Onko kokemuksia takaisin jenkkilään pääsystä, kun virkailija ei ottanut vihreätä läpyskää passista pois takaisin Suomeen lennettäessä??? Tarttis varmaan tehdä jotain, mutta mitä?
Visa Waiver
4
2217
Vastaukset
- kokemusta, mutta
ohjeet mita pitais tehda loytyy esim. taalta
http://finland.usembassy.gov/faq_post.html- Ihmettelevä ankka
Kaipailenkin nyt käytännön kokemusta joltain. Kovat on vaatimukset asiapapereiden suhteen. Ajattelin lähteä lokakuussa takaisin, mutta entä jos matka tyssääkin lentokentälle vaikka olen toimitellut postitse kaiken maailman todisteita USA:n ulkopuolella olostani.
- mmmmmuu
Ihmettelevä ankka kirjoitti:
Kaipailenkin nyt käytännön kokemusta joltain. Kovat on vaatimukset asiapapereiden suhteen. Ajattelin lähteä lokakuussa takaisin, mutta entä jos matka tyssääkin lentokentälle vaikka olen toimitellut postitse kaiken maailman todisteita USA:n ulkopuolella olostani.
Mulla on sama ongelma ja olenkin menossa Nykiin syyskuussa. Postittelin just karseen nivaskan todisteita jenkkilään. Katso tämä keskustelu, jos saat vaikka jotain vinkkiä:
http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=17387.0 - Hoboken
Ihmettelevä ankka kirjoitti:
Muistan nähneeni ohjeita usembassy.fi sivuilla, mutta en löydä dokumenttiä enää. Soita lähetystöön, he osaavat neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884