Voiko kanille antaa pellavansiemeniä?
Vastaukset 4
- tania78
Itse en ole kyllä kuullut, että kanille annettaisiin pellavansiemeniä... (liotus on toki tuttua esim: hevosille)
Joissain ruoissa on pellavaa (siemensekoitukset), joten ei se varmaan kuolemaksikaan ole ?
Ravintoarvoja en tiedä... - mutta älä ainakaan liika anna
Voi tulla ripuli. Pitää totuttaa ruokaan hitaasti aina vähän kerrallaan.
- Auttakaaa
Mä mietin et saako niitä antaa paistettuna
- Kannattaakokeilla
Hei! Olen antanut pellavansiemeniä mutta kanille ei maistunut. Siis ihan yhtä koitin syöttää mutta ei mennyt kaupaksi :) Kannattaa kokeilla!
Suolitukoksethan on kaneilla tosi yleisiä ja jos siemeniä kauheesti syöttää niin todennäköisyys siihen on iso, tietysti moni muukin mutta noh :) Munkin kani joskus syönyt melkein KOKONAISEN piparin! Ei tullut mitään vaikutuksia :O Ja vieläpä HERMELIINILLE :0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781