Paras Autopeli

jakkevanukas

Mikä on kaikkein paras autopeli?
Hyvän autopelin kriteerit ovat:
- Hyvä grafiikka
- Hyvä ohjattavuus
- Hyvät autot
- Vapaa-ajon mahdollisuus

Ehdotelkaa!

12

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjjjjjjjj

      midtown madness 1 ja 2 tai r factor.

      • fsdf

        street legal racing redline lataat siihen autoja ja kaikkee se on ihan vitun hyvä kunnon tuning peli ehkä mun mielestä paras auto peli.


    • sande96

      Paras autopeli on Flatout 2, PS2

    • ondd

      Gran Turismo -pelisarja, itsellä GT4 PS2:lla ja se simuloi todella hyvin oikeata ajoa. Tämä ei tietysti ole mikään auton romutusta varten tehty pikkulasten peli, että iästähän riippuu mitä sitä hyvänä pitää.

    • Veikkaappa

      Eli siis paras autopeli.. No se on aivan makuasia, mutta itse sanon että rFactor, hauska pelata ja melkeinpä pitää ladata modeja siihen, lisäksi netistä löytyy liigoja joissa voi ajaa parhaat ja huonommatkin, amatööreille löysi yhden liigan: http://z10.invisionfree.com/rFactor_FinAma/index.php?

      • jebejee

        Jos tykkää ajaa takavetoisilla autoilla niin PS2:lle löytyy sellainen "ajosimulaattori" kuin Enthusia Progessional Racing. Päihittää mennen tullen Gran Turismot ajettavuudessa! Varsinkin takavetoisten autojen mallinnus osunut nappiin tuossa pelissä. Uskoisin että myös neli- ja etuvetojen, mutta näillä olen vähemmän ajanut ko. pelissä ja tosielämässä.


      • Kalakkuna
        jebejee kirjoitti:

        Jos tykkää ajaa takavetoisilla autoilla niin PS2:lle löytyy sellainen "ajosimulaattori" kuin Enthusia Progessional Racing. Päihittää mennen tullen Gran Turismot ajettavuudessa! Varsinkin takavetoisten autojen mallinnus osunut nappiin tuossa pelissä. Uskoisin että myös neli- ja etuvetojen, mutta näillä olen vähemmän ajanut ko. pelissä ja tosielämässä.

        Niin tutilla ajettaessako päihittää?

        G25 tai G25 ratilla on hieman realistisempaa.


    • varattunimimerkki

      Ratapuolella netKar Pro, rallipuolella se ainoa oikea, RBR.

      Ohjainpuolella suosittelen perehtymään Fanatecin tuotteisiin. Kun kerran koittaa, ei Logitechia tule ikävä.

    • ...

      Game Stock Car
      Uusin, realistisin ja paras ajosimulaatio pc:lle hyvällä grafiikalla. Paljon parempi kuin netKar pro tai simbinin pelit ym.

    • RFactor 2

      "Mikä on kaikkein paras autopeli?
      Hyvän autopelin kriteerit ovat:
      - Hyvä grafiikka
      - Hyvä ohjattavuus
      - Hyvät autot
      - Vapaa-ajon mahdollisuus"

      Tällä hetkellä ylivoimaisesti kaikkein paras autopeli on RFactor 2 beta! Sen voi jo ladata netistä ilmaiseksi, esim. piraattilahti.org, mutta kaupasta sitä ei vielä löydy. Paras autopeli kuitenkin jota voi tällä hetkellä pelata.

      Ei ole graafisesti eikä ajotuntumaltaan mitään varteenotettavia kilpailijoita lähelläkään tätä peliä. Esim. Race injection 2011 on vain pelkkä race07 lisäosat, grafiikka todella vanhentunutta. Myös GSC on grafiikoiltaan vanhentunut ja perustuu myös ikivanhaan rfactor 1:n engineen. Uusimmat nfs:t ja tdu:t ovat puolestaan ajotuntumaltaan täysin pelikelvotonta kökkökuraa, autopelin irvikuvia.

      RFactor 2 beta on täydellinen autopeli! Huippugrafiikka ja huippurealistinen ajomallinnus. Hyvät autot ja radat, kauniit maisemat.

    • tl

      F1 2012

      • hyväää

        Dirt3 forge ratilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe