Susianalyysi III

Suden ystävä

Anteeksi ystävät, että analyysini on venynyt näin pitkäksi. Halusin kertoa teille, että analyysini valmistuu pikapikaa ja viivähdys on johtunut ainoastaan siitä, että tälläkertaa siellä on niin painavaa lastia tarjottavana. Tuotokseeni olen tehnyt paljon työtä ja haastatellut matkoillani todella paljon ihmisiä. Yleensäkin nämä tunnistamani susihullut on käyty todella tarkkaan läpi ja heille on tehty syväluotaavia psykologisia kysymyksiä. Olen myös saanut muutaman entisen apinan ymmärtämään tämän maailman oikeata menoa ja he ovat kääntyneet oikealle tielle.

Analyysini tullaan suurella todennäköisyydellä myös julkaisemaan alan lehdissä. Tosin muutama konservatiivinen taho on kieltäytynyt.

Tulossa on siis painavaa tavaraa ja mukana toimii mentaalipuolen todellisia ammattilaisia. Pääsette piakkoin nauttimaan analyysistäni ja kiitokset haluan sanoa myös suurelle tukijoukolleni.

13

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempiapinani

mene asioiden edelle!

Suden ystävä ei koskaan hötkyile. Tiedän, että odottelet malttamattomana (kuten moni muukin) tuota päivää, kun Susianalyysi III ilmestyy.

Mutta Suden ystävä ei hötkyile. Vain Hän tietää sopivan ajankohdan, jolloin tuo ilosanoma on valmis tarjottavaksi niin fiksuille kuin apinoillekin.

• Suden ystävä

ihan hyvä yritys, mutta niinkuin olen monesti maininnut ette te pärjää Suden ystävälle. Siltikin on kiva, että sanomani menee perille aina vain entistä paremmin.

• on matka
        Suden ystävä kirjoitti:

ihan hyvä yritys, mutta niinkuin olen monesti maininnut ette te pärjää Suden ystävälle. Siltikin on kiva, että sanomani menee perille aina vain entistä paremmin.

vielä kuljettavana lempiapinallani. Mutta kyllä se onnistuu minun ohjauksessani.

• yhdessä mahtava huuto
        on matka kirjoitti:

vielä kuljettavana lempiapinallani. Mutta kyllä se onnistuu minun ohjauksessani.

näille älyttömille kuolasuupelleille: "Katko kätesi !!!" Kaula olisi harkittava ja ehkä parempi vaihtoehto....

• että onpi

tulon piällä nämä.

• ihan hyvää huumoria. Malttakaa, kyllä III ilmestyy aikanaan. Lukekaa ensin Susianalyysi II:sta, jotta ymmärtäisitte mahdollisimman paljon jatko-osaa. Voipi olla "apinalle" pikkusen vaikeata tekstiä.

• missä viipyy

Analyysit voisikin taas postata tänne.

• Tämänäkiun

,..

• Että siis...

"tälläkertaa siellä on niin painavaa lastia tarjottavana. Tuotokseeni olen tehnyt paljon työtä "

"Tulossa on siis painavaa tavaraa ja mukana toimii mentaalipuolen todellisia ammattilaisia."

Joko sait sitten vatsasi toimimaan ? Pelkäätkö ulostamista ?

• alian q

• Jagdpanzer

• Kuin tässä myös

• Milloinkahan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      117
      5472
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      436
      1711
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1203
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1173
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1169
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      951
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe