Kuulin tutulta että kultahietikolla olisi jossain rinteessä kuuma/kuumia lähteitä. Olisko kellään asiasta tarkempaa tietoa?
missä
6
1001
Vastaukset
- putkenpää
törröttää Sveti Konstantiinin rannassa. Siinä putakossa (lähteessä) istutaan. Vähän pettymys. Putken alla seisoen saa kyllä hyvää hierontaa.
Siriuksessa voi sit siinä käydä olusilla huuhtelemassa kurkun hiet pois ja tasaamassa nestetasapainon. Putken alla meinaan hikoilee.- ,,,m,,
joo jäi kokeilematta....
- vaan
,,,m,, kirjoitti:
joo jäi kokeilematta....
Eli ei siis ole mikään kokemuksen arvoinen paikka?? Taidampa jättää tuon reissun väliin. Kultahietikon lähellä ei taida kovinkaan montaa käymisen arvoista "nähtävyyttä" olla.
- mmm
vaan kirjoitti:
Eli ei siis ole mikään kokemuksen arvoinen paikka?? Taidampa jättää tuon reissun väliin. Kultahietikon lähellä ei taida kovinkaan montaa käymisen arvoista "nähtävyyttä" olla.
joo ei niitten takia kannata svetiin mennä muutenkin ihan pikkupaikka . tosiaan ei siellä mitään ihmeellisisiä nähtävyyksiä ole .. suosittelen kuitenkin varnan kaupunkia ja siellä vaikka käppäilyä meripuistossa
- on hietikkojen rannat
täynnä, ei tartte mennä kauemmaksi, sinne lasketaan suoraan uimarantaan kaikki vessapöntöt ym. jätteet.
- Anonyymi
Pihtipudas Kojola koulu pysty vesi kuumat lähteet.
Juodaan pysty vettä voimistelu- puhun ryhmä lähdin kesken pois kun vittuilu sana naiselle jaossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881