viiru ja pesonen puutarhassa peliin apua!

-minä vain-

Innostui jostain ihmeen kumman syystä kokeilemaan tuota peliä mikä on pölyttynyt kaapin pohjalla ja itse asiassa se on aika yllättävän vaikea :D

Maan-alla on se kirottu soittorasia tehtävä mitä en saa millään tehtyä, enkä ole vastausta netistä löytänyt muuten joten pakko kysyä missä järjestyksessä ne kellot siihen tulee ;D

Joskus sain sen maanalaisjutun läpikin mutta se peli on jo poistettu ja en osaa nyt ratkoa tuota, joten jos joku viisaampi auttaisi :>

52

7185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saapasonkenkä

      olen pelannut sen kohdan läpi, mutta en kyllä muista enää. Itse jummasin siihen missä on jotain numeroita, ja jotku ihme ötökät ääntelee oudosti ja kaikkee...

      • Lanittaja

        Minustakin se ötökköjuttu oli vaikea,siinä pitää saada luku 253. Ihan vaan kaikille noobeille tiedoksi.


    • äippä

      kellojen järjestys (soittorasian sävelmä) 1 6 3 5 8

      "ukkeleiden" pitää saada luku 253

      viimeinen tehtävä: ...rengasta pyörittämällä kirjaimia -- vivulla siirrytään seuraavaan; kirjoita sana KOTI, jos et ole öljynnyt (öljykannu) oven saranoita herätät tontun...

      • 285

        mistä löytyi lahja että saa siltä yheltä sen öljykannun? Mikä se lahja edes on?


      • mime

        Mä kirjoitin siihen "KOTI", mutta miten se ovi saadaan sitten auki? rasvasin saranoita joka välissä...


      • kaijaisdj
        mime kirjoitti:

        Mä kirjoitin siihen "KOTI", mutta miten se ovi saadaan sitten auki? rasvasin saranoita joka välissä...

        Siihen sanaan pitää kirjottaa "TUPA" ei koti... mut mistä sen öljyn saa? Siis mikä lahja sille pitää antaa?


      • minä itse

        mitäs sitte? :D


      • Lanittaja

        Ei se aina ole sama sana. Kun olet menossa sinne ihme luolaan niin se urpo robotti antaa sinulle lappusen, jossa lukee se sana jonka sinä tarvitset siihen viimeiseen missioniin(siihen jossa pitää pelastaa puutarhuri)


    • Pettson

      Oikea järjestys on 1-6-3-5-8. (Vaikkeivät ne kellot kuulosta ylhäällä orrella tältä.)

      • wdrwerwerwer

        Niin, oliko kellään vinkkiä kuinka tuon oven saa aukeamaan sen jälkeen kun oikea sana n kirjoitettu näkyviin ?

        Hermot menee, kyllä lasten peleihin pitäisi löytyä spoilerit jostain.


    • hihhuli

      MITEN SEN HEMMON SAA NOUSEMAAN? mä en saa sitä kelloa ja semmosta ""kulmaa"" mihinkää miten siit pääsee läpi?

      • joku jännä

        pitää ne jutut laitta oikeisiin kohtii ja porkkana sinne oikeel ylös =)


      • joku jännä
        joku jännä kirjoitti:

        pitää ne jutut laitta oikeisiin kohtii ja porkkana sinne oikeel ylös =)

        sanokaa nuy joku miten se vika mennää =(


      • Porkkana vai makkara
        joku jännä kirjoitti:

        pitää ne jutut laitta oikeisiin kohtii ja porkkana sinne oikeel ylös =)

        Porkkana ei tartu oikealle ylös koukkuun! Eikä kulma ja kello tartu mihinkään.


    • Cameline

      Olemme tuskailleet kakkosovella, millä saamme pupun hereille ja pojan nostettua ylös, ylimääräiset osat: kello ja kulmahylly eivät sovi minnekään. Perunatehtävää olen pelannut joskus lapsena ja saanut ratkaistua, mutta nyt ei sitten onnistu millään. On kyllä todella paljon puuhaa tässä pelissä ja pitkäksi toviksi, aina löytyy yllättävää. Hermot meinaan mennä vaan, kun ei keksi miten päästä eteenpäin, niin teillä siellä viimeisellä ovella kuin meillä jo alkuvaiheessa.

      • perunaa

        Viimeisessä kentässä sana voi olla myös TUPA ja oliot, jotka ääntelevät oudosti, muuttavat numerosarjaa. Pitää löytää lappu, jossa numerot lukevat, meillä 532, 179, 892 ja 761. Mutta perunatehtävän viimeistä ei vieläkään meillä ole ratkaistu.


    • XD

      mulla on se mutte oon käyny sen varmaan läpi 10 vuotta sitten ja muistan vaan yhen jutun jossa mä ammuin jotain ja siitä tippu vettä!

    • tartee apuu

      mite pääsee ees maan alle

      • minä itse

        sun pitää pelata kaikkia pelejä niin tulee semmonen palapeli homma... ;)


    • Tarvii apua

      Mie en ees saa koko peliä aukeamaan, koska siinä alkuvalikossa kun Viiru sanoo, että mennään sisälle taloon niin se koko peli pätkäsee siihen:(((((

    • avouton

      Miten sille kakkosoven vartijalle saa kahvia???

      • minä itse

        sun pitää löytää semmonen `kassakaappi` seinällä ja avata se siel on kahvi ;)


      • minä itse
        minä itse kirjoitti:

        sun pitää löytää semmonen `kassakaappi` seinällä ja avata se siel on kahvi ;)

        VOISKO JOKU SANOO MITEN SE VIIMENEN TEHTÄVÄ MENNÄÄÄ???????? haluun puutarhurin :(


      • N
        minä itse kirjoitti:

        VOISKO JOKU SANOO MITEN SE VIIMENEN TEHTÄVÄ MENNÄÄÄ???????? haluun puutarhurin :(

        Sitähä täs porukalla ihmetelläänki :D


    • rihjofoöghlioty

      joo löysin sen kaapin mutta en saa sitä auki kun avain on väärinpäin. miten sen sais oikein päin???

    • miten saa öljyä?

      mistä löytää kaula korun ja öljyä? oon ettiny kauheen pitkään enkä löydä mistään kun oon 3 huoneessa en löydä millään AUTTAKAA

    • help

      Me junnataan siinä ekassa huoneessa, missä se possu ja toinen eläin nukkuu. Mitä ihmettä sillä vieterillä ja tuolilla pitää tehdä? Onko se makkara tai avain tarpeellinen vielä tässä?

      • Mellumei

        Se makkara pitää laittaa sen ison oven eessä olevaan koukkuun ja se tuoli siihen makkaran alle ja sitte klikkaat sitä possua...


    • viirupaska

      minä en osaa mtöskään sitäää apuaaa

    • Zuranza

      Mitä eri vaihtoehtoja on siihen viimeiseen?
      KOTI, TUPA tai TALO ei meillä ainakaan toimineet.

    • Minä haluan kahvia!

      Voisiko joku ystävällinen neuvoa miten sen kahvikaapin saa auki kun avain siihen on väärinpäin eikä siten sovi siihen?

    • Moi!

      Siihen kahvikaapiin löytyy jostain eri avain! =)

    • ApuaViirulle

      Ei toiminut TUPA, KOTI tai TALO viimeisessä tasossa, ja kokeilin myös näitä:
      MAJA, KOLO
      mutta nekään eivät toimineet..
      Pitääkö painaa jostain kun oikean sanan on kirjoittanut ruutuihin?
      Tietääkö joku muita sanoja?
      Apua..!

    • ¨'pöfxz

      miten löytää soittorasia kaapin avain?

      • Raitakatti

        Sitä minäkin tässä juuri olen pohtinut..


    • mo

      testatkaa oksaa mä löysin lapun jossa luki oksa mutta en tajua sitä miten se viimeinen tehtävä menee.

    • Lanittaja

      Kellojen järjestys on 16358

      • mellumei

        hei pliiiiiiiiiiiss auttakaa- mä en saa sitä ukkelia nousemaan m
        aan alla siinä 2 huoneessa en saa kelloo ja sitä ihme"kulmaa" mihinkään ja en tiiä myöskää et mihin se kala laitetaa ku löysin sen.
        nii voisko joku ystävällisesti auttaa PLIIIIIIIIIDEEEEEE!!!!!?????


    • mellumei

      eikö kukaan enää juttele tästä aiheesta

    • Vihdoin!

      Melkein kahden vuoden yrittämisen jälkeen sain kahvikaapin auki ja pääsiin vartijan ohi! Nyt sitte ongelma kaksi. Miten tuo kakkostehtävä jossa on nukkuva pupu ja vartija joka ei saa ovea auki ratkaistaan? Kaikki muut menee paikoilleen paitsi kulmapala ja kello? Joku kertoo nyt! Kiitos etukäteen. :)

      • nipaff

        Kulmapalan ja kellon ei tartte tarttua. Yläkoukkuun tulee porkkana


    • enlöydä

      mistä hitost te saitte sen jokun makkaran ja ne xd

    • hehehhhehe

      makkara ja muut löytyy tunnelista, sun täytyy vaan etsiä. On kyl helvetin hyvä peli, edelleen käytössä vaikka meikä kohta 21 :D

      • Jenna92

        Miten Vartija ja Koira kohdassa oikein vartijan saa herätettyä? En ole pitkään aikaan pelannut ja nyt jumitan siinä kohta, apua kiitos :)


      • Jenna92
        Jenna92 kirjoitti:

        Miten Vartija ja Koira kohdassa oikein vartijan saa herätettyä? En ole pitkään aikaan pelannut ja nyt jumitan siinä kohta, apua kiitos :)

        Mistä löytyy piparkakku?


    • TällänenTyhymä

      Miten sen perunapelin kolmas taso ratkaistaan? On tullut mietittyä jo kauan enkä vieläkään keksi.....

    • Auttakaapliis

      Miten 3 ovesta pääse eteenpäi

    • skä100

      Tää on mahtava peli,mistä tätä vois ostaa kummilapsille lahjaksi?

    • Petsonen

      Näitä Viiru ja Pesos pelejä ei taida löytyä enää mistään :(

    • Jumisssa

      Oon pelannu tätä ihan skidistä asti, enkä oo vieläkään löytänyt sitä perkeleen soittorasiakaapin avainta..kellonsoittaja ei päästä läpi vaikka soittojärjestys onkin oikea, kun ei sitä soittorasiaa löydy.. onkohan pelissä joku bugi, vai oonko vaa vajaa ..?

    • Rasittavapeli

      Itse löysin avaimen kun pakitin pari tasoa taaksepäin, mutten edelleenkään ole päässyt vikasta ovesta läpi, vaikka lapussa oleva sana on kirjoitettu ja saranat öljytty mitään ei tapahdu :D vaikka klikkaisin mistä

    • Anonyymi

      Sos! Huone missä koira ja vartija nukkuu oven päällä, pitää se kiikkuva örkki saada viemään ylös jotain et se vartija heräis. Miten tehään? Kiitos etukätee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe