasoja ja sekös se vituttaapi.


    • Remington 700 adl 243 win

      ostin juuri kyseisen aseen, mut liipasin säätö on viel hukassa. OHJEITA?

      • Hedvig .

        Niiku näkkyy, ee se ruoja asseesta paljooka tiijjä. Liekköhä ies jytylattaasta kolomenollakassiinkaa suanunna?


      • minä tiältä
        Hedvig . kirjoitti:

        Niiku näkkyy, ee se ruoja asseesta paljooka tiijjä. Liekköhä ies jytylattaasta kolomenollakassiinkaa suanunna?

        Eekä uo suana mittään muutakaan.


      • Hedvig.
        minä tiältä kirjoitti:

        Eekä uo suana mittään muutakaan.

        Jytyukko Korhone yltikkii armeejjassa iha käsittämättömmää suavutuksee. Sae kuntosuusluokan B ylitti täpärästi Cee vuatimukse.


    • Rem700

      Morjes! Itse ostin reilu vuosi sitten samanlaisen aseen kaliiberissä 30-06. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Tässä muutama plussa:
      -Lukko liikkuu hyvin ja siirtää patruunat liukkaasti pesään ja pois. Jossakin arvostelussa ko seikkaa moitittiin, itse en kyllä ongelmia siinä havainnut.
      - Varmistin hyvä, patruunat saa poistettua ase varmistettuna > nykyaikaa ja turvallista.
      - Ampuu hyvää kasaa, vaatii tosin hyvän tuen aseen keveyden vuoksi.
      - Ase on todellakin kohtuuhintainen.
      - Vaikka patruunassa kohtalainen lataus, perän pehmuste vaimentaa hyvin aseen rekyylin, tosin tietää kyllä ampuvansa(Vaimennin harkinnassa)

      Muutama miinuskin on,
      - Tuo makasiinin pohja on tosiaan kiinteä, patruunoiden poisto latausliike tekemällä > hankalampaa kuin esim irtolippaallisessa
      - Piipun ulkopinta ottaa ruostetta pintaan, jos et öljyä piippua säännöllisesti.
      - Tuo keveyshän se vaatii, (ainakin minulla), todella hyvän tuen onnistuneeseen riistalaukaukseen.

      Tosiaan, tyytyväinen olen ollut ja pystyn kyllä suosittelemaan muillekin tälläisille pienellä budjetilla harrastaville.

      Varmaan joku toinen sanoo, että eihän Tikka paljoa enempää maksa! Ei maksa, mutta Remarissa ei paljoa muoviosia ole Tikkaan verrattuna. Vaikka sanotaan, että kyllä se muovi on vahvaa ja kestävää, niin kyllä se ennemmin murtuu kuin metalli.

      Nämä on makuasioita ja jos minulla rahaa olisi, kyllä varmaan jollain Sakolla tmv ampuisin. Jokaisella on mielipide ja näkemys siitä millainen ase pitäisi olla, olet hyvän aseen hankkinut ja tämä on minun mielipide.
      Onhan sinulla kunnollinen kiikari ja hyvät jalat aseessa, ettei osumat ole niistä kiinni.

      Terv REM700

    • Remari2017

      Onko muilla kokemuksia Remarin 700 sarjan kivääreistä..? Minkälainen tuo synteettinen tukki on..? Minkälainen käynti aseella on..? Paljonko mahtaa maksaa jos modaa ADL:ään pohjalevyn tai lipasvaihtoehdon..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe