ajatuksen voima

Birigittaa

Hei,
Onko kukaan kiinnostunut vaihtaa ajatuksia ajatuksen voimasta?Energioista meidän ympärillä.Kokemuksista
mitä on kokenut. Mulle tapahtunut aika paljon.

35

8006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      maailma on luotu ajatusten voimalla. Se mitä ajattelemme toteutuu. Siksi olisi aika viisasta ajatella positiivisesti ja rakkaudella kaikista ja kaikesta sen sijaan että uhoisi esim Jumalan rangaistuksista ja helvetistä, puhumattakaan maailmanlopuista ja katastrofeista.

      Minä ajattelin itselleni moottoripyörän ja sain sen myös. :-)

      • Moi,
        Ihanaa sait pyörän.

        Sinäpä olet oikeassa jos vain yrittäisi ajatella positiivisia asioita toisille myös eikä tuoda vain negatiivisuutta.

        Mulle sattui Pariisissa olin työasiolla.

        Luin juuri kirjaa Paulo Coelho Alkemisti.

        Olin ostanut materiiaalia työtä varten ja ne painoi kun ne oli astioita.Kävelin hotelille päin
        kuljin kultasepän kaupan ohi ja ajattelin nyt olisin sormuksen arvoinen.Parin minuutin päästä oikaisin sivukadulle niin ilmestyi pitkä hiuksinen nainen ja sanoi mulle tämä sormus sopii sulle ja se tuo onnea mutta se ei sovi hänelle.
        Jäin suu auki katsomaan(juuri ajatellut sormusta)hän työnsi sormuksen mun käteen en kerennyt sanoa kiitos tai ei kiitos kun oli hävinnyt paikalta.
        sitten epäilys tuli mieleen onkohan rahapussi tallella repussa.Kaikki tallella ja sormus kourassa.En ikinä ole toivonut timantteja tai kultaa ja sormus ei ollut kultaa mutta kaunis.
        Ja tuonut onnea.Ihmeellistä


      • Aritta
        Birigittaa kirjoitti:

        Moi,
        Ihanaa sait pyörän.

        Sinäpä olet oikeassa jos vain yrittäisi ajatella positiivisia asioita toisille myös eikä tuoda vain negatiivisuutta.

        Mulle sattui Pariisissa olin työasiolla.

        Luin juuri kirjaa Paulo Coelho Alkemisti.

        Olin ostanut materiiaalia työtä varten ja ne painoi kun ne oli astioita.Kävelin hotelille päin
        kuljin kultasepän kaupan ohi ja ajattelin nyt olisin sormuksen arvoinen.Parin minuutin päästä oikaisin sivukadulle niin ilmestyi pitkä hiuksinen nainen ja sanoi mulle tämä sormus sopii sulle ja se tuo onnea mutta se ei sovi hänelle.
        Jäin suu auki katsomaan(juuri ajatellut sormusta)hän työnsi sormuksen mun käteen en kerennyt sanoa kiitos tai ei kiitos kun oli hävinnyt paikalta.
        sitten epäilys tuli mieleen onkohan rahapussi tallella repussa.Kaikki tallella ja sormus kourassa.En ikinä ole toivonut timantteja tai kultaa ja sormus ei ollut kultaa mutta kaunis.
        Ja tuonut onnea.Ihmeellistä

        Ajatuksen voima toimii kun siihen luottaa.

        Yritin tässä luoda itselleni 500 miljoonaa (kruunua) kahdessa kuukaudessa, mutta eihän sellaiseen pysty itsekään uskomaan. :-) Joten ei ole näkynyt. Täytyy pienentää summaa. :-)

        On minulle sitten tapahtunut muita asioita. Esim kun on ollut joku rasittava asia edessä ja olen toivonut sen joko häviävän tai muuttuvan niin se on tapahtunut.


