painotettu antidemokratia

Pena Salo

Haluan muistuttaa:

-länsimaisten ja voimakkaiden valtioiden tulee perustaa maailmandiktatuuri
-tämän diktatuurin tulee voimistaa älykkäiden, luovien ja "voimakkaiden" henkilöiden esilletuloa siten, että
-jos äo on suurempi kuin 5 % väestöstä, he saavat huomattavat lapsilisät. Esim. jos on tohtorin tutkinto, voi saada 1000 euron lisät/lapsi/kk.
-jos äo on alhaisempi, niin heitä rangaistaan huomattavilla veroilla lapsien tuottamisesta. Esim. tyhmällä ihmisellä=200 euroa/lapsi/kuukausi.
-painotettu demokratia tarkoittaa sitä, että älykkäin ryhmä saa enemmän ääniä vaaleissa kuin tyhmempi väestö.
-Esim. tohtorit saisivat ääniä 20 kertaa sen määrän kuin perustavikset.
-tarkoitus on päästä siihen maailmaan, jossa on n. 200,000,000 (200 miljoonaa) ihmistä. Siten me voimme pelastua.
-Tässä maailmassa ihmiset voivat elää, niinkuin he ovat eläneet jo vuosisatoja.

Kari Jaalamo
Paavo Junkari

6

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybo-ceronimo-cabriel-61

Mitä suppeampi joukko, sen pienemmät mahdollisuudet todellisen älykkyyden löytymiseen ovat.

Kysymys on siis aivan muusta älyn osalta kuin luulet, sillä mahdollisuuksien lisääminen, eli
      koulutuksen ja kohtuullisten elin-olosuhteiden takaaminen enemmistölle mahdollistaa uusien innovaatioiden ja siten mahdollisuuksien kirjon lisääntymisen.

Ongelma on ennemmin pienen "eliitin" ahneus, kuin suuren joukon "tyhmyys".

• ashsdakhas

tohtorius yms. on globaalilla tasolla enemmänkin kiinni mahdollisuuksista (tai halusta) opiskella kuin suoranaisesti älykkyydestä

• älli

Akateemisten ÄO:n keskiarvo on 115p. Tohtoreiden 125p.

• ja tutkiminen

kehittää älyä, ei siinä eliittigeenejä tarvita. Älykkyystestit myös suosii niitä, jotka on opinnoissaan ehtineet harjoitella halutun kaltaista hoksaavaisuutta etukäteen. Mensa ym. ehkä kiistää tuon, mutta niin se vaan on. Lisäksi testeissä painottuu tietyt älykkyyden alat ja toiset, esim musikaalisuus, sivuutetaan.

• ashsdakhas
        ja tutkiminen kirjoitti:

kehittää älyä, ei siinä eliittigeenejä tarvita. Älykkyystestit myös suosii niitä, jotka on opinnoissaan ehtineet harjoitella halutun kaltaista hoksaavaisuutta etukäteen. Mensa ym. ehkä kiistää tuon, mutta niin se vaan on. Lisäksi testeissä painottuu tietyt älykkyyden alat ja toiset, esim musikaalisuus, sivuutetaan.

Älyllinen lahjakkuus ei myöskään vielä takaa kykyä ja halua tehdä kaikkien kannalta hyviä ratkaisuja

• juuri,
        ashsdakhas kirjoitti:

Älyllinen lahjakkuus ei myöskään vielä takaa kykyä ja halua tehdä kaikkien kannalta hyviä ratkaisuja

ja kaikkein huonoimmat ratkaisut tekee tyhmä elitistijohtaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1483
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe