Onkohan kukaan teettänyt palapelejä omista kuvista? http://www.palapeli.com tarjoa tällaista palvelua, kokemukset kiinnostaa.
Palapelit omasta kuvasta
5
6604
Vastaukset
- weezlyn
nykyään useat valokuvaamotkin tekee tällästä, niille täytyy antaa vaan valokuva nii jo valmistuu monen eri kokoisina.... itelläni ei vielä sellasta ole, mutta suunnitelmissa paristakin eri kuvasta...
- ffgzxh
kyllä näin on mutta, yleensä ne on max 300 palan palapelejä.
onko kellään tietoa mistä saisi suurempia, joissa olisi enemmän paloja.
olisi kiva tehä kuvasta jonka on itse ottanut tai antaa lahjaksi, mutta 300:ssa ei ole mitään haastetta.
- rossano441
Kuka tietää?
Löytyyköhän verkosta palapelejä, joissa olisi enemmän kuin muutama kymmenen palaa?
Siis ilmaisia. Muutaman maksullisen olenlöytänyt, mutta hinnat huimaa!
Vieläkö sais ne koottua omista kuvista, se olis estraa.
Rattoisia talvi-iltoja! - palapelivani
minä teetin palapeli.comissa palapelejä, todella laadukasta tavaraa, ja nopea toimitus.
- yksi tyytyväinen ostaja
Olen tilannut mm. joululahjaksi sukulaisille. Toimitus on hyvä. Laatu on hyvä.
Luotettava kauppa, siis ainakin Haapaveden palapeli-nettikauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593