Ciao! Ensimmäistä kertaa menossa Milanoon 13-16.9 ja pienellä pudjetilla. Olisiko vinkkejä edulllisiin ostos/ruokapaikkoihin. Jotakin voisi tuliaisiksi ostaa jos hinta olisi kohdallaan. Kiitos tiedoista etukäteen! T:kohti uusia seikkailuja.
Milanoon
8
3355
Vastaukset
- LG.
Moi! Minä olen myös menossa ekaa kertaa Italiaan/Milano...Tarvitsen myös samanlaisia tietoja ja vinkkejä kuin sinä :)...Toivotaan että niitä tulee roppakaupalla.
- kentälle?
Jos menet Ryanairilla Bergamon kentälle, niin aivan lentokentän vieressä sijaitsee Italian suurin ostoskeskus. Jos ei sieltä tuliaisia löydy, niin ei mistään sitten.
- Haahuu!
Olen myös menossa lento,bergamoon su 10.8.i.p.mitään tietoa ei ole yhteiksistä Milanoon, mikä on paras/nopein/ halvin kulkuväline ??
- Heikkilä
Bussi Malpensa-Milanon keskusrautatieasema maksoi 7 eur aikuiselta. Kun meitä oli kaksi maksavaa aikuista niin 11 vuotias lapsemme pääsi ilmaiseksi.
- mxsakd
Just Milanosta tulleena voin kertoa että junalippu Malpensa-Milano on 11euroa.
Omasta mielestä hyvä ja kohtuu hintainen ravintola Milanossa on Biopizza. Se tunnelma oli niin italiaano...
- juha63
Viime viikolla Milanosta kotiutuneena muutama vinkki: Jos lentokenttänä Malpensa, niin bussilippu maksoi 7,50 (hinta nousi viime viikolla),kannattaa valita bussi,jos mahdollista.Lippuja saa mm. eka kerroksesta tai bussin ovelta kuljettajalta tms. rahastajalta.Milanossa voi syödä tai juoda kalliisti tai myös edullisesti (n. Suomen hintataso).Olut maksaa pääkaduilla yleensä 8euroa,sivummalla 5,50eur,viinipullo lähtee n.20 eurolla. Pitsa 6,50eur alkaen ja oli hyvää,vaikka pitsa ei olekaan pohjois-Italian suosituinta ruokaa. Pääperiaatteena on, että mitä keskemmällä kaupunkia on, hintataso sitä korkeampi. Mm. Corso Buenos Airesissa oli kohtuuhintaisia ruoka- ja ostospaikkoja. Tuliaisostettavaa olisi vaikka kuinka paljon,mutta tyhjin taskuin sinne ei kannata mennä.Kentällä on myös hyviä liikkeitä, sieltä ostin mm. melkein kaikki tuliaiset.
- härkä
Olen menossa syyskuussam Milanoon ja tarkoitus olisi käydä Como-järvellä. Junalla varmaankin rautatieasemalta. Mitä paikkaa suosittelette Comolla ken siellä on käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882