Miten saan

kotisivuni

näkymään esim. Googlen haussa? Olen lisännyt kotisivujeni URL:n Googleen, mutta en löydä sivuja edes omaa nimeäni Googlettamalla. Alan ammattilainen teki sivut ja itselleni nämä sivut ja kaikki niihin liittyvä on aivan uutta ja outoa.

Sivut ovat olleet netissä nyt 11 päivää, Googleen lisäyksestä on aikaa viikko ja MSN:ään pari päivää. Ovatko sivuni jotenkin rakenteellisesti huonot vai minä liian hätäinen?

Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan kokeneemmilta!

10

2552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian hätäinen

      aikaisintaan kahden kuukauden kuluttua voi jotain näkyä.
      Puoli vuotta lienee sellainen normiaika.

      • Kaverini sivut

        näkyivät jo kahden päivän päästä ja erään toisen tutun parin viikon sisällä. Mutta odotellaan...kaipa ne siellä alkavat jossakin vaiheessa näkyä :-). Kiitos!


      • kaverit on samaa
        Kaverini sivut kirjoitti:

        näkyivät jo kahden päivän päästä ja erään toisen tutun parin viikon sisällä. Mutta odotellaan...kaipa ne siellä alkavat jossakin vaiheessa näkyä :-). Kiitos!

        sarjaa kuin minunkin kamut.
        Toisen iso Mersu 500SL kuluttaa dieseliä vain
        3,2L/100km ja toisen Kawasaki kulkee yli 400km/h.


      • Googlen tuntija

        Ei pidä paikkaansa alkuunkaan.

        Sivuston näkyvyys riippuu monesta tekijästä, ensimmäiseksi Googlelle ja muille hakukoneille tärkeää on ulkopuoliset linkit, joiden avulla sivusto löytyy.

        Uuden sivusto saa hyvällä tuurilla näkyviin muutamassa päivässä, mutta sen eteen pitää hankkia linkkiä muilta jo hakuindeksissä olevista sivuista.


      • Näkyy se jos osaa
        kaverit on samaa kirjoitti:

        sarjaa kuin minunkin kamut.
        Toisen iso Mersu 500SL kuluttaa dieseliä vain
        3,2L/100km ja toisen Kawasaki kulkee yli 400km/h.

        Sulla ei taida kyllä faktoja olla hallussa lainkaan.

        Kyllä ne sivut Googleen saa viikossa, jos tietää mitä tekee.


    • Mighelous
      • kysymyksen esittäjä

        haluaisikin tietää, mitä ovat metatagit ja mitä on indeksointi? Jos niitä metatageja ei laita, jäävätkö sivut löytymättä täysin?


      • tiedon metsästys kesti

      • sivunväsääjä

        Olen laittanut sivuille metatagit, mutta ennen sivujen siirtämistä nettiin tahtoisin selvittää seuraavaa:

        Sivustolla, jota teen on etusivu, joka sisältää lähes pelkästään linkkejä alasivuille. Sivut oli jaettava moneen osaan, koska niissä on sen verran kuvia, että sivustosta olisi tullut liian raskas.

        Hakukoneet arvottavat sivuja ja laittavat hakutuloksen alkupäähän sellaiset sivut, joiden metatagit esiintyvät sivulla 3-4 kertaa.

        Jos laitan metatagit etusivulle, löytävätkö hakukoneet niitä, koska sanat, joilla sivujen toivotaan löytyvän, eivät ole etusivulla, vaan näillä muilla sivuilla? Olisi toivottavaa että kävijät tulisivat etusivun kautta sivustolle, että saisivat heti käsityksen sivustosta.


      • Web-palvelua
        sivunväsääjä kirjoitti:

        Olen laittanut sivuille metatagit, mutta ennen sivujen siirtämistä nettiin tahtoisin selvittää seuraavaa:

        Sivustolla, jota teen on etusivu, joka sisältää lähes pelkästään linkkejä alasivuille. Sivut oli jaettava moneen osaan, koska niissä on sen verran kuvia, että sivustosta olisi tullut liian raskas.

        Hakukoneet arvottavat sivuja ja laittavat hakutuloksen alkupäähän sellaiset sivut, joiden metatagit esiintyvät sivulla 3-4 kertaa.

        Jos laitan metatagit etusivulle, löytävätkö hakukoneet niitä, koska sanat, joilla sivujen toivotaan löytyvän, eivät ole etusivulla, vaan näillä muilla sivuilla? Olisi toivottavaa että kävijät tulisivat etusivun kautta sivustolle, että saisivat heti käsityksen sivustosta.

        Kaupallinen ratkaisu löytyy parilla kympillä:
        http://www.web-palvelu.com/

        Tosin tässä pari perusasiaa:
        - metatagit tulee olla jokaisella sivulla
        - jos tarkoitat metatageilla hakusanaluetteloa, niin sen voi kyllä unohtaa kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe