Eli siis olen menossa häihin vieraaksi syyskuun lopulla. Minulla on varattuna juhliin tummanruskea mekko. Voinko laittaa kirkkoon olkapäiden suojaksi luonnonvaalean neuloshuivin? Muu vaatetus siis tuota samaa ruskeaa: mekko, kengät, laukku. Olen ymmärtänyt, että koko valkea on varattu morsiammelle, mutta entäs asusteet, sallitaanko vieraalla myös valkoinen?
Häävaatetus
häävieras...
2
997
Vastaukset
- Nimetön
Vain kokovalkoinen on varattu morsiamelle. Asusteet tai osa asusta voi olla valkoista kenellä tahansa vieraista.
- mmmmmmmmmmmm
eli vain kokovalkoinen on kielletty:)
ja nykyhäihin voi miltei mennä vaatteissa kuin vaatteissa jollei löydy pukukoodia jolloin vaaditaan jo hienompi juhlapukeutuminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394