Tarkoituksena olisi laittaa räystäslautojen alle verkko, joka estäisi hiirien, hyönteisien ym. pääsyn sisälle varastorakennukseen.
Rautakauppa ei tunne kyseistä verkkoa, eikä netistäkään oikein löydy tietoa aiheesta. Kuinka yleisesti tällaista verkkoa käytetään? Mitä verkkoa siinä kannattaisi käyttää? Monet verkot ovat leveydeltään 60 cm, mutta minun tarve olisi 70 cm.
Räystäsverkko
4
4271
Vastaukset
- verkkoa
asenna räystään alle laudat sellaisella jaolla, ettei hiiret mene välistä. Laudoitus pitää lähteä heti seinän vierestä.
Moni on hankkinut ikuisen hiiriongelman rakennukseensa toimimalla väärin.- Rakentaja-aloittelija
Löysin lopultakin rautakaupasta ötökkäverkkoa, jonka leveys on minulle sopiva.
Hiiri menee tosi pienestä aukosta, joten en luota pelkän laudoituksen suojaan. Lisäksi haluan estää ampiaisten ym. pääsyn rakennukseen. - mahdoton
Rakentaja-aloittelija kirjoitti:
Löysin lopultakin rautakaupasta ötökkäverkkoa, jonka leveys on minulle sopiva.
Hiiri menee tosi pienestä aukosta, joten en luota pelkän laudoituksen suojaan. Lisäksi haluan estää ampiaisten ym. pääsyn rakennukseen.estää pääsemästä katon alle, menevät oksanreijästäkin sisälle, tosin ampiaisia ei juuri enään ole. Tuntuvat kuolleen sukupuuttoon, ainakin paikallisesti.
- jyrsijäverkkoa
ostin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214