Heikki aikoi pistää lewikset koville, mut antaako Roni lupaa siihen?
Heikki voittaa tänään
5
587
Vastaukset
- Muttei tarvikaan
Heikki tulee 4-5 ja Lewis voittaa.
- Heikki voitti
Hyvä arvaus.
- the_arockalypse
aivan loistava! mahtavaa Heikki! ei muuta kun seuraavissakin kisoissa Massasta ja muista hakkelusta
- koneurheilija
Kyllä Massasta hakkelusta teki moottori joka meni hakkelukseksi. Näin käy koneurheilussa joskus jokaiselle.
Hyvä että hyötyjä oli Heikki. - the_arockalypse
koneurheilija kirjoitti:
Kyllä Massasta hakkelusta teki moottori joka meni hakkelukseksi. Näin käy koneurheilussa joskus jokaiselle.
Hyvä että hyötyjä oli Heikki.se tietty on..ois saattanu poksahtaa vaikka Heikilläkin, loistojuttu kuitenkin kun näin ei käynyt...kyllähän siinä oikeesti piti jännittää kädet ristissä että älä saatana mersun kone hyydy vikalla kierroksella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211