Öiden, aamujen
päivien ja iltojenkin halki
ihoni ilkamoi kanssasi.
Mutta mieleni syksyn
karikot
ne kannan sieluni sopukoissa
hehkuvien haapojen hyväilyissä.
Hengität samaa ilmaa
taivas on meille yhteinen
mutta hämärä
se tuntee vain minut.
Kertoisitko kuitenkin
että rakastelun vavisuttavia tyrskyjä
huulieni janoa
Sinun vallaton vartalosi halaa.
Sinun kanssasi, Sinua ilman
10
379
Vastaukset
Joka vuorokauden aikaan
tuntien rakkauden taikaa
mielen syksyiset karikot
syvällä hellässä huomassa.
Sitten voih…
yhteinen raikas ilmakehä
mutta vain hämärä tuntee, hmm…
Viimeisen säkeistön pyyntö
sisältää kaipauksen
halun tuntea ja kokea
rakkauden ja rakkaan intohimon.
Loppu hyvin kaikki hyvin, hyvän runon kirjoitit heti aamutuimaan! :)- lindalinda1
koko runo, siihen sisältyy loppujen lopuksi mel-
ko paljon - rivien välistä ken osaa, voi lukea.
Olet oikeassa siinä, mitä viimeinen säkeistö pi-
tää sisällään vaikka toisinkin sen olisi voinut
ilmaista.
Kiitos sanoistasi Diinaliin vaatimattomaan runooni.
- tomppa2006
...että vallaton vartalo halajaa kaikkea tuota, minkä runoosi olet taidolla kirjoittanut.
Hieno ja kaunis runo.- lindalinda1
runo tämä kuitenkn vain oli,
vaikka sisältääkin jotain elämästäni - jotain
sellaista, mitä en ääneen voi lausua.
Kiitän Tomtom.
Ikävä on, kuulla ääni,
olla lähellä ja saada tietää olevansa kaivattu.
Kaikki elementit olit saanut hienosti runoon..
Luin ilolla tämän, tuttua Lindaa, se miellytti minua:))- lindalinda1
elementit jäi hiukka vajavaisiksi tällä kertaa.
Sanoistasi kiitän Mari.
- runo64-1
..tuo ihana iho lumoaa.
rakkauden puuttuessa kärsit
ja hehkumoit ajatuksella tulevalla
rakastelulla.
tässä on todella paljon kaunista.
että voi että kuinka hyvä lukuelämys.
pidin kovasti!!!
hyvä,paras linda!!!- lindalinda1
että minullakin on jotain, joka jää runoistani
jonkun mieleen.
Sanasi pursuavat nyt kyllä ylikehuun runostani,
koska en ole tähän lainkaan tyytyväinen itse.
Lukuelämyksestäkään tuskin voidaan puhua, mutta
Sinun kannustuksesi on minulle tärkeää.
Kiitos Runopoika.
- e.ve
Hieno on runosi ja upeita kielikuvia,
kolmas sävähdyttää ja kaikki muukin, niin kuin ennenkin! Kiitos linda, näitä lukee mielellään.- lindalinda1
Palautteesi on kannustava,
vaikka itse en kokenutkaan tässä runossani onnis-
tuneeni. Tuntuu lämmittävältä huomata, että Sinä
löysit siitä kuitenkin jotain.
Kiitos, se tulee sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402