Mitä maksaa

jokke

Mikä hintatasoa ovat edullisest rantahotellit/bungalovit/ilmastointi/aamiaisella/1 kk/2henkilöä?

Mistä päin suosittelette/tammikuu -09. Ehkä oikein hotelliakin ja millä hintaa?

34

4624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen!

      Hikkaduwassa ihan rannalla, pienehkö perhehotelli.
      tilava huone, ilmastointi, aamiainen, erittäin ystävällinen henkilökunta. En muista eurolleen, mutta kahden hengen huone n.20-22e/vrk.
      Ranta sillä kohtaa todella rauhallinen. N. 20min kävelymatka rantaa pitkin keskustaan.

    • nyt ensin,onko tämä ensimmäinen matkanne sri-lankaan.Ja mitä lomaltanne odotatte???Sitten voin paremmin kertoa tiedossani olevat asiat ja vinkit.Paljon on maassa muuttunut.Tulin just sunnuntaina ja aika tuoreet on tiedot.

      • Karimanni

        Moi Hullu-Jussi tavattiin 6 vuotta sitten Lanka Paradise hotellilla.Talvet on viettetty Hikkaduwassa,rakentaen huvilaa ja rannalla löhöillen.Onko sinun villa jo valmistunut." Mie annan hitot koko sovalle".


      • Karimanni kirjoitti:

        Moi Hullu-Jussi tavattiin 6 vuotta sitten Lanka Paradise hotellilla.Talvet on viettetty Hikkaduwassa,rakentaen huvilaa ja rannalla löhöillen.Onko sinun villa jo valmistunut." Mie annan hitot koko sovalle".

        meikäläisen talviin on portugalin AZORIT.Kävin tutustumassa ja päätös on tehty.Sentään eu.n sivistysmaa.Eikä pommit räjähtele joka paikassa.Lämpöä Suomen NORMAALIkesän verran läpi talven.Suorat lennot Finnairilla,halpa maa asua ja elää ym ym.Jatkoja sinulle sinne rosvojen paratiisiin jos kokemusperäisen ilmaisun tässä sallit.


      • niin miekii
        Karimanni kirjoitti:

        Moi Hullu-Jussi tavattiin 6 vuotta sitten Lanka Paradise hotellilla.Talvet on viettetty Hikkaduwassa,rakentaen huvilaa ja rannalla löhöillen.Onko sinun villa jo valmistunut." Mie annan hitot koko sovalle".

        Hyvä toi loppulausahdus!!!


    • jokke

      Kiitos heti aluksi..
      Ei paljon kokemusta, koska olemme pariskunta ja käyneet 2 viikon matkalla 10 v sitten. Asuimme tuolloin Hikkaduwassa Lanka Paradise hotellissa 1. viikko ja 2. viikko Mont Laviniassa Colombon kupeessa. Siinä se, lämmintä tuolloin kyllä piisasi.. paljon muutakin kokemusta tuli.

      Nyt ajattelimme tehdä matkan uudelleen, vaikka sotahommat hieman askaruttavat. Kuulemma hinnat myös nousset taivaisiin, kuinka taivaisiin?, jos vertaa 10 v. sitten, tämä jo ja erityisesti se onkin hyvin tärkeä kysymys.

      Toivomme neuvoja ns. "pähkinänkuoressa" nykyoloista turistin kannalta tärkeistä kysymyksistä.

      • Kysyin siksi.että Hikkaduwan rantapojat ovat turistien vähyyden vuoksi muuttuneet yhä röyhkeimmiksi.Ja kokemattoman rahat helposti kaikin käytettävissä olevin keinoin yritetään sosialisoida omaan taskuun.Jos matkamuistosi ovat 10-vuoden takaa,tulet luultavasti pettymään.Muita paikkoja asua on esimerkiksi Kalutara,jota massaturismi ei ainakaan vielä ole pahemmin pilannut.Asuin juuri perheeni kanssa Beach Garden hotellissa Kalutarassa.Ilmastoidut huoneet.Kattoflekti,jääkaappi,tv,suihku ja veski tietenkin.Iso uima-allas ja erittäin hyvää ruokaa tarjoava ravintola.MINUN hintani 1800 rupiaa/vrk/huone.Uskon neuvottelun auttavan n.2000 rupiaan teilläkin.Tarvittaessa voin pyytää siellä asuvan ystäväni varaamaan teille huoneet ja vaikka tulemaan kentältä hakemaan???Kenttäkuljetus nykyään 5000RS/suunta johtuen kohonneista polttoainekuluista.Itse ystäväni EI teiltä palkkiota pyydä.(poikkeus lankan ihmisiin)Yksi euro oli nyt n.168RS.Laskekaa siitä,millä budjetilla pärjäätte.Hyvää matkaa.


      • ???
        hullu-jussi kirjoitti:

        Kysyin siksi.että Hikkaduwan rantapojat ovat turistien vähyyden vuoksi muuttuneet yhä röyhkeimmiksi.Ja kokemattoman rahat helposti kaikin käytettävissä olevin keinoin yritetään sosialisoida omaan taskuun.Jos matkamuistosi ovat 10-vuoden takaa,tulet luultavasti pettymään.Muita paikkoja asua on esimerkiksi Kalutara,jota massaturismi ei ainakaan vielä ole pahemmin pilannut.Asuin juuri perheeni kanssa Beach Garden hotellissa Kalutarassa.Ilmastoidut huoneet.Kattoflekti,jääkaappi,tv,suihku ja veski tietenkin.Iso uima-allas ja erittäin hyvää ruokaa tarjoava ravintola.MINUN hintani 1800 rupiaa/vrk/huone.Uskon neuvottelun auttavan n.2000 rupiaan teilläkin.Tarvittaessa voin pyytää siellä asuvan ystäväni varaamaan teille huoneet ja vaikka tulemaan kentältä hakemaan???Kenttäkuljetus nykyään 5000RS/suunta johtuen kohonneista polttoainekuluista.Itse ystäväni EI teiltä palkkiota pyydä.(poikkeus lankan ihmisiin)Yksi euro oli nyt n.168RS.Laskekaa siitä,millä budjetilla pärjäätte.Hyvää matkaa.

        niin köyhännäköisiä turisteja, kun meitä ei ole "röyhkeät rantapojat" vielä kuudenkaan talven aikana Hikkaduwan rannoilla häirinneet. Olemme saaneet olla siinä mielessä aivan rauhassa. Johtuneeko siitä, että naamamme ovat jo niin tutuksi tulleet...


      • jokke
        hullu-jussi kirjoitti:

        Kysyin siksi.että Hikkaduwan rantapojat ovat turistien vähyyden vuoksi muuttuneet yhä röyhkeimmiksi.Ja kokemattoman rahat helposti kaikin käytettävissä olevin keinoin yritetään sosialisoida omaan taskuun.Jos matkamuistosi ovat 10-vuoden takaa,tulet luultavasti pettymään.Muita paikkoja asua on esimerkiksi Kalutara,jota massaturismi ei ainakaan vielä ole pahemmin pilannut.Asuin juuri perheeni kanssa Beach Garden hotellissa Kalutarassa.Ilmastoidut huoneet.Kattoflekti,jääkaappi,tv,suihku ja veski tietenkin.Iso uima-allas ja erittäin hyvää ruokaa tarjoava ravintola.MINUN hintani 1800 rupiaa/vrk/huone.Uskon neuvottelun auttavan n.2000 rupiaan teilläkin.Tarvittaessa voin pyytää siellä asuvan ystäväni varaamaan teille huoneet ja vaikka tulemaan kentältä hakemaan???Kenttäkuljetus nykyään 5000RS/suunta johtuen kohonneista polttoainekuluista.Itse ystäväni EI teiltä palkkiota pyydä.(poikkeus lankan ihmisiin)Yksi euro oli nyt n.168RS.Laskekaa siitä,millä budjetilla pärjäätte.Hyvää matkaa.

        Kiitos selkeistä tiedoista. Tästä on hyvä jatkaa matkan arviointia ja suunnittelua.


      • ??? kirjoitti:

        niin köyhännäköisiä turisteja, kun meitä ei ole "röyhkeät rantapojat" vielä kuudenkaan talven aikana Hikkaduwan rannoilla häirinneet. Olemme saaneet olla siinä mielessä aivan rauhassa. Johtuneeko siitä, että naamamme ovat jo niin tutuksi tulleet...

        eipä ne ahdistele minuakaan 20-vuoden talviasumisien jälkeen.Osa ollu vielä edes syntynyt,kun aloitin lomailuni siellä.Uusia kokemattomia matkaajia lienee silti oikein valistaa????Muistelehan omaa eka reissuasi.


      • ???
        hullu-jussi kirjoitti:

        eipä ne ahdistele minuakaan 20-vuoden talviasumisien jälkeen.Osa ollu vielä edes syntynyt,kun aloitin lomailuni siellä.Uusia kokemattomia matkaajia lienee silti oikein valistaa????Muistelehan omaa eka reissuasi.

        Olimme ekakertaa Sri Lankassa Beruwalassa v.-84. Silloin ei vielä ollut juurikaan rannalla pörrääviä palveluntarjoajia. Nyt Beruwelan rannoilla on rantapoikia kyllä paljon. Käymme siellä joka talvi pikaisesti vanhoja ystäviä tapaamassa.
        Olemme todenneet, että parhaiten niistä pääsee eroon, kun vaan sanoo, etten ole täällä ensimäistä kertaa ja että tiedän kyllä systeemit.
        Kyllä meidän mielestä Hikkaduwan rannalla on rauhallista siinä mielessä.


    • ???

      Oletko jo varaillut lentolippuja? Ja jos, niin minkä yhtiön lennot? Nyt näkyy edullisimmat lennot maksavan 742e.

      • käyttämäni reitti finnairilla mumbeihin 5 tunnin odotus ja lankan omalla yhtiöllä colomboon.Menopaluu n.720 euroa ainakin viimeksi.Russian ilmastointivoimat nosti hintojaan roimasti ja muutenkaan ei moskovan kenttä paljon kiinnosta.Suomen matkatoimisto järjesti edulliset liput.


      • Shaniina
        hullu-jussi kirjoitti:

        käyttämäni reitti finnairilla mumbeihin 5 tunnin odotus ja lankan omalla yhtiöllä colomboon.Menopaluu n.720 euroa ainakin viimeksi.Russian ilmastointivoimat nosti hintojaan roimasti ja muutenkaan ei moskovan kenttä paljon kiinnosta.Suomen matkatoimisto järjesti edulliset liput.

        Oliko sullla liput MyJetistä vai mistä? Jos saa kysyä..


      • Shaniina kirjoitti:

        Oliko sullla liput MyJetistä vai mistä? Jos saa kysyä..

        vastaus tosin löytyy jo edellisestä tekstistäni.Mutta vielä kerran-----smt eli Suomen matkatoimisto järjesti em.hintaiset lippumme ja lapset n.540 euroa.


      • ka-sa
        Shaniina kirjoitti:

        Oliko sullla liput MyJetistä vai mistä? Jos saa kysyä..

        Minä pyysin Lallilta tarjousta ja hänen hintansa oli 1050e. Lennot Qatarilla. Soitin hänelle ja kyselin Intian kautta, mutta ei ollut.
        SuperSaverilla on se 742e. Sieltä saa myös Peruutusturva Plus vakuutuksen, joka tarkoittaa sitä, että matkan voi perua vaikka 2 tuntia ennen lähtöä syytä selittelemättä. Varmistin vielä, että se varmasti pitää paikkansa. Ei muuten, mutta jos rupee pommit kovasti paukkumaan kohteessa, niin voi perua.
        Tuo Hullu-Jussin kertoma hinta on kyllä kaikista edullisin.


      • jupaha

        Finnairilla Mumbaihin,sielta Jet Airlinella
        Colomboon.Finnair mumbaissa muistaakseni 4,30,jatko mumbaista klo,900 chenaihin,siella vajaan tunnin odotus,perilla colombossa 13,30


      • jupaha
        Shaniina kirjoitti:

        Oliko sullla liput MyJetistä vai mistä? Jos saa kysyä..

        lue edellinen viesti


      • jupaha kirjoitti:

        Finnairilla Mumbaihin,sielta Jet Airlinella
        Colomboon.Finnair mumbaissa muistaakseni 4,30,jatko mumbaista klo,900 chenaihin,siella vajaan tunnin odotus,perilla colombossa 13,30

        tarvitset Intian viisumin.Transitmatkustajana mainitsemani reitti sujuu ilman.Ja Mumbein kenttä kehittynyt vajaassa vuodessa edukseen.Ja koko ajan lisää rakentavat.


      • matkamies
        hullu-jussi kirjoitti:

        tarvitset Intian viisumin.Transitmatkustajana mainitsemani reitti sujuu ilman.Ja Mumbein kenttä kehittynyt vajaassa vuodessa edukseen.Ja koko ajan lisää rakentavat.

        Oltiin Mumbaissa kuusi tuntia Colombon konetta odotellessa, oli viisumit ja muutkin paperit kunnossa, silti meitä "kyykytettiin", halusivat kai näyttää kuka on isäntä talossa. Toki kävimme kaupungillakin taksiajelulla. Paluumatkalla Delhin kautta oli sama juttu, silloin ei ollut Intian viisumia, istuimme transit-alueella n.7tuntia. Että jos vielä vastaisuudessa SriLankaan matkustan, en ainakaan mene Intian kautta!!!


      • josa1
        ka-sa kirjoitti:

        Minä pyysin Lallilta tarjousta ja hänen hintansa oli 1050e. Lennot Qatarilla. Soitin hänelle ja kyselin Intian kautta, mutta ei ollut.
        SuperSaverilla on se 742e. Sieltä saa myös Peruutusturva Plus vakuutuksen, joka tarkoittaa sitä, että matkan voi perua vaikka 2 tuntia ennen lähtöä syytä selittelemättä. Varmistin vielä, että se varmasti pitää paikkansa. Ei muuten, mutta jos rupee pommit kovasti paukkumaan kohteessa, niin voi perua.
        Tuo Hullu-Jussin kertoma hinta on kyllä kaikista edullisin.

        Osaatko sanoa miten saan valittua peruutusturva plussan varatessani lentolipuja? Sivu antaa mahdollisuuden valita pelkästään peruutusturva medin...


      • ka-sa
        josa1 kirjoitti:

        Osaatko sanoa miten saan valittua peruutusturva plussan varatessani lentolipuja? Sivu antaa mahdollisuuden valita pelkästään peruutusturva medin...

        missä kohdassa varausta piti rastittaa se peruutusturva plus... Mene Supersaverin sivulle ja ota sieltä oikeasta reunasta "kysymykset" sekä sieltä kohtaan "ota yhteyttä".Vastaavat kysymyksiin melko nopeasti.


      • asiaa tiedustellut
        josa1 kirjoitti:

        Osaatko sanoa miten saan valittua peruutusturva plussan varatessani lentolipuja? Sivu antaa mahdollisuuden valita pelkästään peruutusturva medin...

        Super Saverin peruutusturva PLUS ei ole enää käytössä. Vakuutuksen ehdot ovat sivuilla näkyvillä niitä asiakkaita varten, jotka sen aikoinaan kerkesi hankkia.


    • jupaha

      Hikkaduwa on hyva paikka,hyvalaatuinen hotelli 2 hengelle noin 30€ vuorokausi aamiaisella.Tosin aika vaatimaton.Pari,kolme euroa lisaa niin saa ilmastoinnin.
      Terveisin
      jupaha

    • matkamies

      ainakin Bentota Beach Hotellia, oli oikein viihtyisä, Dickwellassakin oli oikein kiva bunkalov, nimeä en nyt heti muista. Kävin siellä tammikuussa -08. Olin Colombossa sukulaisellani kyläilemässä, teimme sellaisen paikallisen matkatoimiston räätälöimän matkan pitkin rannikkoa etelään, meillä oli henkilöauto kuljettajineen koko ajan käytössä. Tilanne siellä oli silloin aika herkkä, kansallispäivä lähestyi ja tamilitiikerit iskivät harva se päivä. Matkatoimisto joutui muuttamaan reittiämme pariinkin otteeseen. Hyvin se kuitenkin meni, kolme yötä asuimme hotelleissa, puolihoidolla ruoka ja palvelu hyvää, hinnatkin oikein sopivat. Venäläisiä oli vaan sielläkin liikaa.

      • ka-sa

        hotelli tuli katsastettua 2006, kun asuimme siinä melko lähellä Induruwassa Emerald Bay hotellissa. Se on vaan aika hiljaista seutua. Kävitkös muuten syömässä Golden Grillissä Bentotassa?


      • ihan varma

        ettei suomalaisia ollut liikaa? Tai paikallisia? Vai olitko itse muiden mielestä liikaa?

        Kotimaassa on laajalti savolaisia liikaa ja jossain päin hämäläisiäkin, saati sitten suomenruotsalaisia.

        Eilen näin ihan ylimääräisen, tuntemattoman ihmisen lähikaupassani. Yritän välttää syömistä jatkossa.


      • Surfaaja
        ihan varma kirjoitti:

        ettei suomalaisia ollut liikaa? Tai paikallisia? Vai olitko itse muiden mielestä liikaa?

        Kotimaassa on laajalti savolaisia liikaa ja jossain päin hämäläisiäkin, saati sitten suomenruotsalaisia.

