taiteilija vilho vuori

minä vaan

Jossain vaiheessa minulle on Vilho Vuoren taulu
jäänyt käsiin.
Titääkö kukaan jotain em taiteilijasta ja onko
hänen maalauksillaan kenties jonkinmoista arvoa

34

12658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artti

      Joku taulu oli n. 1200 €.

    • alvis

      Minulla on akvarelli signeerauksella V.P. Vuori 1957
      Minullekin tuntematon tekijä, oletko saanut lisätietoa, alkaako toinen nimi mahdollisesti P-kirjaimella?
      O.h. viesti osoitteeseen [email protected]

      • vuori itsekkin

        Tervehdys!

        Taiteilija on jo edesmennyt Vilho Pellervo Vuori, ei matrikkelissa mutta maalannut maisemia,asetelmia ja muutaman eläinaiheenkin.


    • hartsu 56

      Hei
      Pohjois-savossa muuruvedellä pelonniemen koulussa oli -50 luvulla koulun johtajana
      Vilho Vuori hän on maalannut tauluja ,kuopiossa taidenäyttelyssä oli yksi Vilhon
      taulu myytävänä siinä signeraus Vilho Vuori vertasimme käsialaa erään hänen luokalla
      olleen koulukkaan todistukseen 50 luvulta ja käsiala täsmää.
      Jo silloin hänet tunnettiin pohjois-savossa taiteilijana ja näitä tauluja varmaankin
      löytyy muuruveden pelonniemeltä useammasta talosta.
      Hänen vaimonsa oli Emmi Vuori samassa koulussa myös opettajana ja myöskin
      taiteilia.

      • Kiinnostunut

        Minulla on taulu jossa takana Kitkajoki-Kuusamo v.1963. Singneeaus Vilho Vuori.
        Liekkö samainen taiteilija.


      • Vuoriitsekkin

        Tuo muuruveden taitaa olla Veikko Vuori, ja vaimo Emmi ,Vilho ei ollut opettaja, enemmän talonmies ja vielä enemmän taiteilija. Vilho vaikutti tampereella ja vaimo Elli, nyt edesmenneitä molemmat. Myyjille voisi sanoa että joa kehykset vaihdettu niin koko taulun ajatus mennyt, väritti kehykset itse tauluun kuuluvaksi. Jopa hagelstam huutokaupassa myynyt Veikon tauluja Vilhon nimiin. Kaksi kuvahaulla ja sigeneeraus V.Vuori on Veikon tekemiä. Kuvat päällekkäin joten helppo tunnistaa.


      • Jartsarymättylä
        Vuoriitsekkin kirjoitti:

        Tuo muuruveden taitaa olla Veikko Vuori, ja vaimo Emmi ,Vilho ei ollut opettaja, enemmän talonmies ja vielä enemmän taiteilija. Vilho vaikutti tampereella ja vaimo Elli, nyt edesmenneitä molemmat. Myyjille voisi sanoa että joa kehykset vaihdettu niin koko taulun ajatus mennyt, väritti kehykset itse tauluun kuuluvaksi. Jopa hagelstam huutokaupassa myynyt Veikon tauluja Vilhon nimiin. Kaksi kuvahaulla ja sigeneeraus V.Vuori on Veikon tekemiä. Kuvat päällekkäin joten helppo tunnistaa.

        Kirjoitit, että olet Vuori itsekin. Otapa yhteyttä. Kävit moottoripyörällä mökilläni Rymättylässä.


      • Ulpukan

        Kaksi Vilho Vuoren taulua 78 Korppoo ja 73 Kitkajärvi


      • Ulpukan
        Ulpukan kirjoitti:

        Kaksi Vilho Vuoren taulua 78 Korppoo ja 73 Kitkajärvi

        Saa tehdä tarjouksen [email protected]


    • iippa

      Ei niitä vuoren töitä ihan ilman saa,satasia.....

    • tar1

      minulla on vilho vuoren öljyväri maalaus -72 maisemamaalaus hinta 6000e

    • tar1

      jos kiinnostaa voi tarjota koko noin 60x80

      • Vuori itsekkin

        Hinta on noin satakertainen oikeaan arvoon.. Toivotan todella onnea myynnissä


      • tar1
        Vuori itsekkin kirjoitti:

        Hinta on noin satakertainen oikeaan arvoon.. Toivotan todella onnea myynnissä

        sepä harmi maksoin taulusta 35v.sitten 7000mk


      • tiedon haluinen
        tar1 kirjoitti:

        sepä harmi maksoin taulusta 35v.sitten 7000mk

        Vilho Vuori 1969
        Jäämeren rannikkoa

        Mikähän mahtaa olla arvo?



    • taulu kauppias

      Vilho vuoren taulun arvo on noin250-350e

    • veli-matti

      Minulla on Vilho vuoren pyhätunturi maisemataulu onko arvokas vähän raha pula?

    • vaasassa

      Mulla on Vilho Vuoren taulu 80kertaa 50. Vuodelta -84 maalannut kuulemma vasemmalla kädellä.

    • öyletti

      Minulla on Viljo Vuoren v.73 maalaus sataman valot.n.80x50 cm.

      • Tokkopa

        ....on hahaha! Voi äimän käki tätä ukkoa!


      • Anonyymi

        mul on 100X50 joku merkki 19-20 maalaus sataman valot 73v viljo vuori


    • Pavali

      Onko viljo vai vilho vuori?minulla iso Vilho Vuoren taulu,veneitä,vettä,puita ja kiviä.joskus 70-luvulla ostettu.onko sama taiteilija?tähän ei voi kuvaa liittää.

      • Umako

        Joo minulla myös kookas öljyvärityö maksoimme siitä olisko -78 v hinta oli 500 mk joku kaupitteli Hämeenkyrössä näitä monet ostivat ei ollut taiteilia itse myöhemmin olisi ostanut takaisin mutta ei myyty on kyllä hienoja ......


    • Anonyymi

      Äirellä on 2 Vilho Vuoren taulua eikä ole myynnissä

    • Anonyymi

      Paljon nyt voisi maksaa vlv taulusta H20 1996?

      • Anonyymi

        Minulla on Vuooren taulu Koko 90•70cm

        siinä lukee;
        Meneskoski. V.P. Vuori 1966

        Minkä hintainen voisi olla? Voisin myydä muuton vuoksi.


    • Anonyymi

      Meillä om Pelletvo v vuori taulu jonka hän on maalanut meidän olohuonesa ,hän on myös maalanut minut kun Olin pieni tyttö ! Jos jollakin in tietoa tästä maalauksedta ! Isän osti häneltä 3 taulua ! Minulla on yksi kukkamalais ja se on maalatu Raision Ammatikoululla 1963-1964!

    • Anonyymi

      Asuiko Vilho Vuori Vilhovuorenkadulla?

      • Anonyymi

        Missä kaupungissa on sen niminen katu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupungissa on sen niminen katu.

        Turku


      • Anonyymi

        M.A. Numminen asui keski-ikäisenä Vilhonvuoressa.


    • Anonyymi

      Onko siis eri kuin A. Vilhovuori?

      • Anonyymi

        Kysyisin samaa asiaa, kun minulla on pieni (13x18 kehyksineen) taulu. Signeeraus: A Vilhovuori


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1391
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1213
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      993
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      856
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      164
      633
    Aihe