Ota tai Jätä

risu

Vaalea.
Viileä.
Viikinki.
Rastoissa.

Tänä yönä.
Minä hehkun.
-Sinulle-

Virtaa haluni valtoimenaan.

Voit ottaat.
Voit jättää.

Ratkaisu on sinun.
Yksin sinun.

Minä olen valmis.
Ja voimaton.

Taivun tahtoosi.
Muuta en voi.

8

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimsu

      Tumma.
      Tulinen.
      Viikinki.(silti)
      Etäinen.

      Kaukana.
      Lähellesi kaipaan.
      -sinua-

      Kumpa tietäisin,
      kaipaatko sinä?
      -minua-

      Taivun tahtoosi,
      ja odotan,
      muuta en voi.

      RISU: olipas kaunista tekstiä, antanet anteeksi "kopioinnin" tuli niin lähelle omaa elämää taasen=)

      • risu

        ei mitään anteeksi tosiaankaan. Hienoa ,kivaa kun mukailit, paremmaksi tekeleeni muuttelit.
        Riipaisevien tunteiden tulkki olet, siks auringonpaistetta paljon toivottelen:)))


    • lindalinda1

      hitzi vieköön, että onkin kiehtova runo viikin-
      kineen kaikkineen.

      ' tänä yönä
      minä hehkun
      Sinulle ' wautsi, osuu ja uppoaa kuule !

      • risu

        Linda.
        Kiva kun taas olet sanasesi jättänyt.
        Nappasin sen viikingin kun katselin noita gallerian kuvia *nauraa kippurassa* Siellä niitä näkyi pilvin pimein.
        Muuten kyllä ihan vaan omaa elämää.

        Eloisaa päivää sinulle.

        Tää yliväsynyt yrittää nyt vihdoin ja viimein mennä unenmaahan. Edes hetkeksi.


    • Muuan mies

      Sytytin sinut.
      Nousit pienestä kosketuksestani
      liekkiin.Kuumenit ja vartesi
      tanssi.

      Punerruit.
      Kuumenit niin että oli pakko
      vähentää vaatteitani.
      Lämmitti.

      Katsoin tanssiasi.
      Yön ihastuttavaa leikkiäsi.
      Kiihkeää soidinasi.Kuumaa
      hekuasi.

      Tunti että nielaiset minut.
      Imaiset istualtani sisääsi.
      Varoittamatta käyt niin
      kuumaksi.

      Äänesi oli vaativa.
      Mattokin allani kuumeni.
      Oli pakko riisua loputkin ihokkaat.
      Olit hurmoksessa.

      Nyt sinä takka olet musta
      ja nokinen.Minne kiihkosi
      katosi.Hurmasi haipui.
      Se yön tanssija.

      Kiitos runostasi.
      Hieno runo.

      Olen lukenut palautteitasi ja
      runojasi.On onni tälle palstalle
      että olet täällä.

      Olet reilu ja rehellinen.
      Ilman hunajapurkkia.

      • RISU

        muuan mies. Sanasi lämmitti todella.
        Ja runosesi nauratti. En tahdo kumminkaan karrelle nokeentua. Se aika surullista.

        Kiitos ::)))


    • Hau!
      Sanoisi intiaanipäällikkö,
      mutta mitä hittoa sanoo viikinkipäällikkö:
      Se sanoo; Mä syön sut Risu!

      Sitten yks Marin sanoo, että tämä runo oli rautaa!!!

      • risu

        jälkijunassa kiitän kommentistasi. Se Inkkari on jumala(inen) ja viikkarit hyppäs runoon gallerien kuvista, kuten jo tuolla aiemmmin muistaakseni kommentoin.

        KIva kun oot käynyt ::))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe