Minua pyydettiin kaasoksi läheiseni häihin. Hänellä on myös kaksi muuta kaasoa. Nämä kaksi muuta ovat oikein hyviä kavereita keskenään joiden kanssa en ole ollenkaan tekemisissä. Muutaman sanan vaihtanut nähdessä yms. Olen vähän pettynyt siihen, miten tämä kaksikko hoitaa asoita ilmoittamatta minulle mitään. Esimerkkinä polttarit. Heillä keskeinen rooli niissä ja suunnittelussa ja päätöksenteossa. Tuntuu että mut jätetty täysin huomiotta ja ulkopuolelle. Olivat itselleen varanneet suurimmat roolit ja tehtävät, niin ikään ohjasivat hommaa, eikä mulla ollut koko hommassa oikein mitään virkaa. Olin vähän ku yks vieraista. Ohjelmaan tehdyistä muutoksistakin sain kuulla viimeisenä, tyyliin edellisenä iltana tai itse polttari-päivänä. Muutokset vielä oli sellaisia, jotka koskivat esim. minua. Kuitenkin minä itse olen kaikkein eniten tekemisissä morsiamen kanssa ja näen häntä eniten. Edes yhtä ainutta kuvaa polttareissa ei otettu niin, että näkyisin niissä. Harmittaa, että nämä kaksi ottavat pääroolit itselleen ja tunnen itsen iulkopuoliseksi.
Monta kaasoa?
3
1565
Vastaukset
- ei ole helppoa
itsekin olin kolmas kaaso ja vähän sama juttu... ja täytyy nyt sanoa, että on aika mautonta ottaa enemmän kuin yksi kaaso. Tai saattaahan se yksikin kaaso olla jo mauttomuutta kun tämän päivän morsiamet ottavat mallia Ameriikasta jossa hörhöillään oikein kunnolla häiden suhteen ja sieltä tuo ylimääräinen kaaso-höpsötyskin tulee. Entisajan suomalaisen perinteen kaaso - morsiamen pukijatar - homma olis kyllä arvokas, mutta ei enää tämä nykyinen kaasojuttu, missä kaasoa monesti suorastaan orjuutetaan. Tai sitten otetaan monta kaasoa...onko siinä jotain että mitä enemmän kaasoja sitä arvovaltaisemmaksi morsian itsensä tuntee vaiko mitä?
- en tiedä
mutta en ottais yhtään kaasoa. en tiiä miks, mutta mulla on jotenki sellanen asenne häihin etten haluu polttareitakaan... polttarit on monesti sellasta "rellestetään vielä ku voi" meininkiä. jota en haluaisi kummaltakaan osapuolelta. häiden pitäs olla sellanen morsiammen ja sulhasen yhteinen ihana asia. jotenki tuntuu että mitä suuremmat hää jutut sun muuta niin siinä ei oo sitä jotain aitoo...
- Just married
Ottakaa mahdollisimman monta kaasoa: askartelukaaso, kiukunpurkukaaso, rahoittajakaaso, sydänystäväkaaso, polttarijärjestelijäkaaso, juontajakaaso, lapsenvahtikaaso. Mitä enemmän saatte höynäytettyä ilmaista työvoimaa, niin sen paremmin ja halvemmin prinsessaleikit sujuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875