Mökillä aitan oven yläpuolella pystylauotuksen päällä on pesä joka ei näy ulospäin. oliko kellään hyviä vinkkejä kuinka pesän saisi tuhottua?
ampiaisista riesaa
8
4834
Vastaukset
- ihan tyyni ilta
otat ison RAID-pullon ja käyt murhahommissa.
Raaka peli, mutta ei siinä muu auta.- Mökkihöperö
Navetta radar on vielä parempaa/vahvempaa ainetta. Sitä saa agrimarketeista ja rautakaupoista ainakin.
Jollekin tarpeeksi rohkealle vaan kunnon suojavarusteet päälle ja sitten tyynellä sopivasta raosta suihkuttamaan radaria pesää kohden. Hämärän tultua olisi varmaan paras hetki kun silloin ampiaiset ovat lentonsa päättäneet/rauhoittuneet. - hyvstä vastauksista
Mökkihöperö kirjoitti:
Navetta radar on vielä parempaa/vahvempaa ainetta. Sitä saa agrimarketeista ja rautakaupoista ainakin.
Jollekin tarpeeksi rohkealle vaan kunnon suojavarusteet päälle ja sitten tyynellä sopivasta raosta suihkuttamaan radaria pesää kohden. Hämärän tultua olisi varmaan paras hetki kun silloin ampiaiset ovat lentonsa päättäneet/rauhoittuneet.kiitokset nopeista vastauksista! täytynee huomen illalla käydä listimässä ne.
- iisisti
hyvstä vastauksista kirjoitti:
kiitokset nopeista vastauksista! täytynee huomen illalla käydä listimässä ne.
Ampiaiset on meitäkin kiusanneet mökillä. Se ei sitten auta, että suihkit pesää kohti. Suihki niiden oviaukosta sisään. "Tyyliin läheltä ja suoraan munille". Toinen vaihtoehto on, että pudotat sen yöllä muovipussiin ja pussi kiinni. Muista laittaa kunnon varusteet.
iisisti kirjoitti:
Ampiaiset on meitäkin kiusanneet mökillä. Se ei sitten auta, että suihkit pesää kohti. Suihki niiden oviaukosta sisään. "Tyyliin läheltä ja suoraan munille". Toinen vaihtoehto on, että pudotat sen yöllä muovipussiin ja pussi kiinni. Muista laittaa kunnon varusteet.
Jos pesä on näkyvillä ja pesäaukon suulle pääsee esteettömästi, varmin konsti on suihkuhtaa pesään Raidia tai jotain muuta vastaavaa myrkkyä.
Olen hävittänyt muutamia pesiä tällä konstilla paikoista, joissa niistä saattaisi olla haittaa ihmiselle.
Suutin vain aivan suuaukon suulle ja sitten vain reilu yhtenäinen annos myrkkyä (5-10 sek). Siinä vaiheessa kun painaa "liipasinta", ei pesästä enään mitään tule.
Luulen että pesän pudottaminen ei onnistu ainakaan kokemattomalta ampiais/mehiläispesän pudottajalta niin nopeasti, etteikö koko yhdyskunta kerkiäisi pudottajan kimppuun? Siksi pesän pudottaminen hävittämiskonstina ei ole suositeltava juttu.
- AMPPPPAAARIT
Isäni opetti minulle että jos pesä on näkyvissä puristaa sormilla suuaukon kiinni ja hieman kääntelee pesää toisella kädellä niin se irtoaa.
Sitten nopeasti kävelee pois paikalta ja heittää pesän jonnekin. Näin olen näitä tuhonnut monta. Ilman suojaimia ja paljain käsin.- Anonyymi
Veljeni kuoli näin, älä viitsi valehdella internetissä
- Anonyymi
Oi aikoja oi tapoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873