näen nyt taivaan harmaan
kun astun lemmenlaivaan
meri on kovin sumuinen
ja mieli myöskin utuinen
yön usvaan laiva katoaa
hyttiini voin nukahtaa
aamulla kirkas ilma on
aivan tyyni meri eloton
haaveissani sut mä nään
kannelle odottamaan jään
sieltä sinä jo kuljet
syliisi minut suljet
oi rakas oletko se sinä
voinko uskoa tätä minä
suutelen nyt sinua vain
tunnen tään hetken ain
alkaako rakkautemme tää
ei se silloin unhoon jää
kovasti sydämmeni lyö
kun saapuu seuraava yö
sinut vierelleni saan
lopun elämän kanssasi jaan
runo 8
4
179
Vastaukset
- lindalinda1
' oi rakas, oletko se Sinä '
onnen hetki saada Hänet ja painautua syliin,
suudella.
Tunnelmallinen on runosi,
kaunis. - *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Minä sinua katselin
kun aamulla heräsin
Ja kuin tähdet näkisin
kun mua hellästi suutelit
Aallot hiljalleen löi rantaan
kun unelmiin mua jaksoit kantaa
Silmät kun viimein avasin
tuntui kuin olisit siinä vieläkin
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Lauantaita zagri ja kiitos ihanan keinuvasta runostasi,,
Kaunista kulkua kynälläsi, kuten huomaat,
Murun oli helppo kulkea mukana! :)
Pirtsakkaa pvää sinne,,zagri, toivotelee Muru ja vilikuttaa! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012518Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1111271Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1835164Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373803Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1973614Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563307Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092964Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky162823Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie942295Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025