Olen vajaa 14 vuotias tyttö ja mulla on tosi pienet rinna 70AA.
Mietin vain että useimmilla tytöillä/naisilla (myös joillain nuoremmilla) rinnat ovat ns. puolikkaan pallon muotoiset. Sellaiset normaalit. Mutta minulla on ns. kolmiomaiset ja hyvin pienet. Voivatko ne kasvaa vielä, tai muuttaa muotoaan??
Rinnat
19
2821
Vastaukset
- Tytteli=)
kyllä voi kasvaa viellä ja muuttaa muotoaan , itse kasvuhan loppuu noin 18 vuoden iässä.itse olen 12 ja koko on A75 , menen siis kuudennelle. sinulla ei ole hätää koska ne ehtivät aivan hyvin kasvaa,eivät ne hetkessä mutta kuitenkin(:
- ........
että olet vajaa.
- Mira-94
Saunominen auttaa rintojen kasvuun. Kuulin tästä veljeltäni, hän oli lukenut jostain. Olemme nyt saunoneet ainakin 2-3 kertaa viikossa ja ihan silminnähdenkin on vaikuttanut.
- Poikamies...
Kaikki tytöt vaan ahkerasti saunomaan!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Myöskin rintojen imeskeleminen, nuoleminen, hyväily ja puristelu auttavat kasvamisessa. Anna veljesi hoitaa tämä.
- Kokeiltu On
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 kirjoitti:
Myöskin rintojen imeskeleminen, nuoleminen, hyväily ja puristelu auttavat kasvamisessa. Anna veljesi hoitaa tämä.
Mutta ehkä veli ei ole se paras taho? Joskus ollaan tyttöjen kanssa ihan hierottu ja imeskelty toistemme tissejä jos ei ole kellään ollut kundikaveria :)
- Minierkki1234
Missä sä oot niitä "useimpien tyttöjen rintoja" nähnyt? Jos oot ihan vaan koulussa / kaupungilla kattellu, niin luultavasti niil on olluna rintaliivit, joilla säkin saisit "puolikkaan pallon muotoset..."
Mutta kasvaahan noi. Mä "pääsin" nyt vasta 17-vuotiaana A-kokoon. ::)- nsfb
itellä on 75a koko ja oon 16 ...
- Minä 16+
nsfb kirjoitti:
itellä on 75a koko ja oon 16 ...
Mulla kans 75a, joissain liiveissä jopa 70a.. Mut ei se oo mua koskaan oikeestaan haitannu. Ollaan vaan tyytyväisiä siihen varustukseen, mikä löytyy ;)
- mulle
mistä saa pienii rintsikoita? Siis TOSI pienii? Oon 13v ja haluun rintsikat, enkä mitää 8 vuotiaitten kangasjuttuja. ja kuinka paljon ne suunnilleen maksaa? Kiitos!
ps.sun rinnat on ihan sopivan kokoset, äläkä välitä noist joittenki pervoiluista- Shopaholic
Mene ison tavaratalon osastolle ettimään AA ja A kokoja.
- kyllä
Oot vielä aika nuori, joten kyllä voisin olla melkein varma, että rintasi kehittyvät ja kasvavat vielä. Riippuu tietty vähän sun perintötekijöistäkin yms.. Äläkä vertaa itseäsi muihin, kun tämä asia on ainakin niin henk.kohtanen ettei todellakaan kannata vertailla..
- tyttöjollaondkuppi
ittelläni on d kuppi vaikka oon melkeen alipainonen.
suckerssss hähähähähähähähhääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- PikkuTisuFani
Hei mää olen nuori mies joka tykkää yli kaiken pikkutisuista! Toivottavasti sun tisut säilyy läpi elämäs 70AA pikkurisuina ja muoto juuri sellaisena "kolmionmaisena". Juuri sellaiset on kaikkein söpöimmät ja ihanimmat hyväillä, suukotella ja imutella. Usko vaan, että meitä pikkutisuista tykkääviä poikia ja miehiä on paljon, sillä ei kaikki tykkää lehmän utareen kokoisistä ihhottavista löllöistä. Siis nauti pikkutisuistasi ja anna myös poikien nauttia niistä!
- minustakin
70-AA on juuri paras koko minustakin ja erityisesti "kolmiomainen" muoto, jos se tarkoittaa suippoja rintoja. Piikkimäiset rinnat, jotka tuon kokoisina ovat oikeastaan nännit varren päässä, ovat aivan todella kiihottavan näköiset.
- asdkissakävelee
minustakin kirjoitti:
70-AA on juuri paras koko minustakin ja erityisesti "kolmiomainen" muoto, jos se tarkoittaa suippoja rintoja. Piikkimäiset rinnat, jotka tuon kokoisina ovat oikeastaan nännit varren päässä, ovat aivan todella kiihottavan näköiset.
Allekirjoitan tämänkin! Ahh kui ihanalt tuntuukaan ajatella noita terhakoita, Tytsy-14:n rintoja..
- dddina_
14 vuotiaalla on murrosikä vielä pahasti kesken, että luulen kyllä että rintasi kasvavat vielä. ja varmasti muuttavat myös muotoaan kun tulee kokoa lisää. uskon että kyllä ne rintasi kasvavat vielä.
- ,,,,,,,,
Oon 18v. ja mun rinnat on myös kolmiomaiset. Kokoaki on ruhtinaalliset 75A. Rumat ja pienethän nää on mutta ihan sama. Siinäpä ne mukana kulkee..
- vink...
noissa rintsikoissa kun on se esim 75A ni se 75 tarkottaa ympärysmittaa ja A kuppikokoo. eli oli sulla sitte 60A tai 75A se on ihan sama, 75A:ta käyttävä on vaa hiukan pyöreempi tai muuten isokokosempi ku 60A:ta käyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161