...olenko transu?

poitzu16v

eli oon pienestä pitäen tykännyt esiintyä. saatoin jopa pukeutua korkokenkiin ja laittaa sukkahousut päähän ikään kuin pitkiksi hiuksiksi. tällä hetkellä oon ainakin tiedostanut olevani homo, mutta saatan olla myös transu. sinäällän olen ihan tyytyväinen vartalooni ja murrosiän kehitykseeni, mutta minulla seisoo todella usein ja se on häiritsevää. enemmän masturboin koskettelemalla anusta. tahtoisin pukeutua naisten vaatteisiin, mutta samalla olen ihan tyytyväinen nykyiseen. siis poikien kuteisiin ja poikana oloon. mitä ootte mieltä? :/

27

6865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p16

      en oikein tiedä miten minun tulisi tulkita tuo "transu" käsitteenä. Miten sinä sen tulkitset?

    • et000675

      Et oo.

      • mielettödyydessä pitäisi ol...

        Olet mitä olet muiltako varman vastauksen haet ?

        - Nukkeihminen -

        Vaikka nyt uskoisin että pelkkä foolaaja jotakin hakee, hakee, soisi löytävänsä. Sama saako saalista,pelkkää ääntä, lisätilaa möykkällä, vain hakualfa hamuaa. - Sehr Normal-


    • osa-aikatransu

      Moi,

      Mulla on melko samanlainen tausta. Pukeuduin jo nuorena satunnaisesti naisten asuihin ja pidin siitä. Tiedostin olevani homo jo murrosiässä ja olin jatkuvasti kädellä. Olen elänyt elämääni miehenä ja miehen vaatteissa. Halu pukeutua on aina ollut ja olen sitä salaa satunnaisesti harrastanut tuntien siitä syyllisyyttä ja eräänlaista morkkista.

      Nyt kolmenkympin kynnyksellä hankin viimein kunnon tyttöilyarsenaalin, asuja, peruukkeja, korkkareita, meikit, korut yms yms. Nautin pukeutumisesta silloin tälläin kotioloissa ja kiihotun erittäin paljon pukeutuessani naiseksi. Teen sen kotona ja salassa.

      Kokeilemalla rohkeasti pukeutmista tiedät onko se sinun juttusi. Aika näyttää sitten kuinka paljon siitä pidät jos pidät. Lykkyä matkaan sinulle, kysysä saa neuvoja ja vinkkejä tai vain vaihtaa jatuksia.

      • Ilwes

        kokoaikatransu. Ei se tarve katoa etkä ole yhtään vähempää transu ollessasi miesroolissa. Ei siinä ole mitään hävettävää olla transu. Mutta se häiritsee että tyttöilyään kutsuu transuiluks. Se häiritsee vielä enemmän jos kokoaikaisesti naisen identiteetillä mutta pojaksi syntynyttä kutsutaan transuksi.

        Nimittäin ihminen joka elää kokoaikaisesti naisena on nainen eikä transu. Jos oikein ymmärsin haluat olla osan aikaa nainen etkä transu.


      • osa-aika transu
        Ilwes kirjoitti:

        kokoaikatransu. Ei se tarve katoa etkä ole yhtään vähempää transu ollessasi miesroolissa. Ei siinä ole mitään hävettävää olla transu. Mutta se häiritsee että tyttöilyään kutsuu transuiluks. Se häiritsee vielä enemmän jos kokoaikaisesti naisen identiteetillä mutta pojaksi syntynyttä kutsutaan transuksi.

        Nimittäin ihminen joka elää kokoaikaisesti naisena on nainen eikä transu. Jos oikein ymmärsin haluat olla osan aikaa nainen etkä transu.

        Kyse on kai terminologiasta ja määritteistä. En nyt niin halua laittaa itseäni mihinkään kategoriaan sen tiukemmin. Olen toki koko ajan tansvestiitti, vaikka en aina pukeudukkaan naiseksi. Tyttöily on oikeastaan aika kiva ilmaus.

        Kun sanoin että pukeudun salassa, tarkoitan että en tee sitä julkisesti. Kyllä läheiseni tietävät pukeutumisestani, en vain ole (vielä) liikkunut julkisesti naiseksi pukeutuneena.

        Vaikea sanoa kuinka paljon haluaisin olla nainen, vaiko vain mies, joka on pukeutunut naiseksi? Pukeutuminen sinällään kiihottaa, samoin kun tunnen oloni naiselliseksi, mutta en halua esim leikkausta naiseksi. Toisaalta toiset naiseksi pukeutuneet miehet ovat alkaneet kiihottaa myös oman pukeutumiseni myötä. Olenko siis lesbo? :D


      • crossdresser
        Ilwes kirjoitti:

        kokoaikatransu. Ei se tarve katoa etkä ole yhtään vähempää transu ollessasi miesroolissa. Ei siinä ole mitään hävettävää olla transu. Mutta se häiritsee että tyttöilyään kutsuu transuiluks. Se häiritsee vielä enemmän jos kokoaikaisesti naisen identiteetillä mutta pojaksi syntynyttä kutsutaan transuksi.

        Nimittäin ihminen joka elää kokoaikaisesti naisena on nainen eikä transu. Jos oikein ymmärsin haluat olla osan aikaa nainen etkä transu.

        Jos englanti sujuu niin täältä löytyy paljon luettavaa http://www.susans.org/index.html

        Ja varsin mielenkiintoinen keskustelupalstakin :)


      • Yx Päivi
        osa-aika transu kirjoitti:

        Kyse on kai terminologiasta ja määritteistä. En nyt niin halua laittaa itseäni mihinkään kategoriaan sen tiukemmin. Olen toki koko ajan tansvestiitti, vaikka en aina pukeudukkaan naiseksi. Tyttöily on oikeastaan aika kiva ilmaus.

        Kun sanoin että pukeudun salassa, tarkoitan että en tee sitä julkisesti. Kyllä läheiseni tietävät pukeutumisestani, en vain ole (vielä) liikkunut julkisesti naiseksi pukeutuneena.

        Vaikea sanoa kuinka paljon haluaisin olla nainen, vaiko vain mies, joka on pukeutunut naiseksi? Pukeutuminen sinällään kiihottaa, samoin kun tunnen oloni naiselliseksi, mutta en halua esim leikkausta naiseksi. Toisaalta toiset naiseksi pukeutuneet miehet ovat alkaneet kiihottaa myös oman pukeutumiseni myötä. Olenko siis lesbo? :D

        Mukava lukea kertomustasi, sillä voisi olla melkein meikäläisen elämästä. Minäkin pukeudun naiseksi salaa kotosalla ja tietääkseni tästä salaisuudestani ei tiedä kuin yksi muu ihminen.
        Naiseksi pukeutuminen kiihottaa minua ja tuntuu hienolta kaiken laittautumisen jälkeen sipsutella korkokengissä peilin edessä ja ihailla aikaansaannosta.
        Minua on samoin alkaneet kiinnostaa naiseksi pukeutuvat miehet. Voisimme pukeutua yhdessä naisiksi ja pitää sitten yhdessä hauskaa. Toisaalta voisin myös olla miehen roolissa hänen kanssaan, sekin olisi kiihottavaa.


      • ..
        Yx Päivi kirjoitti:

        Mukava lukea kertomustasi, sillä voisi olla melkein meikäläisen elämästä. Minäkin pukeudun naiseksi salaa kotosalla ja tietääkseni tästä salaisuudestani ei tiedä kuin yksi muu ihminen.
        Naiseksi pukeutuminen kiihottaa minua ja tuntuu hienolta kaiken laittautumisen jälkeen sipsutella korkokengissä peilin edessä ja ihailla aikaansaannosta.
        Minua on samoin alkaneet kiinnostaa naiseksi pukeutuvat miehet. Voisimme pukeutua yhdessä naisiksi ja pitää sitten yhdessä hauskaa. Toisaalta voisin myös olla miehen roolissa hänen kanssaan, sekin olisi kiihottavaa.

        Jos kiinnostaa pyydä msn [email protected] :D


      • Anonyymi

        Mulla on aika saman lainen tarina mutta oon vaan tyttö eli siis tykkään pukeutua poikien vaateisiin ja näytän ihan pojalle kun mulla on lyhyt tukka ja mua kiusataan sen takia mua haukutaan transuks läskiksi


    • transu112

      En nyt tiedä että oletko vielä tuon perusteella mitenkä transu. Et ainakaan kertonut, että olisit kunnolla yrittänyt pukeutua tytöksi, ja että millaisia fiiliksiä sait siitä? Kokeile sitä, että pukeudut tytöksi, niin sitten taas tietää vähän paremmin asiasta. Kuten jo joku siitä sanoikin.

      Hommaat niitä välineitä vähän enempi siihen tyttöilysessioon, kun ne pelkät korkokengät jne.. Sillein, et ihan oikeesti pukeudut tytöksi, niin siitä sitten sen näkee.

    • Jippuli.

      Olet transu eli transvestiitti koska tykkäät pukeutua pimujen kuteisiin. Koska olet vartaloosi tyytyväinen sekä poikana oloon et voi olla transseksuaali.

      ps: Voisitko opetella käyttämään lauseen alussa isoa kirjainta kuten kuuluu. Helpompi ja selkeämpi lukea ja äidinkieltä täytyy arvostaa.

    • pakka sekaisin

      sinulla on tänään tätä ja huomenna tuota. älä ala homoksi.

    • nii joo

      lapsilla taas hauskaa. Ettekö parempaa keksi!!!

      • loletväärässä★

        Turpa kiinni.


      • Aivanturhaa
        loletväärässä★ kirjoitti:

        Turpa kiinni.

        Pitikö tää ketju kaivaa esiin arkistosta.


    • Täysnainen

      Niinpä.

      • tytöistä pitävä

        et ole transu vielä. itsellä on kokemusta pimujen vaatteisiin pukeutumisessa ja se kiihottaa. pidän vain siitä enkä ole homo ja pidän naisista ja tälläkin hetkellä seurustelen tytön kanssa, mutta välillä on hauska irotella ja meikata, pukeutua ja oleskella niinkuin nainen


      • olet?
        tytöistä pitävä kirjoitti:

        et ole transu vielä. itsellä on kokemusta pimujen vaatteisiin pukeutumisessa ja se kiihottaa. pidän vain siitä enkä ole homo ja pidän naisista ja tälläkin hetkellä seurustelen tytön kanssa, mutta välillä on hauska irotella ja meikata, pukeutua ja oleskella niinkuin nainen

        Transvetistinen fetismi on eri asia kuin transvetismi, saati transsulupuolisuus.

        Jos naisten vaatteisiin pukeutuminen kiihoittaa, ehkäpä kyse on fetismistä?


    • .....

      joo oon tykänny pukeutuu tytöks pienestä asti meikkaan ja oon tyttöjekaa kokoajan ja käytän tyttöje vaatteita mä näytän iha tytöltä en vaaa voi sille yhtää mitää :;/ tossa mun mese jos joku haluu nähä kuvii tai muute vaa tutustuu [email protected]

    • aimo :)

      OOT

    • Täällä myös yksi joka tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, kokemusta ei ole. Onko muita "alokkaita"? :)

    • Nahkikset

      Aikalailla tutulta kuulostaa itselläni myös samanlaista vetovoimaa ollut aina naisellisuuteen ja naisten vaatteisiin minusta on ihana repäistä aina välillä ja pukeutua naiseksi :)

    • mikälie------------

      Itsee on ole koskaan edes viitsinyt ottaa selvää kaiken maaelman käsitteistä, eli ei ole hajuakaan mikä minä olen, puhumattakaan mikä ketjun avaaja on.

      En muista miten tulin ensimmäisen kerran naistenvaatteita kokeilleeksi, mutta joskus teini-iän kynnyksellä se oli. Ja kyllä sen heti huomasi että tässä jotai on. Siskon pikkarit ja sukkikset, joskus vielä joku mekko päälle, niin samalla, tai oikeastaan jo sitä ennen muna aivan kovana.
      Samalla kun pukeutui tytöksi, niin luonnollisesti sitä myös käyttäytyi kun tyttö. Jo joskus teininä kuvittelin olevani miehen kanssa, ja runkatessa työntelin kaikkea banaanista lähtien peppuuni.

      Mutta kun en pukeudu tytöksi olen 100 rosenttisen hetero. Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja nauttinut aina seksistä heidän kanssaan.
      Mutta kun tulee olo tyttöillä, niin silloin ajattelen useasti miehiä kanssani.

      • Nimike löytyy

        Kyllähän tuollekin löytyy nimike, olet transvestiittinen fetisti koska haet sukupuolista tyydytystä naisten vaatteisiin pukeutumalla.

        Seksuaaliselta suuntautumiselta olet ehkä ainakin osittain biseksuaali koska olet kiinnostunut myös miehistä (ei edellytä toteutunutta seksuaalista toimintaa).


    • mitä luulette?

      Tätä ketjua lukiessani tuli taas mieleen, että ehkä homomiehet, varsinkin bottomit ja ns. versatilet, ovat tosiasiassa miehiä, jotka haluaisivat olla naisiksi syntyneitä.

      Toisin kuin transsukupuoliset, he vain eivät edes ala koskaan harkita "sukupuolenkorjaukseen" hakeutumista, eivät halua tai eivät ehkä pystykään, vaan heille kelpaisi vain se, että olisivat syntyneet kaikin puolin naiseksi. He pyrkivät eläytymään naiseuteen seksuaalisuutensa kautta. Osa heistä saattaa jonain ikäkautena ohimenevästi, mutta kiivaasti haikailla vaginaa itselleen, mutta lopulta päättävät kuitenkin tyytyä siihe, mitä heillä on.

    • Dr. Schultzenberger

      Kun olet jo aivan pienestä pitäen tykännyt laittaa sukkahousut päähäsi "ikäänkuin pitkiksi hiuksiksi", olet identiteetiltäsi aivan ilmiselvästi pankkiryöstäjä.

      Nyt Sinun täytyy mitä pikimmiten hakeutua psykiatrin konsultaatioon, jossa psykke vahvistaa pankkiryöstäjäidentiteettisi ja kirjoittaa Sinulle lähetteen leikkaukseen, jossa kehosi muokataan pankkiryöstäjän kehoksi, niin että se vastaa psyykkistä kokemustasi pankkiryöstäjyydestäsi.

      Prosessi on pitkä, raskas, kivulias ja kallis, mutta se kannattaa, jotta voit edes nuoresta aikuisiästäsi eteenpäin toteuttaa itseäsi ja elää vapaasti pankkiryöstäjänä - ulkona kaapista.

      Siitä se sitten ihmisen mieli tyydyttyy.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe