Hyvä Heikki!

oekoerkreo

Kerrankin ei tarvitse hävetä Heikkiä niin paljoa, tänään oli kakkonen heti Hamiltonin jälkeen. Hyvin ajettu!

4

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävetä..?

jumankekka, aivan sama vaikka Heikki olis viimeinen...ja ihan sama missä tallissa...heppu on itse ansainnut pysyvän paikkansa äfykkösissä...ja sama Kimin kanssa...

Ja jos ei homma pitemmän päälle luista, niin äijät vaihtoon, se on lajin henki...

Lippiksen noston arvoisia jätkiä kumpikin...
      (se on eri juttu mitä kukin siviilissä tekee, ei kuulu sulle eikä mulle eikä tolle....)

Miksi ihmeessä pitäisi koskaan "hävetä" jotain urheilijaa?..tai ketä muuta tahansa.. Ne tekee sen minkä pystyy..antaa jätkien panna hanaa, ja pidetään me peukkuja..ja nautitaan sohvan pohjalla vormuloista kuka olutta, kuka vihreätä teetä ryystäen...

ugh!

• Se kiva ole

Kun Heikki on ollut tallikaveriinsa nähden kaikista huonoin kuski.

• hiihaa
        Se kiva ole kirjoitti:

Kun Heikki on ollut tallikaveriinsa nähden kaikista huonoin kuski.

ja mitä sitten, vaikka olis kuinka huono? mitä sitten? Mille asialle sillä on pientäkään merkitystä?

• oletko tyhmä?
        hiihaa kirjoitti:

ja mitä sitten, vaikka olis kuinka huono? mitä sitten? Mille asialle sillä on pientäkään merkitystä?

Muotoillaampa sulle vaikka rautalangasta tämä homma: Urheilussa kisataan voitosta eli paras voittaa ja huonoin tulee viimeiseksi. Kaikki jotka kannattavat jotain urheilijaa tai seuraa toivovat tietysti että heidän suosikkinsa voittaa, en ole eläissäni törmännyt faniin joka olisi toivonut suosikkinsa häviötä. Eli sillä on kuule poju suurikin merkitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4205
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3002
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      255
      1694
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1420
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe