Iskän kanssa saunassa

Heidi_Espoo

Mulle sattui vähän hämmentävä juttu viime viikolla mökillä. Olin kahdestaan iskän kanssa mökillä ja saunottiin yhdessä ensimmäistä kertaa yli vuoteen. Aikaisemmin ollaan usein saunottu yhdessä koko perhe, mutta oon ollut vaihto-oppilaana jenkeissä ja siis poissa kotoa vuoden verran. Oon 17v (syksyllä 18) ja tän vuoden aikana oon "naisellistunut" aika paljon, eli muotoja on tullut ja oon nyt aika isorintainen. Oon myös ajellu poslariksi.

Oli kuitenkin sillai ihan luonnollista et saunottiin yhdessä eikä se musta juuri ollu kiusallista. Iskäkin vaikutti ihan normaalilta kun juteltiin lauteilla, mutta kun hän nousi ylös vaikka hän yritti kääntyä poispäin näin selvästi että sillä vähän seisoi. Iskä poistui sit nopeesti ja meni uimaan. Itelleni oli aika hämmentävää huomata toi enkä oikein saa asiaa pois mielestäni. Oliko se ihan vaan normaali miehen reaktio sillä?

48

14333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salanimi

      Joo, ihan luonnollista; se tuppaa seisomaan aina silloin tällöin, sillä kun ei muuta tehtävää juurikaan ole. Miten sä mietit tollasta ja viitit vielä kirjoittaa tänne? Pyydä ylläpitäjiltä että viestisi poistetaan koska tuo on sen verran yksityinen asia, ja noloa. Toivottavasti mun lapsi ei kirjoittele tänne mun alapään toiminnasta saunomisen aikana...

      • illeoikki

        Kyllä täälä saa käsittääkseni kysellä mieltä painavia asioita, kunhan ei henkilöä pysty tunnistamaan.


    • TEpit

      Itsellänikin joskus käy sillä tavalla, että aivan normaalissa tilanteessa nousee tanko hieman ylöspäin. Erittäin kiusallista joskus huonoissa tinlanteissa.

    • Aika hauskaa

      Ihan normaalia se on miehillä.

    • www.zamzar.com

      Ei tuon ikäiset tytöt enää sauno isukin kanssa :O

      • 56CA001

        SE JOS MIKÄ SUOMESSA ON OLLUT NORMAALIA NIIN SE ETTÄ IHMISET SAUNOO KESKENÄÄN KUIN SIT TÖILTÄIN JOUTAA. YMMÄRRÄTKÖ TAUKKI JOTTA SAUNA ON SUOMALAISEN KIRKKO ? ehkä muiden portelli. NÄÄ kaikentipuntrpiaiset les,ei kun oikea sellainenkaan ei räävi oikeesti. enkäminälään, miehenä,en rupeais arvosteleen . kunmeilläkin on kerrankin PRESIDENTTI: joka on MINUN ja varmaan muidenkin valitsemana LISÄSIN täs taustoja että.Miks suomen uimahalleis pakoitetaan näyttää jalkoväli.ei saa olla uimapuku päällä ;;;)))) ja joskus äidit tuopo ikia naisten puolelle ja heillä pystys.Onkohan si miesten puolella kun isät vie tyttäriään,samä seisok. Ja tytöt haluaa miesten puolelle aina isin kanssa! NIINKUIN OIKEESTI ON:Ö NIINKYLLÄ ALLV POJATKIN ÄITIN KANS. Mikä siinä sit tekee että nää lapset hieman isompana haluu sille miesten puolelle???E kun ite 60 yli katellutmutta näi on 4lapsen isä ja iso isä.


    • .......

      Miksi sä olit faijas kans saunas? mä en oo ollu mun faijan kaa saunas sen jälkeen kun täytin 8 vuotta. Ja mä oon kohta 18.

      Ja mua ainakin oksettais, jos mä huomaisin et mun faijalla seisois mun ulkonäön takia. Olisitte pitäny ees pyyhkeet päällä.

      Hyi sanon minä!

      • jjuu

        kyllä ny suomalaiset saa saunoa oman perheen kanssa vaikka koko ikänsä


      • !!!

        Meillä ollaan aina oltu kaikki saunassa yhtäaikaa.
        Vaikka olen jo yli 20 ei minua häiritse alastomuus suvunmiesten edessä ~NE ON SUKUA!!!
        ja alastomuus on ihan luonnollinen asia.


      • marccou
        !!! kirjoitti:

        Meillä ollaan aina oltu kaikki saunassa yhtäaikaa.
        Vaikka olen jo yli 20 ei minua häiritse alastomuus suvunmiesten edessä ~NE ON SUKUA!!!
        ja alastomuus on ihan luonnollinen asia.

        Olen elämäni aikana saunonut toisenkin naisen kanssa, jos on ollut joku muu myöskin saunassa, esim vaimo, niin oen kyllä pitänyt vaarin, ettei seiso. Kahden kesken asia on erikseen. Systerin kansa leikittiin, kunnes hän oli jotain 12v ja minä 16, niin kaikenlaista. Ei tietenkään mitään yhdyntää, mutta vähän katseltiin toisiamme,. Systeristä tuli taas kerran uskovainen ja hän oli papilleen nämä "kauhistukset" kertonut. En tiedä, muistiko hän kertoa, miten hän petti edellistä miestään ja miten hän kulki välillä isänsä ikäisten, joskus vanhempienkin äiien kanssa.


      • marccoy
        marccou kirjoitti:

        Olen elämäni aikana saunonut toisenkin naisen kanssa, jos on ollut joku muu myöskin saunassa, esim vaimo, niin oen kyllä pitänyt vaarin, ettei seiso. Kahden kesken asia on erikseen. Systerin kansa leikittiin, kunnes hän oli jotain 12v ja minä 16, niin kaikenlaista. Ei tietenkään mitään yhdyntää, mutta vähän katseltiin toisiamme,. Systeristä tuli taas kerran uskovainen ja hän oli papilleen nämä "kauhistukset" kertonut. En tiedä, muistiko hän kertoa, miten hän petti edellistä miestään ja miten hän kulki välillä isänsä ikäisten, joskus vanhempienkin äiien kanssa.

        Mulla oli vähän sama juttu systerin kanssa ja minua myös kiinnostaisi tietää, kertoinko hän papille, miten petti miestään ja miten nuorehkona naisena kulki isänsä ikäisten ukkojen kanssa, naiskennellen niiden kanssa.Tuskinpa vaan


      • Anonyymi
        !!! kirjoitti:

        Meillä ollaan aina oltu kaikki saunassa yhtäaikaa.
        Vaikka olen jo yli 20 ei minua häiritse alastomuus suvunmiesten edessä ~NE ON SUKUA!!!
        ja alastomuus on ihan luonnollinen asia.

        Justiinkin noin, , , Alastomana Synnytään, Ja Alastomana Täältä Lähdetäänkin..


    • ylä- ja alapää eri tahtiin

      Niinhän se meillä tuppaa ylä- ja alapää toimimaan eri tahtiin eikä toinen aina tiedä, mitä toinen tekee. Selitys on ihan havaintopsykologinen, eli naiselliset muotosi saavat isässäsi aikaan lisääntymistoimintojen aktivoitumisen. Se on ihan luonnollista. Ja meidän yhteiskunnassamme on normaalia ja toivottavaa, että hänen aivonsa tajuavat tilanteen ja panevat himot kuriin, niin kuin kertomastasi päätellen tapahtuikin.

      Toivon kuitenkin, että osaat suhtautua tuohon asiaan luonnollisena etkä anna sen pilata suhdettasi isääsi.


      Yhdessä saunominen on ihan kaunista ja ok suomalaisessa kulttuurissa. Kuitenkin jos asia sinua jatkuvasti vaivaa, älä mene isäsi, tai muunkaan sukulaismiehen, kanssa saunaan kahdestaan vaan vain silloin kun paikalla on muitakin.

      • herätä haluja

        mutta varmaan syynä oli juuri tuo, että aloittaja oli yli vuoden poissa isänsä näkyvistä, ja isälle varmaan oli aika yllätys saada pikku tyttönsä takaisin isotissisenä, muodokkaana ja vielä posliiniksi ajeltuna. Ei tosiaankaan mikään ihme, että siinä vähäksi aikaa sekosivat pasmat.


      • 56CA001

        Tais olla yks järkevämpiä nais näkökulmia näissä? SE JUST ON SUONEN JA PORDELLIN ERO;JOTTA SAUNASSA PESTÄÄN NAATITAAN ITSESTÄÄN; SAUNA on Suomalaisen kirkko,kaikki mitä siellä tapahtuu tapahtuu luojan asus ja silmien alla. eikä muuta. piste Jos joku ei vieläkään käsittäny ,meidän sauna viennit euroopaan on - kun sitä ei osata oikein markinoida. EUROOPALAISET saunat osittain bordelleja,nim kokemusta 500 saunaa Holland/ Belgia Ystäväni tunnistaa kyllä ItALIAA KORSIKKAA myöden 56CAOOI marco.


    • Heidi_Espoo

      Kiitos vastauksista. Niin mä vähän ajattelinkin että se vaan oli sillai automaattinen reaktio jolle se ei voinut mitään. Eikä se nyt hirveesti mua häiritse, lähinnä vaan mietin just sitä.

      • Anonyymi

        Ei ole luonollista saunoa enää isän kanssa kun tytöllä alkaa muodot kasvamaan. Ja aika jännä että isäsi ei ole valistanut sinua että niin ei vain enää tehdä. Sitä varten on oma puoliso jolle muotoja esitetään ja katsellaan.


    • addd

      Argh. Miten tän nyt taas sanois. Eise sun faijasta jumalauta sairasta tee jos sillä nousee sun kanssa saunassa, jos sulle on tullu muotoja jne tissit kasvanu niin aika luonnollinen reaktio.

    • jeepjeee

      sauno erikseen.

    • ksfjlskdfjsf

      nainenhan se sinäkin olet. itsekkin saunon isäni kanssa vielä, silloin kun porukat oli yhdessä ja nyt mukana on ollut uusi naisystäväkin. en ymmärrä miksi se on niin kamalaa saunoa isän kanssa. jokainen tietysti tekee miten haluaa.

    • tyttö 16v..

      no ihan normaaliahan tuo on.. mutta jos isäsi alkaa sua lähennellä niin sitten ei todellakaa ole normia!

    • yhdessä saunominen

      Kun tyttö saa naiselliset muodot, niin pitää lopettaa yhdessä saunominen. Minulla se tapahtui, kun olin 16-vuotias. Ei siihen tarvittu muuta kuin että tulin saunasta pukuhuoneeseen, missä äiti ja isä istuivat jo.
      Kurkotin pyyhettä seinäkoukusta ja ennenkuin sain itseni peitettyä, isäni totesi ääneen kuinka kehittyneet muodot minulla on.
      Se oli viimeinen kerta, kun isäni näki minut alasti.

      • Anonyymi

        On se jännä, että kun vähän saa kehuja, niin poistutaan paikalta mielipahan kera.


    • Heidi_Espoo

      Ei tämä asia oo jäänyt mitenkään vaivaamaan mua, ymmärrän että oli ihan luonnollista. Oon syksyn aikana vieläkin silloin tällöin saunonut iskän kanssa eikä se oo tuntunu oudolta.

      • tytteli 14v

        saunoo yhessä...ei sit vissiin oo mitään seisokkia sit ollu enää tai vilkuillu...
        ite ainakin tykkään saunoa iskän kaa...luonnolllista se


      • pläläläläällääläl
        tytteli 14v kirjoitti:

        saunoo yhessä...ei sit vissiin oo mitään seisokkia sit ollu enää tai vilkuillu...
        ite ainakin tykkään saunoa iskän kaa...luonnolllista se

        Voi nolo


      • Anonyymi
        pläläläläällääläl kirjoitti:

        Voi nolo

        No Näättepäs sitten muutakin ku pikku poijan pikkuisen kikkelin!


    • jemiwa

      Miehellä voi nousta ilman mitään ajatteluakin vaikka lämmöstä tai liikkestä ja kun se alkaa ei sille voi mitään. On sattunut useammankin kerran noloja tilanteita ja jälkeenpäin miettinyt, että minkähänlaisen kuvan antoi itsestään.

    • Cicil

      Miten joku voi saunoa ; SS

      • Irokeez

        suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, että perhe saunoo yhdessä! Se jos mikä on epänormaalia jos ei voi isänsä kanssa saunoa!


    • hyivittu343

      Isästäsi! EI mielestäni ole normaalia, että omalla isällä alkaa seisomaan tytärtä katsellessa! SAIRASTA!

      • krogort

        nooh. oon siis 14 vuotias poika. viime viikol oli yhe kaverin ''bileet'' siel saunottii ja kaikkee. sit muut lähti avantoo uimaa, mut mä jäin saunoo sinne ja yks tyttö kans. mulla rupes samassa pikku hiljaa seisoo ja kohta oliki jo täydessä seisonnassa. sitte se tyttö alko kiinittää huomioo siihe ja kyseli vähä nauraen seisooko sulla? mä mumisin nopee jotaa ja se tyttö vaa nauro. sit se vähä ärsyttäksee levitti haarojaa ja käski tehä mun samoin. ja käski mun vetää käteen. mä rupesin vähäisin muminoide jälkee tehä sitä ja samas laukesin. käski mun tulla sormettaa sitä ja tein sit sitä. tyttö viel anto numeronsa et voidaaa tehä useemmi. tyttö siis 16. eiks tää oo vähä laitonta? voiko tyttö joutua vankilaa tosta ku harrasti seksiä nuore pojan kans?


      • lilili
        krogort kirjoitti:

        nooh. oon siis 14 vuotias poika. viime viikol oli yhe kaverin ''bileet'' siel saunottii ja kaikkee. sit muut lähti avantoo uimaa, mut mä jäin saunoo sinne ja yks tyttö kans. mulla rupes samassa pikku hiljaa seisoo ja kohta oliki jo täydessä seisonnassa. sitte se tyttö alko kiinittää huomioo siihe ja kyseli vähä nauraen seisooko sulla? mä mumisin nopee jotaa ja se tyttö vaa nauro. sit se vähä ärsyttäksee levitti haarojaa ja käski tehä mun samoin. ja käski mun vetää käteen. mä rupesin vähäisin muminoide jälkee tehä sitä ja samas laukesin. käski mun tulla sormettaa sitä ja tein sit sitä. tyttö viel anto numeronsa et voidaaa tehä useemmi. tyttö siis 16. eiks tää oo vähä laitonta? voiko tyttö joutua vankilaa tosta ku harrasti seksiä nuore pojan kans?

        Ei ole minun mielestä laitointa tuo. Se olis laitonta jos tyttö olis ollu jo täysikänen.


      • mahtisettii
        lilili kirjoitti:

        Ei ole minun mielestä laitointa tuo. Se olis laitonta jos tyttö olis ollu jo täysikänen.

        Joo, ei tos oo mitään laitonta. Se on pelkästään mahtavaa, et pääsee tytön kans vähän kokeilee...


      • just_Sitä_ittees
        krogort kirjoitti:

        nooh. oon siis 14 vuotias poika. viime viikol oli yhe kaverin ''bileet'' siel saunottii ja kaikkee. sit muut lähti avantoo uimaa, mut mä jäin saunoo sinne ja yks tyttö kans. mulla rupes samassa pikku hiljaa seisoo ja kohta oliki jo täydessä seisonnassa. sitte se tyttö alko kiinittää huomioo siihe ja kyseli vähä nauraen seisooko sulla? mä mumisin nopee jotaa ja se tyttö vaa nauro. sit se vähä ärsyttäksee levitti haarojaa ja käski tehä mun samoin. ja käski mun vetää käteen. mä rupesin vähäisin muminoide jälkee tehä sitä ja samas laukesin. käski mun tulla sormettaa sitä ja tein sit sitä. tyttö viel anto numeronsa et voidaaa tehä useemmi. tyttö siis 16. eiks tää oo vähä laitonta? voiko tyttö joutua vankilaa tosta ku harrasti seksiä nuore pojan kans?

        toihan oli upeeta!


      • Anonyymi

        Sanoo ns Impotentti!


    • tyttönen__

      Vaikka ajatus voi tuntua hieman inhottavalta, kun kyseessä on isäsi, koita kuitenkin ajatella, että tämäkin on vain mies ja olet hänestä viehättävä :D isällesi varmaan enemmän kiusallista.. kaikenlisäksi sille ei mahda mitään.

    • Ei sille mitään voi.

      Oon 15, en oo aikoihin saunotellu Äitini kaa. Mut eilen kun tavanomaisesti menin ensin saunaan, niin hetken päästä Äiti tuli sinne, kun sen kaveri oli soittanu ja niil oli joku meno ja sil oli kiire et kerkii saunoo ja laittaa hiuksensa. Kun mä olin lauteilla ja hän pesi hiuksiaan kumarassa selin minuun ja turpeat häpyhuulet pilkisti ihanasti takaapäin ja vaikka yritin olla katsomatta en malttanut. Sain sellaisen seisokin että tuntu et patukka halkee.
      Van eise Äippä sitä huomannu kun painoin tiukasti reidelläni lauteita vasten ja sillä oli kiire laittaan hiuksiaan.

    • heheheeeeeeeer

      Yks mun kamu koht 15 v sanoo et se nukkuukin välil sen isän vieres -.- ja saunoo myös joskus. vähä oikeest epäilyttävää:OOOOO

      • sepi 50v+16v tp

        No hänen isänsä haluaa tyttö myös pitää toisiaan hyvänä! mitäs pahaa siinä on?

        Kai se epäilyttää,mutta vastaavaa tapahtuu ympäri telluksen....Jos tiedät mitä tarkoitan? Ei tuossa mitään pahaa ole jos molemmat haluaa halailla silleen....

        Eikä näistä puhuta kellekään!!! Onhan minullakin tytärpuoli ja kun vaimoni on poismennyt niin mikäs siinä pahaa on???

        Niin raiskausta en hyväksy, vaan molempien pitää hoitaa hellästi hommat,jottei tule traumoja!!!! Eli jos tyttö sanoo ei niin se on sitten ei!!!!Mutta jos haluaa, niin turha moralisoida kaunista tapahtumaa.


      • saunassa ja mökissä
        sepi 50v+16v tp kirjoitti:

        No hänen isänsä haluaa tyttö myös pitää toisiaan hyvänä! mitäs pahaa siinä on?

        Kai se epäilyttää,mutta vastaavaa tapahtuu ympäri telluksen....Jos tiedät mitä tarkoitan? Ei tuossa mitään pahaa ole jos molemmat haluaa halailla silleen....

        Eikä näistä puhuta kellekään!!! Onhan minullakin tytärpuoli ja kun vaimoni on poismennyt niin mikäs siinä pahaa on???

        Niin raiskausta en hyväksy, vaan molempien pitää hoitaa hellästi hommat,jottei tule traumoja!!!! Eli jos tyttö sanoo ei niin se on sitten ei!!!!Mutta jos haluaa, niin turha moralisoida kaunista tapahtumaa.

        Eihän siinä mitään jos isä ja tytär saunoo keskenään. Itsellä 14v tytär joka saunoo kanssani ja nyt mökillä nukkkuu vieressäni kun vai yksi sängy täällä.
        Meillä halaillaan paljon ja annetaan hyvänyönpusukin .
        Varmaan monessa perheessä ei tytär käy isän kanssa tuossa iässä enää saunassa yhdessä mutta kyllähän jokaisen oma tytär osaa sanoa sitten kun haluaa yksin käydä. Murrosikä ja muodot tulee sekä karvat jne. ja tietty se hämmentävää monille


      • sepi 50v+16v tp
        saunassa ja mökissä kirjoitti:

        Eihän siinä mitään jos isä ja tytär saunoo keskenään. Itsellä 14v tytär joka saunoo kanssani ja nyt mökillä nukkkuu vieressäni kun vai yksi sängy täällä.
        Meillä halaillaan paljon ja annetaan hyvänyönpusukin .
        Varmaan monessa perheessä ei tytär käy isän kanssa tuossa iässä enää saunassa yhdessä mutta kyllähän jokaisen oma tytär osaa sanoa sitten kun haluaa yksin käydä. Murrosikä ja muodot tulee sekä karvat jne. ja tietty se hämmentävää monille

        Sinulle nimimerkki "saunassa ja mökissä"

        Onnea toivotan sinulle ihanasta tyttärestäsi!! Tuo sanomasi pitää paikkansa...
        Ei siinä mitään pahaa ole! Kuinka usein "pidätte toisianne hyvänä"

        Meillä yleensä 4-5 kertaa viikossa nykyään...Jos tytärpuoli haluaa olla yksin saunassa yms. Niin varmasti sen sanoo....

        Mutta molemmat haluamme olla lähekkäin ja nukkua yhdessä.. Vähän halailua ja suukkoja puolin ja toisin....


      • saunassa ja mökissä
        sepi 50v+16v tp kirjoitti:

        Sinulle nimimerkki "saunassa ja mökissä"

        Onnea toivotan sinulle ihanasta tyttärestäsi!! Tuo sanomasi pitää paikkansa...
        Ei siinä mitään pahaa ole! Kuinka usein "pidätte toisianne hyvänä"

        Meillä yleensä 4-5 kertaa viikossa nykyään...Jos tytärpuoli haluaa olla yksin saunassa yms. Niin varmasti sen sanoo....

        Mutta molemmat haluamme olla lähekkäin ja nukkua yhdessä.. Vähän halailua ja suukkoja puolin ja toisin....

        Saan vielä saunoa nelisen kertaa viikossa tytön kaa ja tykkää olla viekussa välillä enkä sitä estä.. eipä äiskää ole ollut kolmeen vuoteen ja sanonnut että viekkuun saa tulla aina nukkumaan. Asutaan kahestaan siis ja meille tuo läheisyys tärkeää , halaillaan paljon ja nautitaan seurastamme.
        Meille ei koskaan ole ollut tuo alastomuus sellainen ujo juttu.. nähty ollaan pitkään ja samaa perhettä ollaan.. tosin jos vieras siihen varmaan erilaista,
        Mutta näillä eväillä


      • sepi 50v+16v tp
        saunassa ja mökissä kirjoitti:

        Saan vielä saunoa nelisen kertaa viikossa tytön kaa ja tykkää olla viekussa välillä enkä sitä estä.. eipä äiskää ole ollut kolmeen vuoteen ja sanonnut että viekkuun saa tulla aina nukkumaan. Asutaan kahestaan siis ja meille tuo läheisyys tärkeää , halaillaan paljon ja nautitaan seurastamme.
        Meille ei koskaan ole ollut tuo alastomuus sellainen ujo juttu.. nähty ollaan pitkään ja samaa perhettä ollaan.. tosin jos vieras siihen varmaan erilaista,
        Mutta näillä eväillä

        Tulin muuten juuri saunasta tytärpuoleni kanssa ja meinataan kyllä nukkuakin yhdessä...

        Toki hän saa viekkuun aina tulla nukkumaan...Ihanaa! Halauksia ja suukkoja tiedossa..

        Nyt on muuten niin lämmintä makkarissa, että alasti nukutaan molemmat...Laitan kyllä tuon ilmastointilaitteen päälle hetken päästä jo valmiiksi jottei tule liian kuuma "nukkuessa"


      • miten_nyt
        sepi 50v+16v tp kirjoitti:

        Tulin muuten juuri saunasta tytärpuoleni kanssa ja meinataan kyllä nukkuakin yhdessä...

        Toki hän saa viekkuun aina tulla nukkumaan...Ihanaa! Halauksia ja suukkoja tiedossa..

        Nyt on muuten niin lämmintä makkarissa, että alasti nukutaan molemmat...Laitan kyllä tuon ilmastointilaitteen päälle hetken päästä jo valmiiksi jottei tule liian kuuma "nukkuessa"

        Ihan mahtavaa!

        Miten nykyään? vielkö ootte yhdessä paljon?


    • ????????

      Sä voisi tutustuttaa sun faijas johonkin sopivan pulleaan tyttökaveriisi?

      • laiheliini_

        se tykkää enemmän laihoista ja hoikista tytöistä.


    • Anonyymi

      Onko maailma muuttunut tylsemmäksi paikaksi, kun tällaisia aloituksia näkee nykyään vähemmän kuin 10 vuotta sitten?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe