Vaalea.
Viileä.
Viikinki.
Rastoissa.
Tänä yönä.
Minä hehkun.
-Sinulle-
Virtaa haluni valtoimenaan.
Voit ottaat.
Voit jättää.
Ratkaisu on sinun.
Yksin sinun.
Minä olen valmis.
Ja voimaton.
Taivun tahtoosi.
Muuta en voi.
Ota tai Jätä
8
323
Vastaukset
- mimsu
Tumma.
Tulinen.
Viikinki.(silti)
Etäinen.
Kaukana.
Lähellesi kaipaan.
-sinua-
Kumpa tietäisin,
kaipaatko sinä?
-minua-
Taivun tahtoosi,
ja odotan,
muuta en voi.
RISU: olipas kaunista tekstiä, antanet anteeksi "kopioinnin" tuli niin lähelle omaa elämää taasen=)- risu
ei mitään anteeksi tosiaankaan. Hienoa ,kivaa kun mukailit, paremmaksi tekeleeni muuttelit.
Riipaisevien tunteiden tulkki olet, siks auringonpaistetta paljon toivottelen:)))
- lindalinda1
hitzi vieköön, että onkin kiehtova runo viikin-
kineen kaikkineen.
' tänä yönä
minä hehkun
Sinulle ' wautsi, osuu ja uppoaa kuule !- risu
Linda.
Kiva kun taas olet sanasesi jättänyt.
Nappasin sen viikingin kun katselin noita gallerian kuvia *nauraa kippurassa* Siellä niitä näkyi pilvin pimein.
Muuten kyllä ihan vaan omaa elämää.
Eloisaa päivää sinulle.
Tää yliväsynyt yrittää nyt vihdoin ja viimein mennä unenmaahan. Edes hetkeksi.
- Muuan mies
Sytytin sinut.
Nousit pienestä kosketuksestani
liekkiin.Kuumenit ja vartesi
tanssi.
Punerruit.
Kuumenit niin että oli pakko
vähentää vaatteitani.
Lämmitti.
Katsoin tanssiasi.
Yön ihastuttavaa leikkiäsi.
Kiihkeää soidinasi.Kuumaa
hekuasi.
Tunti että nielaiset minut.
Imaiset istualtani sisääsi.
Varoittamatta käyt niin
kuumaksi.
Äänesi oli vaativa.
Mattokin allani kuumeni.
Oli pakko riisua loputkin ihokkaat.
Olit hurmoksessa.
Nyt sinä takka olet musta
ja nokinen.Minne kiihkosi
katosi.Hurmasi haipui.
Se yön tanssija.
Kiitos runostasi.
Hieno runo.
Olen lukenut palautteitasi ja
runojasi.On onni tälle palstalle
että olet täällä.
Olet reilu ja rehellinen.
Ilman hunajapurkkia.- RISU
muuan mies. Sanasi lämmitti todella.
Ja runosesi nauratti. En tahdo kumminkaan karrelle nokeentua. Se aika surullista.
Kiitos ::)))
Hau!
Sanoisi intiaanipäällikkö,
mutta mitä hittoa sanoo viikinkipäällikkö:
Se sanoo; Mä syön sut Risu!
Sitten yks Marin sanoo, että tämä runo oli rautaa!!!- risu
jälkijunassa kiitän kommentistasi. Se Inkkari on jumala(inen) ja viikkarit hyppäs runoon gallerien kuvista, kuten jo tuolla aiemmmin muistaakseni kommentoin.
KIva kun oot käynyt ::))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5842269Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4081826Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221650Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641428JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191226- 571154
- 1221144
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13878Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833