Eli.. Minä olen lukenuyt, nini kaikki anovat, että ärsyttävä veli jne..
Niin minusta veljeni on ärsyttävä, mutta rakastan häntä todella paljon (Siis sisaruusrakkautta.)
Veljeni on pitänyt usein puoliani ja olemme hyvissä väleissä, vaikka riitelemmekin..
Veljeni täyttää 17v ja muuttaa parin vuoden päästä pois kotoa ja minulle se oln kumminkin raskasta, koska ei ole enään ketään, johon turvautua kotona.. Itse olen 13v..
Joskus toivon, että veljeni ei muuttaisia koskaan pois..
Rakastan veljeäni (Siskona.)
8
3780
Vastaukset
- XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Koska veli tarvitsee pimppaa. Ajattelitko voivasi ratkaista tämän?
- Börje från Sibbo
Velipoika on muuttamassa meille, tule vieraisille sinäkin, minun siskoni on hyvin vieraanvarainen.
- ..kokenut..
..saman. Oen kotona nykyään ainut "lapsi" ja kaikki menee kotona päin persettä. oon viistoista ja isoveljeni joita on kaksi ovat päälle 20. Mua otta pattiin kun mulla ei oo ketään ja niillä oli toisensa niinku parhaat kaverit.. Mun ystävä kuoli täs ihan hiljan sekin on jättänyt arpensa.. Ja kaverit.. ne nyt on mitä on..
- sua...
otan osaa kaverisi kuolemasta ;(
- sua...
tosi hyvin ite oon -94 ja veljeni muutti muutama vuos sitten pois kun se oli 18...
rakastin ja rakastan edelleen veljeäni ihan sairaasti joten kehotan nauttii viel kun se asuu kotona.. mä ite olin aluksi innoissani et veli muuttaa pois, mut nyt tääl kotona on tosi hiljast kun eli on intis ja oon ainut lapsi taloss...
mutta kumminkin meidän välit on entistä paremmat ja siedämme toisiamme paremmin kuin koskaan (no veljestäni en tiedä:P) itse aion kyläillä veljelläni joskus vkl kun se pääsee intistä ja jos sil olis aikaa.. :/ joten uskon et sullakin on tosi ihana veli. isoveljet ovat ihanii - 848634834
Oootko kenties Tiia Vaasasta?? :::::DDDDDDD
- Julia
En ole Tiia...Enkä Vaasasta :D .
- on sama
... ongelma, veli on mulle tosi tärkee, meillä on vaan 3 vuotta ikä eroo ja jutellaan tosi usein tärkeistä asioita, sellaisista mistä en viitsi/ uskalla puhua vanhemmilleni. Veli on kuitenkin 18 ja luultavasti muuttaa pian. Hän on ainoo talossa joka osaa korjata tietokoneen ja kaikki muut elektroniikka jutut, vähän pelottaa että miten käy kun muuttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4264978Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262033- 1461690
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751385Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151316Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801221Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181209Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701138- 701118
- 381060