Kuinka turvallinen maa Brasilia yleensä on suomalaiselle? Olen kuullut aseellisista ryöstöistä yms... Rio de Janeirosta varsinkin on puhuttu paljon pahaa, etenkin karnevaalien aikaan kuulemma hengenvaarallinen paikka(viina saattaa olla tietty yksi syy.) Uskaltaako ko. kaupunkiin matkustaa? Entä Brassit yleensä? onko turvallista? (varsinkin iltaisin/yöllä)
Vastaukset 4
- 8 kertaa
että todella turvallinen maa. Eikö se ollut joku Porvoo missä puukotettiin turisti hengiltä?
On siis turvallinen mutta aina kannattaa varoa outoja paikkoja ja varsinkin illalla mitä tekee ja missä?- he heh haa
No kyllä tota Porvoo on hiukkasen turvallisempi paikka illalla ja yöllä ku Brasilian suurkaupungit. Satunnaisesta puukotustapauksesta huolimatta.
Jos joku tuttu Porvoossa sanois mulle kahden aikaan yöllä et lähdenpä tästä kun en saa unta kävelemään läpi kaupungin, niin sanoisin että jaa, no ole varovainen ja lähe karkuun tai huuda lujaa jos joku yrittää jotain.
Jos Riossa tai Reficessä em. sanois vastaavaa niin kyllä reaktioni ois ettet varmasti lähde, tai jos ihminen ei mulle mitään merkitsis ni ajattelisin varmaan että jaahas, tosta ei sitte enää kuule koskaan mitään; jos oikei kuspää ois kyseessä, ajattelisin: helpotuksen huokaus, pääsee tostakin ihmisestä lopullisesti eroon.
- Brasseista tulossa
Riossa asuneena voin sanoa, että ihan on turvallinen kaupunki. Ihan niin kuin missä muuallakin suurkaupungeissa, pidä matalaa profiilia kameroistasi ja kännyköistäsi, äläkä levittele setelinippuja näyttävästi. Jos joku jotain sinulta haluaa, niin parempi antaa ihan mukisematta, sillä liipaisinsormi saattaa pikkupojilla olla herkässä.
- huonoja kokemuksia
Olin Riossa joulukuussa 07 ja itse ainakin tunsin oloni todella turvattomaksi.
Tosiaankin laukkuni ryöstettiin Cobacabanan ja Ipaneman välisellä alueella, kun pysähdyimme lukemaan karttaa. Myös samassa matkaryhmässä matkustaneet 2 nuorta miestä ryöstettiin puukolla uhaten Maracanan metroasemalla.
Tiettyjä metroasemia pitää välttää ja erityisesti favelat täytyy kiertää kaukaa! Rio oli muuten mahtava paikka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491155- 16815
- 63725
- 68722
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69678Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9530Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8490- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 13410
- 33398
- 35389
- 30385