Muistakaahan hyvät kaasot ja bestmanit tarkistaa, että olette samalla aaltopituudella morsianten ja sulhasten kanssa siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Julkinen nöyryytys ei ole sama kuin polttaripilat/jekut. Ja muistakaa myös se mikä polttareiden alunperinen tarkoitus on?
Itse luulin että olen ns. viimeistä iltaa sinkkuna ja odotin että olisin puettu hehkeäksi tai vähintäänkin seksikkääksi polttareissani, toisin kävi. Tätä lukuunottamatta kaikki meni kuitenkin hyvin, koska minä purin hamasta yhteen, enkä vastustellut kun en halunnut pahoittaa muiden mieliä. Mutta minä olin sentään se päähenkilö, eikö minun olisi kuulunut nauttia illastani?
kaasot/bestmanit
morssio
2
1228
Vastaukset
- nöyryyttäminen
osoittaa huonoa makua. ehkä polttareita järkkäämään eksyy välillä morsmaikulle kateellisia naisihmisiä... nainen on naiselle susi. toisen täydellistä onnea ei kestetä, sitä on pakko säröttää jotenkin.
- menevä...
polttarisankari ei yleensä ole sinkku vaikka viimeinen ilta ennen häitä olisikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986