Anteeksi ystävät, että analyysini on venynyt näin pitkäksi. Halusin kertoa teille, että analyysini valmistuu pikapikaa ja viivähdys on johtunut ainoastaan siitä, että tälläkertaa siellä on niin painavaa lastia tarjottavana. Tuotokseeni olen tehnyt paljon työtä ja haastatellut matkoillani todella paljon ihmisiä. Yleensäkin nämä tunnistamani susihullut on käyty todella tarkkaan läpi ja heille on tehty syväluotaavia psykologisia kysymyksiä. Olen myös saanut muutaman entisen apinan ymmärtämään tämän maailman oikeata menoa ja he ovat kääntyneet oikealle tielle.
Analyysini tullaan suurella todennäköisyydellä myös julkaisemaan alan lehdissä. Tosin muutama konservatiivinen taho on kieltäytynyt.
Tulossa on siis painavaa tavaraa ja mukana toimii mentaalipuolen todellisia ammattilaisia. Pääsette piakkoin nauttimaan analyysistäni ja kiitokset haluan sanoa myös suurelle tukijoukolleni.
Susianalyysi III
13
612
Vastaukset
- lempiapinani
mene asioiden edelle!
Suden ystävä ei koskaan hötkyile. Tiedän, että odottelet malttamattomana (kuten moni muukin) tuota päivää, kun Susianalyysi III ilmestyy.
Mutta Suden ystävä ei hötkyile. Vain Hän tietää sopivan ajankohdan, jolloin tuo ilosanoma on valmis tarjottavaksi niin fiksuille kuin apinoillekin.- Suden ystävä
ihan hyvä yritys, mutta niinkuin olen monesti maininnut ette te pärjää Suden ystävälle. Siltikin on kiva, että sanomani menee perille aina vain entistä paremmin.
- on matka
Suden ystävä kirjoitti:
ihan hyvä yritys, mutta niinkuin olen monesti maininnut ette te pärjää Suden ystävälle. Siltikin on kiva, että sanomani menee perille aina vain entistä paremmin.
vielä kuljettavana lempiapinallani. Mutta kyllä se onnistuu minun ohjauksessani.
- yhdessä mahtava huuto
on matka kirjoitti:
vielä kuljettavana lempiapinallani. Mutta kyllä se onnistuu minun ohjauksessani.
näille älyttömille kuolasuupelleille: "Katko kätesi !!!" Kaula olisi harkittava ja ehkä parempi vaihtoehto....
- että onpi
tulon piällä nämä.
ihan hyvää huumoria. Malttakaa, kyllä III ilmestyy aikanaan. Lukekaa ensin Susianalyysi II:sta, jotta ymmärtäisitte mahdollisimman paljon jatko-osaa. Voipi olla "apinalle" pikkusen vaikeata tekstiä.
- missä viipyy
Analyysit voisikin taas postata tänne.
- Tämänäkiun
,..
- Että siis...
"tälläkertaa siellä on niin painavaa lastia tarjottavana. Tuotokseeni olen tehnyt paljon työtä "
"Tulossa on siis painavaa tavaraa ja mukana toimii mentaalipuolen todellisia ammattilaisia."
Joko sait sitten vatsasi toimimaan ? Pelkäätkö ulostamista ?- Jagdpanzer
alian q kirjoitti:
Metsästäjät taas vauhdissa ..
https://www.youtube.com/watch?v=A1WBs74W4ikNiinpä näytti simpanssit olleen.
- Kuin tässä myös
Jagdpanzer kirjoitti:
Niinpä näytti simpanssit olleen.
- Milloinkahan
Kuin tässä myös kirjoitti:
Saamme lopultakin luettavaksemme sen mahtavan, maailmankirjallisuuden klassikoksi nousevan Susianalyysin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108