Kellaan kokemusta Work&Holiday

Viisumista?

Hei,

Olen parhaillaan ensimmaista vuotta Australiassa Work & Holiday viisumilla. Olen hankkimassa viisumin toiseksi vuodeksi. Pitaako se viisumi kayttaa heti? Ajattelin, jos tulisin kaymaan Suomessa ekan vuoden jalkeen, pariksi viikoksi tai kuukaudeksi ja sitten palaisin takaisin. Eli voiko sen uuden viisumin kayttaa myohemmin?

Kiitoksia avusta! :)

6

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      voi

    • näin...

      Mikäli olet tehnyt ensimmäisen Australia- vuotesi aikana 3kk farmitöitä ja saanut siis toisen vuoden viisumin, voit käsittääkseni käyttää viisumin koska vain ennen kuin täytät 30 vuotta. Voit siis tulla Suomeen vähäksi aikaa ja tulla sitten takaisin Australiaan. Muistathan hoitaa lääkärintarkastukset ym. kuntoon toista viisumia varten :) Hauskaa reissua!!! :)

      • paljon! :)

        Lahdenkin kohta kun kesa alkaa taalla, Brisbaneen farmitoihin ja hankin uuden viisumin :)


      • farmitöitä
        paljon! :) kirjoitti:

        Lahdenkin kohta kun kesa alkaa taalla, Brisbaneen farmitoihin ja hankin uuden viisumin :)

        Brisbanesta tai sieltä läheltä? Ja minkälaisista farmeista on kyse?


      • MIR
        farmitöitä kirjoitti:

        Brisbanesta tai sieltä läheltä? Ja minkälaisista farmeista on kyse?

        Sunshine Coast Hinterlandillähän on ananasfarmeja, Bundabergin suunnalla puolestaan paljon sokeria.
        Yleisesti ottaen eri puolilla on myös vihanneksia.

        Jos oikein autenttisen kokemuksen haluatte, lähdette vaikka jonnekin Roman suuntaan tai siitäkin kauemmas kyselemään vilja- ja karjatiloja.


      • WH viisumin

        saat jos anot sitä ennenkuin täytät 31 :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      431
      1943
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1642
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1452
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1086
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1080
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      124
      998
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      958
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe