Hei!
Kuinka monella on sulhonsa kanssa erilaiset kihlasormukset? Mies meillä haluaisi ehdottomasti samanlasiet keltakultaiset, mutta itse en keltakultaa halua. Onko kokemuksia hopean ja valkokullan vaikutuksista toisiinsa? Tummuuko jompikumpi/molemmat helpommin, jos toinen sormus on toista materiaalia?
Erilaiset sormukset?
5
2445
Vastaukset
- Nimetön
www.google.fi
Yritä edes. - ja timantteja
Hei
Miehellä on keltakultainen sormus ja itselläni on taas valkokultainen sormus timanteilla.
Hopea tummuu käytössä ja naarmuutuu helposti. (tummumisen huomaa paremmin silloin kun puhdistaa sormuksen puhdistusliinalla)
Valkokullassa ja hopeassa on jonkun verran väri eroja. Ainakin kun vertaan omia sormuksia keskenään.
Kannattaa ihan käydä kultaliikkeissä katsomassa ja vertaamassa. Myös siellä osaavat neuvoa tarkemmin
sormuksista.
Hopeisia sileitä sormuksia saa kyllä halvalla jos valkokulta on liian kallista. - ----
Meillä on erilaiset (keltakultaiset kyllä molemmilla, mutta minulle viisi timantti ja puolipyöreä ja miehellä sileä ja leveä sormus). Ainakin meidän tuttavapiirissämme on yleistä, että naisella ja miehellä on erilaiset kihlasormukset. Pääasia, että kumpikin saa mieleisensä.
- morsian2009
Meillä on myös erilaiset kihlasormukset :) minulla on kokonaan valkokultaa ja miehen sormuksesta löytyy molempia kultalaatuja (valko- ja keltakulta). mielestäni jokaisen kannattaa ottaa juuri sellainen sormus kuin itse haluaa, tuleehan sitä sitten loppuelämä sormessa katseltua :)
- erilaiset sormukset
miehellä ihan tavallinen kultainen sormus, itsellä muuten samanlainen mutta sormuksen reunat on valkokultaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974