      • Voittoa odotellessa

        Mä olen ajatellut Lottovoittoa kun näin useita vuosia sitten toddentuntuisen unen että voitan muutaman miljoonan mutta eipä ole vielä tärpännyt mutta koko ajan ajattelen vahvasti. Jos voitoitto napsahtaa niin sitten uskon ajatuksen voimaan. Mutta ihmisiin se on toiminut hyvin, lottokoneen kanssa taitaa olla vaikeampaa:)


      • OnkoPuhelinTurha

        kun ajattelu toimii niin että sitä saaa mitä tilaa. itse vahingossa tilasin sen että muut kuulivat minun ajatukseni ja niin kävi. eräs toinen päivä muut eivät enää kuulleet ajatuksiani. paitsi vasta illalla kun ajatus tuli mieleeni jälleen. en tiennyt miten asia toimi. sillä ymmärsin osan asiasta tällä kirjoitus hetkellä ja nyt jos uskon että voin myös kuulla muiden ajatuksia niin katsotaan mitä tapahtuu.. odotan innolla, samalla pelottaa voinko tulla hulluksi?


      • Anonyymi

        Minäkin ajattelin 60 vuotta saavani Pillua. Jo viikko sitten olisin saanut Pillua, mutta minusta tuli impotentti jo parikymmentä vuotta sitten. Ei taida ikä riittää uuteen ajatteluun...


      • Anonyymi
        Voittoa odotellessa kirjoitti:

        Mä olen ajatellut Lottovoittoa kun näin useita vuosia sitten toddentuntuisen unen että voitan muutaman miljoonan mutta eipä ole vielä tärpännyt mutta koko ajan ajattelen vahvasti. Jos voitoitto napsahtaa niin sitten uskon ajatuksen voimaan. Mutta ihmisiin se on toiminut hyvin, lottokoneen kanssa taitaa olla vaikeampaa:)

        Minulle verkkoappi on arponut kaksi kertaa voittorivin. Molemmilla kerroilla hylkäsin ja tein uuden rivin, koska numerot näytti epäsopivilta. En voittanut mitään.

        Ensimmäinen ”voittorivi” oli Eurojackpotti ja 90 miljoonan potti. Joku veti saman numeron prisman tiskiltä koneella. Arvaas onko harmittanut :) Toinen oli juuri äsken kun Lotossa oli jaossa 5 miljoonaa.

        En ole siis oppinut luottamaan hyvään tuuriin!


    • Olin kaverin kanssa uistelemassa Inarin järvellä.
      Enkä minä saanut kalaa ollenkaan kun mulla ei ollut syväjää.
      Kaveri sai kalaa kun sillä oli.Hän sanoi voin ottaa hänen uistelu vavan ja kalastaa.Sanoin vaan kalasta sinä vaan kun tykkäät.Ja koko aamu päivän toivoin sydämmen pohjasta että mullakin olisi syvääjä ja sanoin äänekiin huomaamatta.
      Sitten tapahtui, Kaveri sanoi perkele pohjassa kiinni taas.Arvatkaa sieltä tuli siimaa, toisessa päässä syvääjä ja uistin ja toisessa ambassadörin kela.Ja vapa...sitten aloin minäkin saada kalaa olin niin onnellinen.

      • Aritta

        Vieläkö joku epäilee? :-)


      • Aritta kirjoitti:

        Vieläkö joku epäilee? :-)

        Mun vasen rengas edestä putosi,Tukholman moottoritiellä , pahimmassa perjantai ruuhkassa.

        Autot kulki tasaseen tahtiin yli sata nopeutta,olin keskikaistalla niin rengas lähti kuin raketti.
        Ajattelin kiltit enkelit älkää antako renkaan tehdä pahaa kenellään.(ensimmäinen ajatus).

        Rengas meni suoraan sitten kahden auton välistä ja siintä keskiaidan viereen ja pyöri suunilleen 200m eteenpäin ja jäi kallelleen nojamaan.Mä taas en kerennyt katsoa oikeaa kaistaa jos sieltä tulee joku auto kun auto halusi mennä poikittain.
        Sain vääntää rattia ja pääsin onnellisesti jotain 20cm autokaistoista ulos.

        No sitten ajattelin nyt lähden hakee sen mun renkaan.Kävelin vähän matkaa..pysähtyi kuorma-auto ja kysyi jos tarviin apuu.Sanoin en tiedä oon menossa hakee mun rengasta.
        Hän sanoi ei ikinä poliisit saa hoitaa sen jäät muuten auton alle(sitä en kyllä ajatellut rengasta vaan)Hän soitti poliisit ja kysyi pärjäänkö.Jaa sanoin.Läksin takaisin pysähtyi toinen auto ja kysyi jos tarviin apua sanoin en tiedä poliisit tulee.Hän sanoi hän tulee katsomaan ja sanoi ei voi laittaa rengasta paikalleen.

        Olenko tilannut hinausauton...sanoin en ole kerennyt hakemassa rengasta.Hän tilasi .Sitten tuli poliisit ja poliisi ei tajunnut mitä hän siellä tekee kun vaimo oli kuullut radiosta edellis iltana kun oli varoitettu alumiini vanteista(hän oli juuri vaihtamassa omaan autoon renkaita)Että ne voi tipahtaa on uutta materiaalia..Ja hän seuraavana päivänä paikalla mun auton luona.
        Onnellista kenellekkään ei tapahtunut mitään ja ihmiset tosi kiltteja en kerennyt edes pyytää apua( enkeleiltä vain)


      • Aritta
        Birigittaa kirjoitti:

        Mun vasen rengas edestä putosi,Tukholman moottoritiellä , pahimmassa perjantai ruuhkassa.

        Autot kulki tasaseen tahtiin yli sata nopeutta,olin keskikaistalla niin rengas lähti kuin raketti.
        Ajattelin kiltit enkelit älkää antako renkaan tehdä pahaa kenellään.(ensimmäinen ajatus).

        Rengas meni suoraan sitten kahden auton välistä ja siintä keskiaidan viereen ja pyöri suunilleen 200m eteenpäin ja jäi kallelleen nojamaan.Mä taas en kerennyt katsoa oikeaa kaistaa jos sieltä tulee joku auto kun auto halusi mennä poikittain.
        Sain vääntää rattia ja pääsin onnellisesti jotain 20cm autokaistoista ulos.

        No sitten ajattelin nyt lähden hakee sen mun renkaan.Kävelin vähän matkaa..pysähtyi kuorma-auto ja kysyi jos tarviin apuu.Sanoin en tiedä oon menossa hakee mun rengasta.
        Hän sanoi ei ikinä poliisit saa hoitaa sen jäät muuten auton alle(sitä en kyllä ajatellut rengasta vaan)Hän soitti poliisit ja kysyi pärjäänkö.Jaa sanoin.Läksin takaisin pysähtyi toinen auto ja kysyi jos tarviin apua sanoin en tiedä poliisit tulee.Hän sanoi hän tulee katsomaan ja sanoi ei voi laittaa rengasta paikalleen.

        Olenko tilannut hinausauton...sanoin en ole kerennyt hakemassa rengasta.Hän tilasi .Sitten tuli poliisit ja poliisi ei tajunnut mitä hän siellä tekee kun vaimo oli kuullut radiosta edellis iltana kun oli varoitettu alumiini vanteista(hän oli juuri vaihtamassa omaan autoon renkaita)Että ne voi tipahtaa on uutta materiaalia..Ja hän seuraavana päivänä paikalla mun auton luona.
        Onnellista kenellekkään ei tapahtunut mitään ja ihmiset tosi kiltteja en kerennyt edes pyytää apua( enkeleiltä vain)

        ei tuurilla. :-)

        Alumiinivanteilla olevat renkaat täytyy kiristää renkaan laiton jälkeen kun on ajanut muutaman kymmentä kilometriä. Sanovat ne jotka tietävät. :-)

        Asutko Ruotsissa vai olitko vain käymässä?
        Minä näet asun. :-)


    • "suuri maagi"

      Olen lähes koko ikäni ajatellut saavani mieleiseni naisen kumppaniksi. Välillä olen vain antanut asian olla ja tuuminut, että kyllä se sieltä sitten jostain tipahtaa kun sen aika on. Ja välillä taas oikeaoppisesti ja intensiivisesti ajattelemalla ajatellut, että minulla on jo se nainen (asiathan pitää ajatella toteutuneina jotta haluttu asia tapahtusi kuuluisan kosmisen lain mukaan).

      Itsestäni: Komeaksi kehuttu, 185cm pitkä, normaalivartaloinen, tummatukkainen, mukava maalaispoika.

      Olen 48 vuotias, ja yhä yksin!

