elikkä olisin kattelemas lintukivääriä ja ajattelin kysäästä että jos joku tietääs tuosta cz 527 lux 222.onko tuo tarkka?eikös tuos ollu herkistin?entä minkälaasta työnjälki on kyseisissä aseissa yleensä ollu?onko ollu rujoa vai siroa?onko irto lippaalla?
toki voi ehdottaa vaihtoehtoja mulle mutta hinnan pitääs mennä alle 1000e.kiitoksia vasrauksista etukäteen jo.
cz 527 lux
7
5206
Vastaukset
- Uusi (nro.8)
Metsästys ja Kalastus lehti. Sieltä löytyy kaikki Suomessa myytävät metsästys kiväärit.
- Peltsi
Kokemuksia on Cz 527 lux .223rem:stä. Siinä on herkistin vakiona ja 5 patruunan irtolipas. Työnjälki on ihan asiallista hintaan nähden. Tukkia piti hieman hioa kun piippu otti kiinni tukkiin. Sen jälkeen on ollut tarkka peli. Itseladatuilla pääsee alle parin sentin kasaan.
Kannattaa miettiä kumman kaliiberin ottaa 222 vai 223. Jos tehdaspaukkuja ampuu niin 223 saa harjoituspaukkuja halvemmalla. Itselataamalla patruunan hinta on käytännössä sama, 223:sta saa hiukan enemmän vauhtia. - Harkita
223 cal. Patruunat huomattavasti halvempoia.
- 527LUX 223
Piippu, otti kiinni tukin reunaan joten hieman hivasin tukista pois.Tarkka ase ja hintaansa nähden, aika hyvin viimestelty.Ihan ok.
- Kalibeerus ei
miksi ostaa jousipyssykauden aikaista panosta ampuva vekotin kun parempaakin on tarjolla???
6.5x55 esim?? Tarkka ja soiva patruuna, yllät pidemmällekkin kuin 222 ritsallasi.- miksi?
miksi 6,5x55?onko tarkempi?tehokkaampi?parempi linnustukseen/haaska metsästykseen?onko kaliiperilla paljo koko eroa?siis että onko paljonki tehokkaampi kuin 222?kiitoksia selvennyksestä.
- niin saat
miksi? kirjoitti:
miksi 6,5x55?onko tarkempi?tehokkaampi?parempi linnustukseen/haaska metsästykseen?onko kaliiperilla paljo koko eroa?siis että onko paljonki tehokkaampi kuin 222?kiitoksia selvennyksestä.
lisää infoa mutta lyhyesti sen verran että 6,5x55 on suoremman lentoradan omaava pattruuna kun 5,7, on tuulelle huomattavan paljon tunteettomampi, toimiva patruuna löytyy yleensä kaupan patruunoista jopa erittäin tarkka saattaa löytyä. Jos haluaa ladata itse niin ballistiikka luodeissa on aivan toiselta planeetalta jos ammutaan pidemmälle. Lisäksi siihen saa patruunaa joka täyttää hirvilailliset tehot.
Erittäin monipuolinen ja tarkka. Hyvä valinta.
Jos kammoksuttaa esim rekyyli joka 6,5 ei ole paha laitat äänenvaimentimen piipunpäähän, sen jälkeen on kuin ampuisit pienoiskiväärillä, rekyyli ja ääni puolittuu. Tässä näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693