Miks kaikki hetero kaverini kysyvät tätä minulta? Eivät vaan tajua miten kaksi naista voi saada sängyn natisemaan tai ylipäätään naida keskenään ilman "apuvälineitä". Miten se onkaan niin vaikea tajuta ettei se hirveesti heteroseksistä eroa.
Mitä naiset harrastaa makuuhuoneessa??
69
17752
Vastaukset
- biiiii
Niinpä just,on se niin vaikea tajuta niiden hetskujen miten kaksi naista tekee sen... Käyttäisivät vähän maalaisjärkeä,eivätkä kyselis tyhmiä! ärsyttää tollanen tyhmä kysymys.
- Heihdo
Makuuhuoneessa yleensä nukutaan. Miksi seksi on ankkuroitu sinne? Minusta rakasteleminen on vähintään yhtä kivaa keittiössä, olkkarissa tai kylppärissä. Toiset tykkää rakastella kirkoissa, ravintolan vessoissa ja muilla julkisilla paikoilla.. Miks ei...
- zibethica
enimmäkseen luetaan, ikävä kyllä ;)
- mitään samaa
heteroseksin kanssa!Elkääs siskot eksykö tuollaiselle raiteelle.
Jos seksi olisi samanlaista miehen kanssa kuin naisen kanssa niin kait kmä haluaisin myös sitä miehen kanssa.........mutta kun ei ole mitään yhtäläisyyksiä!
Blondit!- samaa
mieltä! Ei voi olla totta! Siis nainen ja nainen sängyssä aivan eri asia kun mien ja nainen. Naisen kanssa taivaallista,miehen kanssa :/
IKUINEN LESBO!
- seinäruusunen.
Nainen voi antaa sen mitä mies ei voi antaa....... ;D nainen vaan tuntee, naisen kehon paremmin..... kun mies. nainen naiselle voi olla sitä ihanaa, into himoo.... mitä heterous ei tuo... ja miksi kaikki hyvän näköset pojat on homoja on siihen selitys että mies tuntee miehen kehon paremmin kun hetero :DD
- .....
on taas yksi klisee.."helppohan naisen on nainen tyydyttää kun tekee vaan samat jutut kun itelleen"..Huh huh..Kyllä löytyy niitäkin naisia joilla ei ole mitään hajua omasta tai toisen kropasta..Saati sitten tyydyttämisestä.
- todellakin
..... kirjoitti:
on taas yksi klisee.."helppohan naisen on nainen tyydyttää kun tekee vaan samat jutut kun itelleen"..Huh huh..Kyllä löytyy niitäkin naisia joilla ei ole mitään hajua omasta tai toisen kropasta..Saati sitten tyydyttämisestä.
Onneksi naiset ovat innokkaita oppimaan ja opettelemaan.
- .....
todellakin kirjoitti:
Onneksi naiset ovat innokkaita oppimaan ja opettelemaan.
meidän onni että niin on.. ;) En tiedä muista mutta mua ärsyttää ainakin suunnattomasti yleistykset ja kliseet naisten välisestä seksistä..
- Anonyymi
Nainen tuntee ehkä naisen kehon paremmin mutta hetero seksissä nainen todella tuntee sen tietyn mitä nainen ei voi tuottaa ei edes millään seksilelulla. Mies kun on naisen kanssa muutaman kerran seksiä harrastanut ja nainen on kertonut mistä pitää niin mies yleensä rakastaa naisen tyydyttämistä enemmän kuin omaa tyydyttämistä ainaki omien kokemuksien kautta ja minä olen mies ja naiseni on harrastanut seksiä naisen kanssa kun olimme ns eronneet niin sanoi että ei siitä tule sellaista tiettyä tunnetta jota naiset seksissä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen tuntee ehkä naisen kehon paremmin mutta hetero seksissä nainen todella tuntee sen tietyn mitä nainen ei voi tuottaa ei edes millään seksilelulla. Mies kun on naisen kanssa muutaman kerran seksiä harrastanut ja nainen on kertonut mistä pitää niin mies yleensä rakastaa naisen tyydyttämistä enemmän kuin omaa tyydyttämistä ainaki omien kokemuksien kautta ja minä olen mies ja naiseni on harrastanut seksiä naisen kanssa kun olimme ns eronneet niin sanoi että ei siitä tule sellaista tiettyä tunnetta jota naiset seksissä haluaa.
Jepjep xD. Ihan vaan tiedoksi niin jopa sormilla paneminen tuntuu paremmalta kuin penis tai lelu. Sormilla pystyy panemaan juuri oikeaan kohtaan ja sopivan syvälle.. Jos siis penetraariosta syttyy (harva syttyy) . Miehet tökkii ikävästi, ovat kolkkoja ja karvaisia eivätkä tuoksu hyvälle. Mutta toki voit edelleen ajatella noin jos se helpottaa omaa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kuvaava kommentti mieheltä ja avaa hyvin sitä logiikkaa ja ehkä kenties syytä seksin huonouteen miesten kanssa? Eli oletus siitä, että kun yksi nainen on sanonut jotain niin siinä on se totuus kaikista naisista. ...ja kaikki mitä nainen sanoo miehelle on juuri niin ja ikinä ei tarvitse mitään kaunistella ;) Ihan hyvä niin, pidä vain se että että olet varmasti loistava sängyssä ja naisten välinen seksi on surkeaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep xD. Ihan vaan tiedoksi niin jopa sormilla paneminen tuntuu paremmalta kuin penis tai lelu. Sormilla pystyy panemaan juuri oikeaan kohtaan ja sopivan syvälle.. Jos siis penetraariosta syttyy (harva syttyy) . Miehet tökkii ikävästi, ovat kolkkoja ja karvaisia eivätkä tuoksu hyvälle. Mutta toki voit edelleen ajatella noin jos se helpottaa omaa oloa.
Ei kaikki miehet sentään tuoksu pahalle 😅
itse olen nainen ja silti karvainen :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kuvaava kommentti mieheltä ja avaa hyvin sitä logiikkaa ja ehkä kenties syytä seksin huonouteen miesten kanssa? Eli oletus siitä, että kun yksi nainen on sanonut jotain niin siinä on se totuus kaikista naisista. ...ja kaikki mitä nainen sanoo miehelle on juuri niin ja ikinä ei tarvitse mitään kaunistella ;) Ihan hyvä niin, pidä vain se että että olet varmasti loistava sängyssä ja naisten välinen seksi on surkeaa ;)
Heräsi pari ajatusta. Ensinnäkin, tottakai mieheensä rakastunut nainen sanoo tälle, että mies on seksissä parempi ja tuottaa sen aidon nautinnon. Ei hän välttämättä edes valehtele tai yritä miellyttää vaan rakastuneena aidosti kokee näin. Mutta tietenkään hän ei sanoisi miehelleen, että kyllä ne naiset minut paremmin tyydytti. Eihän hän kyllä varmaan olisi miehensä luo palannutkaan, jos olisi täysin lesbo.
Toki sitten taas, jos mieheen ei ole rakastunut tämän kokee epämiellyttäväksi, pahanhajuiseksi tökkijäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsi pari ajatusta. Ensinnäkin, tottakai mieheensä rakastunut nainen sanoo tälle, että mies on seksissä parempi ja tuottaa sen aidon nautinnon. Ei hän välttämättä edes valehtele tai yritä miellyttää vaan rakastuneena aidosti kokee näin. Mutta tietenkään hän ei sanoisi miehelleen, että kyllä ne naiset minut paremmin tyydytti. Eihän hän kyllä varmaan olisi miehensä luo palannutkaan, jos olisi täysin lesbo.
Toki sitten taas, jos mieheen ei ole rakastunut tämän kokee epämiellyttäväksi, pahanhajuiseksi tökkijäksi.Ja kun ottaa vielä huomioon naisten orgasmin esittämisen heterosuhteissa. On ihan sairaan yleistä. Kaveriporukassa joka ikinen heteronainen kertoi feikkaavansa usein..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun ottaa vielä huomioon naisten orgasmin esittämisen heterosuhteissa. On ihan sairaan yleistä. Kaveriporukassa joka ikinen heteronainen kertoi feikkaavansa usein..
nii kui moni sun kaveri kertoi feikkaavan orgasmin? eikä se tarkoita et he toisen naisenkaan kanssa sais orgasmia. joku ei saa välttämättä koskaan orgasmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii kui moni sun kaveri kertoi feikkaavan orgasmin? eikä se tarkoita et he toisen naisenkaan kanssa sais orgasmia. joku ei saa välttämättä koskaan orgasmia
Mä feikkasin miehen kanssa, että olisin päässyt pois siitä tilanteesta ( kyllä, järkyttävää) mutta nyt naisen kanssa seksi on niin ihanaa, että haluaa sen vain jatkuvan, enkä ikinä teeskentelis mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuli ilmi yksissä polttareissa. Siellä oli osallistujia n. 15 hlö. Ei kai heterot nyt lesbojen kanssa sekstaile. En sitä tarkoittanut, vaan sitä että on ilmeisen yleistä feikata heterosuhteessa. Ja en mäkään aina saa mutta sanon sen rehellisesti enkä ala näyttelemään.
- non-nomen
Naisilla ja miehillä ei ole mitään muut yhteistä kuin taito sulauttaa sukusolunsa, eikä sekään ole pakollista.
- naiset keskenään
ei voi naida. Naistenvälinen juttu on rakastelua, mun mielestäni.
- miten määrittelet
nainnin ja rakastelun.
- voi todellakin!
Se on naimista silloin kun ei rakasta seksikumppaniaan!Kysy vaikka mun eksältä että nai,panee,nussiiko naiset!
- täytyy naida
voi todellakin! kirjoitti:
Se on naimista silloin kun ei rakasta seksikumppaniaan!Kysy vaikka mun eksältä että nai,panee,nussiiko naiset!
ei aina rakastella...
- Olet samaa
täytyy naida kirjoitti:
ei aina rakastella...
mieltä eksäni kanssa!
Rakastelu tapahtui meidän sängyssä,naiminen toisen naisen pedissä.Samaa "maatako" sinäkin? - asiaa noin.
Olet samaa kirjoitti:
mieltä eksäni kanssa!
Rakastelu tapahtui meidän sängyssä,naiminen toisen naisen pedissä.Samaa "maatako" sinäkin?Mitä on rakasteleminen käytännössä? Niin no, mielestäni voi rakastella ja naida saman henkilön kanssa. Unohda koko eksä. Tiedän, että sattuu, ja haluat hänet takaisin, mutta parasta unohtaa hänet. Hän satuttaisi sinua uudestaan.
- samaamieltä
sun kanssas..Rakkaudentäyteisiä hetkiä!
- käsitän
asiaa noin. kirjoitti:
Mitä on rakasteleminen käytännössä? Niin no, mielestäni voi rakastella ja naida saman henkilön kanssa. Unohda koko eksä. Tiedän, että sattuu, ja haluat hänet takaisin, mutta parasta unohtaa hänet. Hän satuttaisi sinua uudestaan.
mitä sä tarkoitat rakastelemisella ja naimisella...minä käsittelen sen vain eritavalla.
Käytännössä naisilla on samat tarkoitusperät seksin harrastamisessa kuin miehillä,ei me heistä poiketa siinä asiassa.
Tottakai voit ymmärtää että sattuu,voit vain aavistaa miten paljon.Yöllä enemmän,päivällä vähemmän.
Käsitykseni on että rakasteleminen on rakkaus-suhteessa tapahtuvaa sekstaamista.Jos puhutaan naimisesta,se on itsekästä omien halujen tyydyttämistä.
Rajua rakastelua ja hellää minä harrastan,en nai. - olemme erilaisia
käsitän kirjoitti:
mitä sä tarkoitat rakastelemisella ja naimisella...minä käsittelen sen vain eritavalla.
Käytännössä naisilla on samat tarkoitusperät seksin harrastamisessa kuin miehillä,ei me heistä poiketa siinä asiassa.
Tottakai voit ymmärtää että sattuu,voit vain aavistaa miten paljon.Yöllä enemmän,päivällä vähemmän.
Käsitykseni on että rakasteleminen on rakkaus-suhteessa tapahtuvaa sekstaamista.Jos puhutaan naimisesta,se on itsekästä omien halujen tyydyttämistä.
Rajua rakastelua ja hellää minä harrastan,en nai.ja haluamme eri asioita. Toiset haluavat pelkästään rakastelua ja toiset kumpaakin. Pitkässä ja luottamuksellisessa parisuhteessa oppii haluamaan myös rajumpia juttuja sekä toivomaan niitä, se ei ole häpeällistä.
Jos se tyyppi ei arvostanut sua niin muista, että hän ei ollut sinun arvoisesi. Etsi sellainen, joka arvostaa sinua. Me naiset aina rakastumme renttuihin vai mitä...ja rentut osaavat koukuttaa. - mun tyttis
käsitän kirjoitti:
Rajua rakastelua ja hellää minä harrastan,en nai.on niin hellä, enkä uskalla pyytää vähän rajumpia otteita.. Voi ku sais edes kerran oikein pyörremyrskyn lailla!
- kertoa
olemme erilaisia kirjoitti:
ja haluamme eri asioita. Toiset haluavat pelkästään rakastelua ja toiset kumpaakin. Pitkässä ja luottamuksellisessa parisuhteessa oppii haluamaan myös rajumpia juttuja sekä toivomaan niitä, se ei ole häpeällistä.
Jos se tyyppi ei arvostanut sua niin muista, että hän ei ollut sinun arvoisesi. Etsi sellainen, joka arvostaa sinua. Me naiset aina rakastumme renttuihin vai mitä...ja rentut osaavat koukuttaa.mistä tunnistan sellaisen rakastajan,ei "panijan"?
No olen hieman ymmälläni koska eksäni "renttu'us" on niin tuore asia.
Hän liikkuu tiiviisti ympärilläni todistellen,että pano oli todellakin vain pano ja minä enemmän.Kuullostaa niin äijämäiseltä,että ihan oksettaa!
Tuossa joku surkuttelee sitä ettei uskalla sanoa tyttikselle että haluaisi rajumpaa seksiä.Se täytyy voida sanoa,muuten homma menee ajan edetessä kirjaimellisesti käsille. - karttuessa opit
kertoa kirjoitti:
mistä tunnistan sellaisen rakastajan,ei "panijan"?
No olen hieman ymmälläni koska eksäni "renttu'us" on niin tuore asia.
Hän liikkuu tiiviisti ympärilläni todistellen,että pano oli todellakin vain pano ja minä enemmän.Kuullostaa niin äijämäiseltä,että ihan oksettaa!
Tuossa joku surkuttelee sitä ettei uskalla sanoa tyttikselle että haluaisi rajumpaa seksiä.Se täytyy voida sanoa,muuten homma menee ajan edetessä kirjaimellisesti käsille.tunnistamaan nämä ohimenevät tyypit. Kyllä renttujenkin kanssa voi painia jos vain hyväksyy sen tosiasian, että olit hänelle vain hetki.
Petoksen jälkeen renttu koukuttaa aina uskomaan, että juuri sinä olet tärkeä, se toinen oli vain pano. Voit jatkaa hänen kanssaan seurustelua jos tiedostat sen, että hän ehkä pettää sinua uudestaan. - ei siinä pyyteleen
mun tyttis kirjoitti:
on niin hellä, enkä uskalla pyytää vähän rajumpia otteita.. Voi ku sais edes kerran oikein pyörremyrskyn lailla!
tarvii ruveta...olet ite raju..se tuppaa tarttumaan, paitti , jos on yltiöhellä, ne ei kyllä saa fritsuakan aikaseks pyydettäessä/ite riehaantuessa.
- noin neuvot ööö
ei siinä pyyteleen kirjoitti:
tarvii ruveta...olet ite raju..se tuppaa tarttumaan, paitti , jos on yltiöhellä, ne ei kyllä saa fritsuakan aikaseks pyydettäessä/ite riehaantuessa.
Vähän niinku et kun haluut toisen olevan rajumpi sua kohtaan,ni näytät sen sille aloittamalla ite?
Oikeesti,toinenhan voi pelästyy jos yhtäkkiä kovennat otteita.Kyllä siitä voi puhua jo etukäteen tai kun aloittelevat...mitä haluaa toisen tekevän,millä lailla.Ja eihän kaikki edes osaa tehdä fritsua,sitäkin voi joutuu opettaa;) - koreografiat eka
noin neuvot ööö kirjoitti:
Vähän niinku et kun haluut toisen olevan rajumpi sua kohtaan,ni näytät sen sille aloittamalla ite?
Oikeesti,toinenhan voi pelästyy jos yhtäkkiä kovennat otteita.Kyllä siitä voi puhua jo etukäteen tai kun aloittelevat...mitä haluaa toisen tekevän,millä lailla.Ja eihän kaikki edes osaa tehdä fritsua,sitäkin voi joutuu opettaa;)pöytään?!
No en mä ainakaan tykkäis...
Mikään o kamalampaa, kun se, et toinen sanoo vaikka joka 3 minuuutti mitä pitää tehdä...
No tietysti olla ilman, ois vielä kamalampaa... - mitä!
koreografiat eka kirjoitti:
pöytään?!
No en mä ainakaan tykkäis...
Mikään o kamalampaa, kun se, et toinen sanoo vaikka joka 3 minuuutti mitä pitää tehdä...
No tietysti olla ilman, ois vielä kamalampaa...Mulkkasin tätä keskustelua ja jopas.Ethän sä vaan olis mun eksäni?Kuullostat hyvin paljon häneltä,tuo viimeinen lause..Tottakai teitä on enempi kuin tämä yksi ainutkertainen...
- koskaan voi tietää
mitä! kirjoitti:
Mulkkasin tätä keskustelua ja jopas.Ethän sä vaan olis mun eksäni?Kuullostat hyvin paljon häneltä,tuo viimeinen lause..Tottakai teitä on enempi kuin tämä yksi ainutkertainen...
On mua kutsuttu tolleen, mutta kukaan existä ei käyttäis sanaa mulkata ;D.
Tai onhan joku voinut oppia, ei koskaan voi tietää, tosiaankaan.
Ei kyl munlaisii o montaa kuulemma..once in lifetime.
Eli hyvät zänzit...sinkkuna liitelen, mutta eiköhän tuohon tule muutos piakkoin, tätä kestä kekään. - olisit hän,
koskaan voi tietää kirjoitti:
On mua kutsuttu tolleen, mutta kukaan existä ei käyttäis sanaa mulkata ;D.
Tai onhan joku voinut oppia, ei koskaan voi tietää, tosiaankaan.
Ei kyl munlaisii o montaa kuulemma..once in lifetime.
Eli hyvät zänzit...sinkkuna liitelen, mutta eiköhän tuohon tule muutos piakkoin, tätä kestä kekään.Sanoisin sulle tässä,että arvaa vaan kuinka tekee mieli hypätä sun kanssa sänkyyn ja sitten tehdä sulle sellaiset oharit rakastelemisen jälkeen(vai onko se nyt meilläkin panemista,kerro se?)
Kysyisin,mikä sulla on? - mitenkään
olisit hän, kirjoitti:
Sanoisin sulle tässä,että arvaa vaan kuinka tekee mieli hypätä sun kanssa sänkyyn ja sitten tehdä sulle sellaiset oharit rakastelemisen jälkeen(vai onko se nyt meilläkin panemista,kerro se?)
Kysyisin,mikä sulla on?olla mun exä.Niistä ei ois kukaan pystynyt tekeen
oharia rakastelemisen jälkeen, kun se on niin enrgiaa vaativaa.Eikä niillä ollut
mitään syytäkään.
Tai mitä se ees tarkottaa?Tehdä oharit?
Vai onks se joku eriaikanen systeemi..ensin toinen ja sitten toinen, jos toinen enää jaksaa?
Mä harrastan sitä rakastelemista. ;D
- yleensäkkin
naiset keskenään eivät nai, vaan rakastelevat. Ja kaikki ihmiset, joilla on seksuaalisia haluja rakastelevat. Naiminen ja paneminen ovat heteroiden touhuja. Toki hekin rakastelevat hyvässä suhteessa.
Se mitä kukakin mielikuvituksessaan kuvittelee, naisten välisestä suhteesta ja siitä kuinka heidän sexy elämänsä sujuu, on usein miesten haave.- mä taas
nain naiseni kanssa niin me ollaan villimpiä ja eläimellisiä silloin ja kun rakastellaan ollaan sitte pitkään hartaasti hellempiä toisille.
- meillä onnistuu
mä taas kirjoitti:
nain naiseni kanssa niin me ollaan villimpiä ja eläimellisiä silloin ja kun rakastellaan ollaan sitte pitkään hartaasti hellempiä toisille.
rakasteleminen todella villisti ja rajusti.
Eiköhän se rakasteleminen ole sitä, että haluu toiselle tehdä hyvää.. - zibethica
meillä onnistuu kirjoitti:
rakasteleminen todella villisti ja rajusti.
Eiköhän se rakasteleminen ole sitä, että haluu toiselle tehdä hyvää..miksi naiminen ei voi tarkoittaa sitä, että haluaa tehdä toiselle hyvää? Naimisenkin kuuluu tuntua hyvältä...
- kuullostaa
zibethica kirjoitti:
miksi naiminen ei voi tarkoittaa sitä, että haluaa tehdä toiselle hyvää? Naimisenkin kuuluu tuntua hyvältä...
siltä että haluaa tehdä itselleen hyvää.Rakasteleminen siltä että etupäässä toiselle.
Vai miltä susta tuntuu jos joku jonka kanssa olit sängyssä,sanoo että nai sun kanssa!
- vastarakastunut
Isoin ero sen lisäksi, että nainen tietää paremmin miten naista kosketaan on se, että naisen kanssa voi rakastella/naida tms. vaikka kymmenen kertaa peräkkäin, jos siltä tuntuu. 'Suorituskyky' ei nimittäin lopu kesken.
Toisekseen, esileikkejä en tarvitse naisen kanssa, miehen kanssa kylläkin. Naiseni ei tarvitse kuin vilkaista minua tietyllä tavalla ja heti mennään...
Myönnetään, että vastarakastuneita ollaan, mutta on ihana kun intohimon hetkellä ei tarvitse odotella milloin toinen taas pystyy ;)- Anonyymi
hui kauhee. ihana kuulla. mutta itselläni ei ole koskaan ollut noin onnellista tilannetta. Tai siis itse tarvitse tuollaista mutta pelkään et oon monille liian vähän. En ole niin intohimoinen. 😔 vaikka kuinka olisin ihastunut ja rakastunut niin en ole tuollainen et nyt heti. harmittaa itseänikin, lähinnä toisen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hui kauhee. ihana kuulla. mutta itselläni ei ole koskaan ollut noin onnellista tilannetta. Tai siis itse tarvitse tuollaista mutta pelkään et oon monille liian vähän. En ole niin intohimoinen. 😔 vaikka kuinka olisin ihastunut ja rakastunut niin en ole tuollainen et nyt heti. harmittaa itseänikin, lähinnä toisen puolesta.
Kyllä se vielä tulee👍. Olet ihan eri ihminen oikean tyypin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vielä tulee👍. Olet ihan eri ihminen oikean tyypin kanssa.
Pelkään ettei vastaavaa intohimoa ole koskaan luvassa. Vaikea edes kiinnostua naisista kun eivät osaa/uskalla puhua tarpeeksi deiteillä. En jaksa pitää puhetta yksin yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään ettei vastaavaa intohimoa ole koskaan luvassa. Vaikea edes kiinnostua naisista kun eivät osaa/uskalla puhua tarpeeksi deiteillä. En jaksa pitää puhetta yksin yllä.
Eiköhän vakka kantensa valitse. Itse en jaksaisi pälättäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama juttu 😊👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en tuhlaa enää aikaani naisiin jotka on ujoja. Joku muu saa viihdyttää heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en tuhlaa enää aikaani naisiin jotka on ujoja. Joku muu saa viihdyttää heitä.
Hyvä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin he ovat ujoja oikeiden ihmisten seurassa. Itse valitsen huolella kenen kanssa voin olla rennosti.
tietyntyyppisten ihmisten seurassa alitajuisesti tulee vain olo ettei ole rentoa olla ja haluaa pysyä ujona vaikkei siinä toisessa mitään vikaa olisikaan. tulee vain tunne ettei ole oikea tyyppi eikä jaksa edes yrittää höpötellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän epäluonnollista .. voin lukea tilanteen ... ja luulen tietäväni jo aikasemmin mihin see päätyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin he ovat ujoja oikeiden ihmisten seurassa. Itse valitsen huolella kenen kanssa voin olla rennosti.
tietyntyyppisten ihmisten seurassa alitajuisesti tulee vain olo ettei ole rentoa olla ja haluaa pysyä ujona vaikkei siinä toisessa mitään vikaa olisikaan. tulee vain tunne ettei ole oikea tyyppi eikä jaksa edes yrittää höpötelläOlen rennosti ja puhelias kaikkien seurassa. Kohdatessani naisen jonka kanssa kemiaa menen ujoksi… koska kumpikin vaistoaa mitä pinnan alla on ja sellainen hiljaisuus jos mikä on huumaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietyntyyppisten ihmisten seurassa alitajuisesti tulee vain olo ettei ole rentoa olla ja haluaa pysyä ujona vaikkei siinä toisessa mitään vikaa olisikaan. tulee vain tunne ettei ole oikea tyyppi eikä jaksa edes yrittää höpötelläTotta. Eksän kanssa oli aina jotenkin vaikeaa puhua. Kun hänellä vielä oli tapana antaa ymmärtää, että juttuni eivät erityisemmin kiinnostaneet häntä, lakkasin lopulta kokonaan puhumasta muita kuin käytännön asioita. Nykyisen kumppanin kanssa oli sitten heti ensitapaamisesta helppoa ja luontevaa keskustella.
Nukkuu, pieree, kuorsaa, ehkäpä ne nyplää toisiaankin.
- Anonyymi
No silleen eroaa heteroseksistä et molemmat tulee.
- Anonyymi
Ja silleen ettei tarvi teeskennellä orgasmeja
- Anonyymi
Kyllä se on vaan naisen mukava olla miehen kanssa, kun ei tartte käyttää apuvälineitä.
- Anonyymi
Mu*nanhimoiset bisset ja heterot kirjoitelkaa muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mu*nanhimoiset bisset ja heterot kirjoitelkaa muualla.
K'arva'laukun?
- Anonyymi
Saahan sitä itselleen uskotella kaikennäköistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä itselleen uskotella kaikennäköistä.
Ei ole imupumpun voittanutta.
Jack-pot - Anonyymi
Sanoo kaappilesbo lesbopalstalla..:D Ei lesboseksissä todellakaan mitään apuvälineitä tarvitse. Heteroseksissä tarvitsee, eikä nekään saa muutettua sitä mitenkään hyväksi. Lesboseksi on taivaallista.
- Anonyymi
Dildot ja jock-strapit korvaavat keinotekoisesti miehet.
Mikäs ihanampaa.💖💖💋💋 - Anonyymi
Itse koko ajan mietin olenko lesbo vai bi. olen
ihastunut moneen poikaan kuitenkin olen pussaillut ja maannu tytön kanssa kaipaan tätä tyttöä koko ajan - Anonyymi
Onneksi eroaa heteroseksistä paljon, koska on miljoona kertaa parempaa.
Huomaa noiden heterokavereidesi olemattoman paskan seksielämän, jos oikeasti tuotakin pitää ihmetellä. - Anonyymi
Aika kummaa porukkaa mitä he sillä tiedolla tekevät muuta kun että saavat levittää tietoa eteenpäin että kuulkaa nyt on mehevä juoru .
Minä olen hetero ja minusta ei koskaan olla kyselyyn intiimejä asioita. Joten ihmeellistä vaikuttaa ” tiedän halu” - Anonyymi
Kaikkea sitä ihanaa mitä miehet ei osaa, ja mitä ne heterokaverisi eivät huonojen mieskokemustensa vuoksi näköjään osaa edes kuvitella. Ettei vaan heitäkin kiinnostaisi kokeilla, jos kerran kaverinsa seksielämä ylipäätään kiinnostaa noin paljon..
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108