mikä paras ruokavalio näille?
jostain kirjasta luin että syövät kerran kaks viikossa mieluiten raakaravintoa?
ruokinnasta
2
259
Vastaukset
- ideneb
ravintoehdotus tuo www,netikka
Minä taas syötän kaukkareita vähän vuodenajan mukaan,...nyt syksyllä ne pennut syövät mitä erilaisempia vihanneksia ja juureksia, --piimää. maitotuotteita, luomubiisonilehmän kaikki sisälmykset, mahat, utareet, haimat, maksat, ja valtavasti rasvaa,,,erilaisia viljoja tattaria, hirssiä, ohraa, kauraa, mustaa riisiä, kylmäpuristettuja öljyjä,, sangollisen päivässä kananmunia, ..kananmunakuoret,--erilaisia vitamiini ja seleeni seoksia..maitojauhetta..nokkosta..perunaa.ja paljon muuta jota en paljasta, enkä sitä miten ja missä järjestyksessä ja miten monta kertaa vuorokaudessa!!
Tämä on vain yksi näkemys ja kokemus on 30v aikana lähes kaikki A/A tai B/B lonkat...Näyttelyistä en kehtaa sanoa mitään, se kuitenkin tulkitaan kehuskeluksi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829