lentokentällä siis?? Mikä tapahtuma?
Koska kiihdytellään
4
528
Vastaukset
- et sitten viitsinyt itse...
- kuulehan...
Mitä veikkkaat, olisinko kysellyt asian perään jos olisin esimerkiksi kyseisetä linkistä tiennyt!!!! Jos sen laittaminen oli noin rasittavaa kuin tekstistä saattoi päätellä niin olisit sivuuttanut kokoa aiheen.
- maa kutsuu
kuulehan... kirjoitti:
Mitä veikkkaat, olisinko kysellyt asian perään jos olisin esimerkiksi kyseisetä linkistä tiennyt!!!! Jos sen laittaminen oli noin rasittavaa kuin tekstistä saattoi päätellä niin olisit sivuuttanut kokoa aiheen.
eli ei ollut tarkoitus olla aivan noin rasittuneen oloinen kuin tulkitset.
Turhautti vain päivä pari sitten kun yritin löytää tuloksia, ensin googlea vartti, että saitti löytyy ja sitten sivut saa kääntää ympäri ennenkuin tiedot löytää... mutta 350km/h. on aika hyvin, tuskin Patrikin turbo paljon enempää... - noh-
maa kutsuu kirjoitti:
eli ei ollut tarkoitus olla aivan noin rasittuneen oloinen kuin tulkitset.
Turhautti vain päivä pari sitten kun yritin löytää tuloksia, ensin googlea vartti, että saitti löytyy ja sitten sivut saa kääntää ympäri ennenkuin tiedot löytää... mutta 350km/h. on aika hyvin, tuskin Patrikin turbo paljon enempää...Tulokset ovat viimevuotisia. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693