OSTIN MIEHENI KANSSA MUUTAMA VUOSI SITTEN OMAKOTITALON PUOLIKSI.OLEN MYÖS TAKAAMASSA HÄNEN PUOLIKASTAAN.AVIOEHTO MEILLÄ ON,EI YHTEISIÄ LAPSIA.OMAT VELKANSA JA OSUUTENA SÄHKÖSTÄ YM. HÄN ON MAKSANUT OK.HENKILÖKOHTAISIA MENOJA HÄNELLÄ ON VALTAVASTI JA PALKKA HUPENEE HUVITUKSIIN JA LAHJOIHIN SUKULAISLLEEN.VESIVAHINGON TAKIA JOUDUIMME TEKEMÄÄN REMPAN N.20.000€ JA TIETYSTI MINÄ OLIN MAKSAJA.MIEHENI EI HALUA MAKSAA OSUUTTAAN.MITÄ TEEN ETTÄ OSUUTENI TALOSTA OLISI KUOLEMAN TAI AVIOERON SATTUESSA SUUREMPI?MOLEMMILLA ON LAPSIA EDELLISESTÄ LIITOSTA.LAPSET TYÖELÄMÄSSÄ.
osuuteni talosta arvokkaampi ??
OLENKO HEIKOILLA JÄILLÄ
2
698
Vastaukset
Olet ymmärtänyt avioehdon väärin. Jos omistatte puolikisi, sen verran on osuutesi... oma valintasi ollut elättää ukkoa tai maksaa enemmän. Olisiti tietenkin voinut ostaa talosta suuremmankin osuuden, jos kerran enemmän maksat.
- nix nax
>>MITÄ TEEN ETTÄ OSUUTENI TALOSTA OLISI KUOLEMAN TAI AVIOERON SATTUESSA SUUREMPI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382487Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132302Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2511460Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79835