Onko kellään kokemuksia hotel rigasta?
hotel riga
9
1360
Vastaukset
- Pettynyt
Ota Jaakko joku toinen hotelli, en suosittele Rigaa. Aamupala ei oo häävi, vaikka on muka buffet, kylpyhuone on järkky, henkilökunta ainaki respassa ja rahanvaihdossa sais mennä asiakaspalvelukoulutukseen, ainut mikä oli hyvä niin sänky.
- aikaisemmalta sivulta
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001969&posting=22000000035601574
Minä ainakin tykkäsin, jos ei aivan luksusta vaadi! Kannattaa mennä jos ei vain hotellissa olon takia reissuun lähde!! Sinne vaan!- Pettynyt
Kun lähden lomalle, pitää hotellin olla kunnossa. Pitäähän sielä yöpyä ja syödä aamupala. Muualla kun oon lomaillu, on hotellit olleet luksusta, tosin matkat olleet kalliimpia kuin Riika ja sen huomaa. No, menkää mihin meette!
- Riganieki
Pettynyt kirjoitti:
Kun lähden lomalle, pitää hotellin olla kunnossa. Pitäähän sielä yöpyä ja syödä aamupala. Muualla kun oon lomaillu, on hotellit olleet luksusta, tosin matkat olleet kalliimpia kuin Riika ja sen huomaa. No, menkää mihin meette!
Hoetl Riga on sijainniltaan hyvä. Muulta osin pientä pintaremppaa tarttis moni kohta. Se on tunnettu hotelli ja siksi myös monen valinta. Läheltä löytyy
hyviä vaihtoehtoja. Metropol, Irina, Valdemars, Konventa Seta, vähän tyyriimpi mutta uusi on Reval Elizabete...onhan näitä, ja vanhassa kaupungissakin useita pieniä hotelleja - eetu...
Pettynyt kirjoitti:
miksi valita saat sitä mistä maksat jos ei ole varaa maksaa palvelusta ota teltta mukaan
- pettynyt
eetu... kirjoitti:
miksi valita saat sitä mistä maksat jos ei ole varaa maksaa palvelusta ota teltta mukaan
kuule eetu, kenelle toi sun viesti oli tarkotettu? mulla on varaa maksaa matkoista ja en tarvi telttoja mukaan. sanoin vaan sitä, että riikaan matkustaminen ei oo kallista ja kalliimmissa matkoissa on hyvät hotellit, hyvä niin.
- tunnelma
Asuin Hotel Rigassa kymmeniä kertoja 15 vuoden aikana. Aina oli vastassa vanha Intourist-tunnelma, heikosti palvelua, ruosteinen vesi jne, mutta siihenkin tottui ja alkoi tuntua jopa kotoisalta, erikoisesti ala-aulan pystybaarissa.
- -tyytyväinen-
just tullut reissulta eikä moitittavaa Riga-hotellista.
Mitähän palvelua sieltä sitten jäit paitsi?
Respa toimi hyvin, aamiainen oli monipuolinen, huoneet toimivat joskin wanhahtava kylppäri, vesi lämmintä ja kirkasta, siivoukset toimi, aulabaarissa tarjoilu toimi..
Ihmettelen mitä nää kaikki aina valittaa.
Ottakaa huone vastapäätä sitä Oopperataloa niin maisemakin on bueno.
Hinta RyanAirin kautta varattuna 81E/yö. Ei noin keskeiseltä paikalta halvemmalla löytäne
- röykkä
olen ollut siellä,jäi vain hyviä muistoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059