        Eilen näin ihan ylimääräisen, tuntemattoman ihmisen lähikaupassani. Yritän välttää syömistä jatkossa.

        Hyvät Ihmiset lukekaa tietoa tilanteeta srilankassa.Esim.www.dailymirror.lk ja www.tamilnet.de Kahden vuden aikana päivittäin vähintään 4 ihmstä kuolee ampumalla.Luonnossa eniten tilanteesta on haittaa villinorsuille.Ihmiset ampuvat ja tekevät ansoja .Loukkaantuneet eläimet jätetään kitumaan.


      • Surfaaja kirjoitti:

        Hyvät Ihmiset lukekaa tietoa tilanteeta srilankassa.Esim.www.dailymirror.lk ja www.tamilnet.de Kahden vuden aikana päivittäin vähintään 4 ihmstä kuolee ampumalla.Luonnossa eniten tilanteesta on haittaa villinorsuille.Ihmiset ampuvat ja tekevät ansoja .Loukkaantuneet eläimet jätetään kitumaan.

        laajamittainen etninen puhdistus jo monta kuukautta.Hallitus luvannut lopettaa tamilisodan pakkokeinoin.Minulla edelleen videoita siitä sodasta.Muu maailma ei piittaa tai halua puuttua???
        Armeijan ylin komentaja nykyisen presidentin veli.
        Luvannut joukkojensa poistavan tamili"ongelman"pikaisesti.Teurastus,raiskaukset ja kidutukset arkipäivää nykyään.Paratiisi on tuhottu.Piste.


      • Surfaaja
        hullu-jussi kirjoitti:

        laajamittainen etninen puhdistus jo monta kuukautta.Hallitus luvannut lopettaa tamilisodan pakkokeinoin.Minulla edelleen videoita siitä sodasta.Muu maailma ei piittaa tai halua puuttua???
        Armeijan ylin komentaja nykyisen presidentin veli.
        Luvannut joukkojensa poistavan tamili"ongelman"pikaisesti.Teurastus,raiskaukset ja kidutukset arkipäivää nykyään.Paratiisi on tuhottu.Piste.

        Olen samaa mieltä.Presidentin veli alias gestapo.Rasismi rehottaa.


      • että tätä mieltä
        Surfaaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.Presidentin veli alias gestapo.Rasismi rehottaa.

        Eihän nuo rasismi- tai gestapojutut oikein kuulu näihin matka-aiheisiin. Mun mielestä jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä asioista , mutta minä lomailen vuosittain muutaman viikon Sri Lankassa eikä minua hirveästi jaksa kiinnostaa se poliittinen tilanne. He elävät niinkuin elävät ja minä nautin lomastani täysin siemauksin.
        Eipä nuo muutamat muutkaan suomalaiset tunnu välittävän, koska viime talvenakin siellä lomaili varovasti arvioiden liki sata suomalaista turistia.


      • hyvä ja meren vieressä
        että tätä mieltä kirjoitti:

        Eihän nuo rasismi- tai gestapojutut oikein kuulu näihin matka-aiheisiin. Mun mielestä jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä asioista , mutta minä lomailen vuosittain muutaman viikon Sri Lankassa eikä minua hirveästi jaksa kiinnostaa se poliittinen tilanne. He elävät niinkuin elävät ja minä nautin lomastani täysin siemauksin.
        Eipä nuo muutamat muutkaan suomalaiset tunnu välittävän, koska viime talvenakin siellä lomaili varovasti arvioiden liki sata suomalaista turistia.

        Upea hotelli Kalutarassa on Golden Sun Resort.Ihanat uima-altaat,hyvät huoneet ja ruoka maukasta.Voin suositella, muutenkin upea paikka ja paikalliset ihmiset ovat todella ystävällisiä ja vieraanvaraisia.


    • ?!!

      on matkasuunnitelmat? Joko olet löytänyt mieleisen majoituspaikan?

      • jokke

        Sori, kun ei ole ollut aikaa täällä vierailla, mutta suunnitelma on se, että Colomboon ja siitä kohti Negomboa. Sieltä jostain sopivan tuntuinen ja hintainen asunto aluksi. Sitten tilanteen/vahtoehtojen arviointia paikanpäällä. Tämä kaikkein edullisin tapa, oli erään täällä Suomessa tapaamani Sri Lankalaisen neuvo. Lennot tarkoitus katsoa netistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe