Hei!
Kuinka monella on sulhonsa kanssa erilaiset kihlasormukset? Mies meillä haluaisi ehdottomasti samanlasiet keltakultaiset, mutta itse en keltakultaa halua. Onko kokemuksia hopean ja valkokullan vaikutuksista toisiinsa? Tummuuko jompikumpi/molemmat helpommin, jos toinen sormus on toista materiaalia?
Erilaiset sormukset?
5
2388
Vastaukset
- Nimetön
www.google.fi
Yritä edes. - ja timantteja
Hei
Miehellä on keltakultainen sormus ja itselläni on taas valkokultainen sormus timanteilla.
Hopea tummuu käytössä ja naarmuutuu helposti. (tummumisen huomaa paremmin silloin kun puhdistaa sormuksen puhdistusliinalla)
Valkokullassa ja hopeassa on jonkun verran väri eroja. Ainakin kun vertaan omia sormuksia keskenään.
Kannattaa ihan käydä kultaliikkeissä katsomassa ja vertaamassa. Myös siellä osaavat neuvoa tarkemmin
sormuksista.
Hopeisia sileitä sormuksia saa kyllä halvalla jos valkokulta on liian kallista. - ----
Meillä on erilaiset (keltakultaiset kyllä molemmilla, mutta minulle viisi timantti ja puolipyöreä ja miehellä sileä ja leveä sormus). Ainakin meidän tuttavapiirissämme on yleistä, että naisella ja miehellä on erilaiset kihlasormukset. Pääasia, että kumpikin saa mieleisensä.
- morsian2009
Meillä on myös erilaiset kihlasormukset :) minulla on kokonaan valkokultaa ja miehen sormuksesta löytyy molempia kultalaatuja (valko- ja keltakulta). mielestäni jokaisen kannattaa ottaa juuri sellainen sormus kuin itse haluaa, tuleehan sitä sitten loppuelämä sormessa katseltua :)
- erilaiset sormukset
miehellä ihan tavallinen kultainen sormus, itsellä muuten samanlainen mutta sormuksen reunat on valkokultaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569