taiteilija vilho vuori

minä vaan

Jossain vaiheessa minulle on Vilho Vuoren taulu
jäänyt käsiin.
Titääkö kukaan jotain em taiteilijasta ja onko
hänen maalauksillaan kenties jonkinmoista arvoa

29

5139

Vastaukset

• Joku taulu oli n. 1200 €.

• Minulla on akvarelli signeerauksella V.P. Vuori 1957
      Minullekin tuntematon tekijä, oletko saanut lisätietoa, alkaako toinen nimi mahdollisesti P-kirjaimella?
      O.h. viesti osoitteeseen tulle@netikka.fi

• Tervehdys!

Taiteilija on jo edesmennyt Vilho Pellervo Vuori, ei matrikkelissa mutta maalannut maisemia,asetelmia ja muutaman eläinaiheenkin.

• Hei
      Pohjois-savossa muuruvedellä pelonniemen koulussa oli -50 luvulla koulun johtajana
      Vilho Vuori hän on maalannut tauluja ,kuopiossa taidenäyttelyssä oli yksi Vilhon
      taulu myytävänä siinä signeraus Vilho Vuori vertasimme käsialaa erään hänen luokalla
      olleen koulukkaan todistukseen 50 luvulta ja käsiala täsmää.
      Jo silloin hänet tunnettiin pohjois-savossa taiteilijana ja näitä tauluja varmaankin
      löytyy muuruveden pelonniemeltä useammasta talosta.
      Hänen vaimonsa oli Emmi Vuori samassa koulussa myös opettajana ja myöskin
      taiteilia.

• Minulla on taulu jossa takana Kitkajoki-Kuusamo v.1963. Singneeaus Vilho Vuori.
        Liekkö samainen taiteilija.

• Tuo muuruveden taitaa olla Veikko Vuori, ja vaimo Emmi ,Vilho ei ollut opettaja, enemmän talonmies ja vielä enemmän taiteilija. Vilho vaikutti tampereella ja vaimo Elli, nyt edesmenneitä molemmat. Myyjille voisi sanoa että joa kehykset vaihdettu niin koko taulun ajatus mennyt, väritti kehykset itse tauluun kuuluvaksi. Jopa hagelstam huutokaupassa myynyt Veikon tauluja Vilhon nimiin. Kaksi kuvahaulla ja sigeneeraus V.Vuori on Veikon tekemiä. Kuvat päällekkäin joten helppo tunnistaa.

• Vuoriitsekkin kirjoitti:

Tuo muuruveden taitaa olla Veikko Vuori, ja vaimo Emmi ,Vilho ei ollut opettaja, enemmän talonmies ja vielä enemmän taiteilija. Vilho vaikutti tampereella ja vaimo Elli, nyt edesmenneitä molemmat. Myyjille voisi sanoa että joa kehykset vaihdettu niin koko taulun ajatus mennyt, väritti kehykset itse tauluun kuuluvaksi. Jopa hagelstam huutokaupassa myynyt Veikon tauluja Vilhon nimiin. Kaksi kuvahaulla ja sigeneeraus V.Vuori on Veikon tekemiä. Kuvat päällekkäin joten helppo tunnistaa.

Kirjoitit, että olet Vuori itsekin. Otapa yhteyttä. Kävit moottoripyörällä mökilläni Rymättylässä.

• Kaksi Vilho Vuoren taulua 78 Korppoo ja 73 Kitkajärvi

• Ulpukan kirjoitti:

Kaksi Vilho Vuoren taulua 78 Korppoo ja 73 Kitkajärvi

Saa tehdä tarjouksen ulpukka56@gmail.com

• Ei niitä vuoren töitä ihan ilman saa,satasia.....

• minulla on vilho vuoren öljyväri maalaus -72 maisemamaalaus hinta 6000e

• jos kiinnostaa voi tarjota koko noin 60x80

• Hinta on noin satakertainen oikeaan arvoon.. Toivotan todella onnea myynnissä

• Vuori itsekkin kirjoitti:

Hinta on noin satakertainen oikeaan arvoon.. Toivotan todella onnea myynnissä

sepä harmi maksoin taulusta 35v.sitten 7000mk

• tar1 kirjoitti:

sepä harmi maksoin taulusta 35v.sitten 7000mk

Vilho Vuori 1969
        Jäämeren rannikkoa

Mikähän mahtaa olla arvo?

• Minullakin on yksi Vuoren maalaus jos jotakin kiinnostaa.. make.saarinen@suomi24.fi

• Vilho vuoren taulun arvo on noin250-350e

• Minulla on Vilho vuoren pyhätunturi maisemataulu onko arvokas vähän raha pula?

• Mulla on Vilho Vuoren taulu 80kertaa 50. Vuodelta -84 maalannut kuulemma vasemmalla kädellä.

• Minulla on Viljo Vuoren v.73 maalaus sataman valot.n.80x50 cm.

• ....on hahaha! Voi äimän käki tätä ukkoa!

• mul on 100X50 joku merkki 19-20 maalaus sataman valot 73v viljo vuori

• Onko viljo vai vilho vuori?minulla iso Vilho Vuoren taulu,veneitä,vettä,puita ja kiviä.joskus 70-luvulla ostettu.onko sama taiteilija?tähän ei voi kuvaa liittää.

• Joo minulla myös kookas öljyvärityö maksoimme siitä olisko -78 v hinta oli 500 mk joku kaupitteli Hämeenkyrössä näitä monet ostivat ei ollut taiteilia itse myöhemmin olisi ostanut takaisin mutta ei myyty on kyllä hienoja ......

• Äirellä on 2 Vilho Vuoren taulua eikä ole myynnissä

• Paljon nyt voisi maksaa vlv taulusta H20 1996?

• Minulla on Vuooren taulu Koko 90•70cm

siinä lukee;
        Meneskoski. V.P. Vuori 1966

Minkä hintainen voisi olla? Voisin myydä muuton vuoksi.

• Meillä om Pelletvo v vuori taulu jonka hän on maalanut meidän olohuonesa ,hän on myös maalanut minut kun Olin pieni tyttö ! Jos jollakin in tietoa tästä maalauksedta ! Isän osti häneltä 3 taulua ! Minulla on yksi kukkamalais ja se on maalatu Raision Ammatikoululla 1963-1964!

• Asuiko Vilho Vuori Vilhovuorenkadulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      316
      6092
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3342
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      136
      2639
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1397