Tarkoituksena olisi laittaa räystäslautojen alle verkko, joka estäisi hiirien, hyönteisien ym. pääsyn sisälle varastorakennukseen.
Rautakauppa ei tunne kyseistä verkkoa, eikä netistäkään oikein löydy tietoa aiheesta. Kuinka yleisesti tällaista verkkoa käytetään? Mitä verkkoa siinä kannattaisi käyttää? Monet verkot ovat leveydeltään 60 cm, mutta minun tarve olisi 70 cm.
Räystäsverkko
4
4424
Vastaukset
- verkkoa
asenna räystään alle laudat sellaisella jaolla, ettei hiiret mene välistä. Laudoitus pitää lähteä heti seinän vierestä.
Moni on hankkinut ikuisen hiiriongelman rakennukseensa toimimalla väärin.- Rakentaja-aloittelija
Löysin lopultakin rautakaupasta ötökkäverkkoa, jonka leveys on minulle sopiva.
Hiiri menee tosi pienestä aukosta, joten en luota pelkän laudoituksen suojaan. Lisäksi haluan estää ampiaisten ym. pääsyn rakennukseen. - mahdoton
Rakentaja-aloittelija kirjoitti:
Löysin lopultakin rautakaupasta ötökkäverkkoa, jonka leveys on minulle sopiva.
Hiiri menee tosi pienestä aukosta, joten en luota pelkän laudoituksen suojaan. Lisäksi haluan estää ampiaisten ym. pääsyn rakennukseen.estää pääsemästä katon alle, menevät oksanreijästäkin sisälle, tosin ampiaisia ei juuri enään ole. Tuntuvat kuolleen sukupuuttoon, ainakin paikallisesti.
- jyrsijäverkkoa
ostin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985