Rakastan veljeäni (Siskona.)

Joku vaan.

Eli.. Minä olen lukenuyt, nini kaikki anovat, että ärsyttävä veli jne..

Niin minusta veljeni on ärsyttävä, mutta rakastan häntä todella paljon (Siis sisaruusrakkautta.)
Veljeni on pitänyt usein puoliani ja olemme hyvissä väleissä, vaikka riitelemmekin..

Veljeni täyttää 17v ja muuttaa parin vuoden päästä pois kotoa ja minulle se oln kumminkin raskasta, koska ei ole enään ketään, johon turvautua kotona.. Itse olen 13v..

Joskus toivon, että veljeni ei muuttaisia koskaan pois..

8

3625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

      Koska veli tarvitsee pimppaa. Ajattelitko voivasi ratkaista tämän?

    • Börje från Sibbo

      Velipoika on muuttamassa meille, tule vieraisille sinäkin, minun siskoni on hyvin vieraanvarainen.

    • ..kokenut..

      ..saman. Oen kotona nykyään ainut "lapsi" ja kaikki menee kotona päin persettä. oon viistoista ja isoveljeni joita on kaksi ovat päälle 20. Mua otta pattiin kun mulla ei oo ketään ja niillä oli toisensa niinku parhaat kaverit.. Mun ystävä kuoli täs ihan hiljan sekin on jättänyt arpensa.. Ja kaverit.. ne nyt on mitä on..

      • sua...

        otan osaa kaverisi kuolemasta ;(


    • sua...

      tosi hyvin ite oon -94 ja veljeni muutti muutama vuos sitten pois kun se oli 18...

      rakastin ja rakastan edelleen veljeäni ihan sairaasti joten kehotan nauttii viel kun se asuu kotona.. mä ite olin aluksi innoissani et veli muuttaa pois, mut nyt tääl kotona on tosi hiljast kun eli on intis ja oon ainut lapsi taloss...

      mutta kumminkin meidän välit on entistä paremmat ja siedämme toisiamme paremmin kuin koskaan (no veljestäni en tiedä:P) itse aion kyläillä veljelläni joskus vkl kun se pääsee intistä ja jos sil olis aikaa.. :/ joten uskon et sullakin on tosi ihana veli. isoveljet ovat ihanii

    • 848634834

      Oootko kenties Tiia Vaasasta?? :::::DDDDDDD

      • Julia

        En ole Tiia...Enkä Vaasasta :D .


    • on sama

      ... ongelma, veli on mulle tosi tärkee, meillä on vaan 3 vuotta ikä eroo ja jutellaan tosi usein tärkeistä asioita, sellaisista mistä en viitsi/ uskalla puhua vanhemmilleni. Veli on kuitenkin 18 ja luultavasti muuttaa pian. Hän on ainoo talossa joka osaa korjata tietokoneen ja kaikki muut elektroniikka jutut, vähän pelottaa että miten käy kun muuttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe