Haluaisin harrastaa seksiä lyhytkasvuisen naisen kanssa.
hekin ovat samanlaisia ihmisä kuin me "normaalit" heissä on rumia ja todellä hyvännäköisiä.
Kyllä läski ämmä, joka ei pidä itsestään mitään huolta on inhottavampi, kuin lyhytkasvuinen.
Olisi itsellä vaikeaa, jos tykästyisi lyhytkasvuiseen, mutta pelkäisi kavereiden kommentteja asiasta. Pitäisivät varmaan perverssinä.
Olenko sairas?
4
1418
Vastaukset
- murkale
Ei voi olla valilla ihmettelematta sita miten hirvean suvaitsematon maa suomi onkaan. (Kukaan paikallinen ystavani ei sita voi uskoa.) Onneksi tajusin kuitenkin jo nuorena sen etta jos muutan muualle, ei minun tarvitse tuntea olevani "less than a human". En olen paivaakaan katunut muuttoani lontooseen enka myoskaan tunne olevani erilainen tai "huonompi" ihminen muuten kuin kaydessani kerran vuodessa tms. suomessa.... Ihmisia on kaiken varisia ja mallisia mutta eihan sen perusteella ole mitaan syyta heita arvostella!
- ...näitä...
...vonkaajia. "Haluaisin harrastaa seksiä lyhytkasvuisen naisen kanssa."
Mutta et mitään muuta, eikös niin. Et lähtisi hänen kanssaan festareille, elokuviin, sukulaisten tapaamisiin. Olishan se kiva sitten pappana kun muistelee mitä seikkailuja nuorena tuli tehtyä muistella sitäkin kun pääsi kokeilemaan "sitä" lyhytkasvuisen naisen kanssa, tai jopa kehuskella kavereille.
Teissä ns. normaalikokoisissa on myös onneksi joitakin todella fiksuja tyyppejä, jotka eivät ajattele meitä hyvän näköisiä lyhytkasvuisia naisia nähdessään pelkästään seksiä, vaan haluavat tutustua meihin ensin ihan verbaalilla tasolla. - Nimetön
...jos et halua muuta, ja ajattelet vain seksiä!!
- the_arockalypse
omilla aivoillasi äläkä kysele tällaisilta helvetin typeriltä nettikeskustelupalstoilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69970
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j87968Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835