Vaalea.
Viileä.
Viikinki.
Rastoissa.
Tänä yönä.
Minä hehkun.
-Sinulle-
Virtaa haluni valtoimenaan.
Voit ottaat.
Voit jättää.
Ratkaisu on sinun.
Yksin sinun.
Minä olen valmis.
Ja voimaton.
Taivun tahtoosi.
Muuta en voi.
Ota tai Jätä
8
346
Vastaukset
- mimsu
Tumma.
Tulinen.
Viikinki.(silti)
Etäinen.
Kaukana.
Lähellesi kaipaan.
-sinua-
Kumpa tietäisin,
kaipaatko sinä?
-minua-
Taivun tahtoosi,
ja odotan,
muuta en voi.
RISU: olipas kaunista tekstiä, antanet anteeksi "kopioinnin" tuli niin lähelle omaa elämää taasen=)- risu
ei mitään anteeksi tosiaankaan. Hienoa ,kivaa kun mukailit, paremmaksi tekeleeni muuttelit.
Riipaisevien tunteiden tulkki olet, siks auringonpaistetta paljon toivottelen:)))
- lindalinda1
hitzi vieköön, että onkin kiehtova runo viikin-
kineen kaikkineen.
' tänä yönä
minä hehkun
Sinulle ' wautsi, osuu ja uppoaa kuule !- risu
Linda.
Kiva kun taas olet sanasesi jättänyt.
Nappasin sen viikingin kun katselin noita gallerian kuvia *nauraa kippurassa* Siellä niitä näkyi pilvin pimein.
Muuten kyllä ihan vaan omaa elämää.
Eloisaa päivää sinulle.
Tää yliväsynyt yrittää nyt vihdoin ja viimein mennä unenmaahan. Edes hetkeksi.
- Muuan mies
Sytytin sinut.
Nousit pienestä kosketuksestani
liekkiin.Kuumenit ja vartesi
tanssi.
Punerruit.
Kuumenit niin että oli pakko
vähentää vaatteitani.
Lämmitti.
Katsoin tanssiasi.
Yön ihastuttavaa leikkiäsi.
Kiihkeää soidinasi.Kuumaa
hekuasi.
Tunti että nielaiset minut.
Imaiset istualtani sisääsi.
Varoittamatta käyt niin
kuumaksi.
Äänesi oli vaativa.
Mattokin allani kuumeni.
Oli pakko riisua loputkin ihokkaat.
Olit hurmoksessa.
Nyt sinä takka olet musta
ja nokinen.Minne kiihkosi
katosi.Hurmasi haipui.
Se yön tanssija.
Kiitos runostasi.
Hieno runo.
Olen lukenut palautteitasi ja
runojasi.On onni tälle palstalle
että olet täällä.
Olet reilu ja rehellinen.
Ilman hunajapurkkia.- RISU
muuan mies. Sanasi lämmitti todella.
Ja runosesi nauratti. En tahdo kumminkaan karrelle nokeentua. Se aika surullista.
Kiitos ::)))
Hau!
Sanoisi intiaanipäällikkö,
mutta mitä hittoa sanoo viikinkipäällikkö:
Se sanoo; Mä syön sut Risu!
Sitten yks Marin sanoo, että tämä runo oli rautaa!!!- risu
jälkijunassa kiitän kommentistasi. Se Inkkari on jumala(inen) ja viikkarit hyppäs runoon gallerien kuvista, kuten jo tuolla aiemmmin muistaakseni kommentoin.
KIva kun oot käynyt ::))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419