      • Paskova.ukana

        Kauan minäkin ajattelin ja oikein kapinoin, että saahan kulkukoiratkin, vaan minä en!
        Niinpä sitten sainkin minäkin. Psykopaatin. Joka kiusasuí minut tekemään hänelle lapsen. Lapsi oli ihana, mutta hän otti eron ja kidutti lapsen mielisairaaksi ja rujoksi.
        Tästä on jo yli 20 vuotta enkä tiedä lapsestani mitään.
        Sen olen kuitenkin oppinut kantapään kautta kaikkein katkerimmin, että ÄLÄ KOSKAAN, MILLOINKAAN EDES TOIVO MITÄÄN! Voit vielä vaikka saada sen!
        Parista muustakin asiasta on samat kokemukset. Niinpä en enää toivo mitään. Ja jos toivon, niin sillä ehdolla, että TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI, ei minun.


    • täältä
    • Tasapuolisuutta

      vaikka itselläni ei ajatusten voimasta ole omakohtaisia kokemuksia. Telepatiasta on kyllä useampiakin ja kai sekin on eräänlaista ajatusten voimaa.

    • wängwäng

      Jos haluat vaihtaa ajatuksia mielen voimasta, tee se toki täällä:
      http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/index.php

      Kyseisellä foorumilla ei ole haistattelijoita, fanaatikkoja eikä skeptikkoja. Moderointi pelaa. Jäsenet tuolla foorumilla on ystävällisiä ja ymmärtäväisiä.

      Huom, myös lisää moderaattoreita tarvitaan!

    • mulla on itsellä aika paljon kokemuksia parapsykologiasta ja henkimaailman asioista, joten voisin vaihtaa ajatuksia näistä asioista...

    • kirjoista

      kenties lukenut Rhonda Byrnen kirjaa nimeltä Salaisuus? Se käsittelee juuri sitä, kuinka ajatuksen voima vaikuttaa kaikkeen meille tapahtuviin asioihin.

    • Hatsaturjan

      Ajatuksen Voima toimii myös vastakkaisesti, eli siis mitä vahvemmin kiellät asian, sitä varmemmin se toteuttaa itseään.

      • Voittoa odotellessa

        Ahaa! SIttenhän mun pitää kieltää itseltäni lottovoitto:)))


    • D ruidi

      Ajatuksen voima on sanotaanko ihmeellistä..... ainakin täältä 3D tasolta katsottuna.

      Monta asiaa mitä olen ajatellut olen saanut, yleensä koko maailmaa hyödyttäviä asioita joten ne eivät minulal suoraan näy.

    • Uosu

      Tää aihe on kiinnostanut mua jo useamman vuoden kun äitini osti joskus elokuvan Salaisuus. Jonkun aikaa jaksoin uskoa ja luottaa, mikä toi mulle vaikka mitä. Vaikka olen nuori, juuri täyttänyt 18, kaksi vuotta sitten rakastuin nykyiseen avomieheeni ja saimme lapsen joka on nyt 4kk. Olen aina halunnut lapsen nuorena. Kun katsoin elokuvan ja luin vielä "jatkoa" elikkä Voima-kirjan, aloin ajatella että teini-iässä saan vielä lapsen. Niin kävi. Samaten en ikinä ole huolehtinut rahasta, ainoastaan liittänyt positiivisia tunteita rahaan, ja sitä on ollut koko ajan enemmän kuin tarpeeksi. Kerran baarissa työssäoppimisessa ollessani testasin pitkän ajan jälkeen ajatuksen voimaa, ajattelin että sen työpäivän jälkeen olen kaksi euroa rikkaampi. Jossain vaiheessa päivää baariin tuli vanha juoppo, joka värväsi minut ja kaverini käymään hänen puolestaan nurkan takana kaupassa ostamassa hälle ryynimakkaraa. Loput saatiin pitää. Kuinka ollakaan, käteen jäi molemmille tasan kaksi euroa. Vaikka tapahtunut ei ollutkaan mikään iso juttu, merkitsi se mulle paljon.
      Tällä hetkellä olen kadottanut tämän saman positiivisuuden elämästä joka minulla vuosi sitten vielä oli, ja se näkyy kaikessa. Parisuhteessa varsinkin. Mutta olen päättänyt muuttaa ajatteluani, se ei tule olemaan helppo prosessi, kun ei se sitä alun alkujakaan ollut. Viimeisen vuoden ajan olen ainoastaan ajatellut ja sanonut jokaiselle kaverilleni ja perheenjäsenelleni että kun täytä 18, lottoan, ja voitan ainakin pari sataa tuhatta. Nyt se hetki on vihdoin kun täytin kaksi päivää sitten. Lauantaina lototaan! (:

      • hihhuli11

        tuliko lottovoitto? :o


      • Teinihoro.oot

        Ei tuohon paljoa uskoa tarvita, että tiineeksi tulee. Jakaa vain persettä niin homma toteutuu!


    • wwwwfw

      Ajatuksella ei satu olemaan voimaa. Sillä ei pysty vaikuttamaan mihinkään Sama koskee aisteja.
      Mielenterveystoimistoon vaan jos tuollaiset ajatukset häiritsevä.

      • idearikas

        Ainoa järkevä ja voimaa antava ajatus tällä palstalla! Onneksi olkoon.


      • Anonyymi

        Se että sulla ei oo omakohtaista kokemusta jostain asiasta, ei sitä kannata pitää silti heti valheena tai harhaan. Tai jos siihen lähdetään niin mä uskon et sä oot pelkuri joka pelkää kohdata itsensä. Ja tunnen että se on oikea totuus jokaisen kohdalla joka ei usko muiden uskoon niin kuin omaansa. Minä olen. Muista se.


    • Anonyymi

      Olen huomannut, että ajatuksen voimalla saa aikaan ihmeellisiä asioita.
      Kuten, kun ajattelen, että kirjoitan tämän, se tapahtuu ihan oudosti.
      Nuo ulokkeet mitä kutsutaan sormiksi, alkavat liikkumaan ja tähän
      kenttään ilmestyy tekstiä! Miten hämmästyttävää!

      • Anonyymi

        Telepatia on ajatusten voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia on ajatusten voimaa.

        En aikaisemmin olekaan ajatellut, että mm. sormien liikuttelu on telepatiaa, mutta kyllähän se on tavallaan, vähintään yksisuuntaista 😋️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aikaisemmin olekaan ajatellut, että mm. sormien liikuttelu on telepatiaa, mutta kyllähän se on tavallaan, vähintään yksisuuntaista 😋️

        Varsinkin jos sormia liikuttaa ylös alas, kiihtyvään tahtin ”sen ympärillä”.
        Höpöä tekee! :=0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos sormia liikuttaa ylös alas, kiihtyvään tahtin ”sen ympärillä”.
        Höpöä tekee! :=0

        jees telepatiaa olan takaa ja edestä!!


    • Anonyymi

      Ajatuksen voima on tosi hyvä kirja. Samoin Vivekanandan Karma Yoga kirja. Mielen räjäyttäviä viisauksia ja näkökulmia.

      • Anonyymi

        Oliskohan parempi lukea jotain tältä vuosituhannelta olevaa tutkimusta. Silloin huomaa helposti, että ei ole ajatuksella ollut voimia edes tuottaa selkeitä todisteita mistään muusta kuin pelkästä humpuukista. Ja jos ne joillakin räjäyttää mielen ja aiheuttaa harha-aistimuksia, niin silloin on kyllä eittämättä hoitoonhakeutumisen paikka kiireesti.
        Terveisiä vaan vaikka esim. ufotutkijoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan parempi lukea jotain tältä vuosituhannelta olevaa tutkimusta. Silloin huomaa helposti, että ei ole ajatuksella ollut voimia edes tuottaa selkeitä todisteita mistään muusta kuin pelkästä humpuukista. Ja jos ne joillakin räjäyttää mielen ja aiheuttaa harha-aistimuksia, niin silloin on kyllä eittämättä hoitoonhakeutumisen paikka kiireesti.
        Terveisiä vaan vaikka esim. ufotutkijoille.

        Ajatuksesi voima on negatiivisuudessa. Voit valjastaa mielesi positiivisilla ajatuksilla ja näin ajatuksesi voimasta tule positiivinen!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe