Niin upeita kuin keskiaasialaiset onkin ,niin vois jonkunnäköistä boikottia suorittaa tälle kennelille! Aivan järkyttävää!
http://dzselaladdin.eu/joomla/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=89&page=inline&catid=12&id=1037&limit=1&limitstart=1
Keskari
6
1109
Vastaukset
- keskari69
en tajuu miten toi liittyy suomalaisiin keskareihin.ne on yleensä aivan eri luokkaa kun noi ton kennelin.ei pidä vedellä tänne noita venäläisiä koiria ja pilata suomessa olevien mainetta.omani ainakin aivan ihana.
- äääähhh
No eihän se koiran vika olekkaan? Koirako se hommasi ton pitbullin/amstaffin tohon,ottaakseen kuvia ja laittaakseen nettiin todistaakseen vartiontikykynsä? Suomeen on nykyään äärimmäisen helppo tuoda koira,tiedän,hain itsekin ulkomailta! Mutta sulla meni nyt pointti pikkusen ohi suun.... itsekin aijon ottaa joskus vielä keskarin,mutten ainakaan tästä kyseisestä kennelistä!
- voivoivoi
Laittakaa sähköpostia kennelin omistajalle jos haluatte asiaan puuttua. Se että tuota samaa sivua mainostetaan joka palstalla tuo todennäköisesti vain asiakkaita kyseiselle paikalle. Mahtaa ukko ihmetellä kun Suomesta on hänen kotisivuilleen tullut yhtäkkiä vierailijoita tuhansia, ne tilastot kun näkyvät sivujen haltijalle mistä maasta tullaan ja usein myös se että millä IP-numerolla.
- mie vaan
Kattoo pikkasen tarkemmin, eiköhän noi oo kaikki kuvamanipulaatioita.. ;)
Hienoja kuvia.. - sairas porsas tuo ukko
Ihmeellistä ihannointia kuolleita ja vammautuneita eläimiä kohtaan, hyi helvetti mikä porsas tuo kennelinpitäjä. Sivut pullistelee toinen toistaan sairaampia kuvia mm. pitbullit vs härkä ja sitten kuvia kun koirat makaa verilammikoissaan. Mahtaa olla tahdikasta hänen keskarinpitonsa myös. Hirteen tollaset!!!
- pukista
pienimunainen kalju joka yrittää esittää kovaa jätkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667