Sinun kanssasi, Sinua ilman

Öiden, aamujen
päivien ja iltojenkin halki
ihoni ilkamoi kanssasi.

Mutta mieleni syksyn
karikot
ne kannan sieluni sopukoissa
hehkuvien haapojen hyväilyissä.

Hengität samaa ilmaa
taivas on meille yhteinen
mutta hämärä
se tuntee vain minut.

Kertoisitko kuitenkin
että rakastelun vavisuttavia tyrskyjä
huulieni janoa
Sinun vallaton vartalosi halaa.

10

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joka vuorokauden aikaan
      tuntien rakkauden taikaa
      mielen syksyiset karikot
      syvällä hellässä huomassa.

      Sitten voih…
      yhteinen raikas ilmakehä
      mutta vain hämärä tuntee, hmm…

      Viimeisen säkeistön pyyntö
      sisältää kaipauksen
      halun tuntea ja kokea
      rakkauden ja rakkaan intohimon.

      Loppu hyvin kaikki hyvin, hyvän runon kirjoitit heti aamutuimaan! :)

      • lindalinda1

        koko runo, siihen sisältyy loppujen lopuksi mel-
        ko paljon - rivien välistä ken osaa, voi lukea.

        Olet oikeassa siinä, mitä viimeinen säkeistö pi-
        tää sisällään vaikka toisinkin sen olisi voinut
        ilmaista.

        Kiitos sanoistasi Diinaliin vaatimattomaan runooni.


    • tomppa2006

      ...että vallaton vartalo halajaa kaikkea tuota, minkä runoosi olet taidolla kirjoittanut.

      Hieno ja kaunis runo.

      • lindalinda1

        runo tämä kuitenkn vain oli,
        vaikka sisältääkin jotain elämästäni - jotain
        sellaista, mitä en ääneen voi lausua.

        Kiitän Tomtom.


    • Ikävä on, kuulla ääni,
      olla lähellä ja saada tietää olevansa kaivattu.

      Kaikki elementit olit saanut hienosti runoon..
      Luin ilolla tämän, tuttua Lindaa, se miellytti minua:))

      • lindalinda1

        elementit jäi hiukka vajavaisiksi tällä kertaa.

        Sanoistasi kiitän Mari.


    • runo64-1

      ..tuo ihana iho lumoaa.
      rakkauden puuttuessa kärsit
      ja hehkumoit ajatuksella tulevalla
      rakastelulla.
      tässä on todella paljon kaunista.
      että voi että kuinka hyvä lukuelämys.
      pidin kovasti!!!
      hyvä,paras linda!!!

      • lindalinda1

        että minullakin on jotain, joka jää runoistani
        jonkun mieleen.

        Sanasi pursuavat nyt kyllä ylikehuun runostani,
        koska en ole tähän lainkaan tyytyväinen itse.
        Lukuelämyksestäkään tuskin voidaan puhua, mutta
        Sinun kannustuksesi on minulle tärkeää.

        Kiitos Runopoika.


    • e.ve

      Hieno on runosi ja upeita kielikuvia,
      kolmas sävähdyttää ja kaikki muukin, niin kuin ennenkin! Kiitos linda, näitä lukee mielellään.

      • lindalinda1

        Palautteesi on kannustava,
        vaikka itse en kokenutkaan tässä runossani onnis-
        tuneeni. Tuntuu lämmittävältä huomata, että Sinä
        löysit siitä kuitenkin jotain.

        Kiitos, se tulee sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe