Siskoni kanssa samalla petillä.
Kertomukseni juontuu varhaislapsuuteeni.
Olin jotakin kahdeksan vanha, kun nuorempi siskoni, tai oikeastaan sisarpuoleni, oli täyttänyt kuusi vuotta.
Olimme uteliaita sukupuolemme eroavaisuuksista, jonka vuoksi kävimme silloin tällöin lähimetsässä ”tutkimassa” toistemme salaisimpia paikkoja.
Leikimme ”lääkärileikkejä”, joihin sisältyi myös hieman lähempi tutustuminen ”intiimeihin” kehomme osiin.
Siirryn nykyaikaan:
Olin perustanut oman yrityksen ja sattui olemaan asiaa Helsinkiin. Siskoni asui opiskeluasunnossa, joten oli luonnollista, että yövyin hänen kämpässään – hänen nimenomaisesta pyynnöstään.
Otin tarjouksen yösijasta vastaan kiitollisuudella, säästäisinhän siten kalliit hotellimaksut.
Opintopäivät tulisivat jatkumaan kolmen intensiivisen päivän ajan.
Siskollani, kutsun häntä tässä Tertuksi, oli vain huone ja pieni keittokomero. Illalla, juotuamme ”tsaikat” juustovoileipien kera, kävimme yöpuulle.
Terttu laittoi ohuen patjan lattialle sänkyni viereen, johon hän kävi nukkumaan. Hän siis halusi, että saisin nukkua hänen sängyssään. Se oli täysin luonnollinen asia minulle, koska perheemme tapoihin kuului, että ”vieraalle” annettiin aina se paras sänky.
Toivotimme hyvät yöt ja sammutimme valot.
Tässä välissä täytyy kertoa, että olin naimisissa – mielestäni maailman ihanamman naisen kanssa. Olimme tottuneet siihen, että yhdyimme vähintään kaksi- kolme kertaa vuorokaudessa.
En kuitenkaan voinut mitään sille, että valojen sammuttua alkoi mulkussa tuntua määrätynlaista painetta.
Ihan ilmiselvää kiimaahan se oli. Tilanteesta johtuen, en voinut tehdä asialle mitään, esimerkiksi runkkaamalla. Lepäsihän Terttu siskoni ihan vuoteeni vieressä – tosin lattialla. Arvelin, että runkkausäänet olisivat kuuluneet hänen korviinsa, joten yritin vain nukahtaa.
Juuri kun olin uneen vaipumassa, havahduin, aluksi melkein kuulumattomiin ääniin. Kuulin lakanan heikon kahinan lattialta, siskoni petiltä.
Terästin kuuloani, ja – aivan oikein. Huomasin ihan selvästi rytmillisen äänen, mankeloidun lakanan heikon suhinan.
Puna nousi poskilleni ja kaluni jännittyi ja paisui. Aavistin, että Terttu siskoni parhaillaan hyväili häpyään.
Olin ihan hiljaa ja kuuntelin.
Tuli mieleen lapsuutemme ”kielletyt” leikit, sinänsä täysin viattomat, koska emmehän olleet tehneet pahempaa, kuin vain tutkineet toistemme sukupuolielimiä.
Kohta kuulin, kuinka Terttu kuiskasi:
”Täällä lattialla on niin kova nukkua. Saisinko tulla viereesi nukkumaan”?
Olin todella jakautunut sillä hetkellä. Olihan itselläni täysi tämmi päällä. Olimme silti kumpikin aikuisia, ja itse olin vasta mennyt naimisiin ihanan vaimoni kanssa.
Arvelin kuitenkin, että kyseessä oli vain se, että Terttu halusi nukkua omassa sängyssään.
Sanoin siis:
Tule vain viereeni. Onhan tässä tilaa meille molemmille.
Terttu tuli viereeni.
Jos hän ei olisi sihauttanut sitä hyvälle tuoksuvaa hajuvettä korvansa taakse, emme ehkä olisi langenneet – kiellettyyn leikkiin.
Terttu kävi viereeni, samalla kun käänsin kylkeä niin, että jouduimme seläkkäin. Yritin saada unen päästä kiinni. Ei onnistunut.
Vaistosinhan vieressäni makaavan siskoni raikkaan ja naiselle tuoksuvan kehon.
Huomasin, että hänkin yritti nukkua. Hänen tiuha hengityksensä paljasti kuitenkin sen, että hän ajatteli jotakin aivan muuta.
Nukahdin silti, eräänlaiseen koiranuneen. Havahduin siihen, kun tunsin lämpöisen käden vatsallani, josta se hyvin varoen siirtyi haaroihini.
Käsi tarttui mulkkuuni, alkaen puristaa sitä kovalla otteella.
Heräsin, ja sanoin: ”Terttu kiltti. Älä jatka.”
”Ja miksi ei?, vastasi Terttu. Olenhan pitänyt tätä kädessäni ennenkin – jos muistat”?
En tiennyt mitä tehdä. Tiesin vain sen, että lapsuusaikamme ”kielletyt” leikit olivat ohimennyttä aikaa. Tietysti olin kiihottunut, mutta, mutta. Olihan kysymyksessä oma, jo nyt aikuinen siskoni, ja toisaalta rakkaalle vaimolleni antamani uskollisuuslupaus.
Käsi kullini ympärillä tiukensi otettaan. Tunsin kuinka se paisui paisumistaan. Yritin ajatella vaikka minkälaista ”epäeroottista”, kuitenkaan sinä onnistumatta.
”Kiltti Terttu”, sanoin. Emme voi. ”Lopeta, koska haluan olla uskollinen vaimolleni”.
Mutta, hyvä veli. Olemmehan leikkineet näitä leikkejä jo ennestään.”
”Se on tosi, mutta haluan unohtaa ne lapsuusaikaiset leikkimme;” sanoin, pientä levottomuutta tuntien, samalla peläten sitä, että jo nyt kiimaan yltänyt kullini saattaisi johtaa minut - kiellettyyn kiusaukseen.
Terttu ratkaisi asian puolestani.
Hän riisui vähäiset yövaatteensa. Asettui päälleni, karvainen häpy suoraan suulleni.
”Nuole velipoika”.
”Ei, Terttu kiltti – en voi. Olethan siskoni”.
”Olen vain sisarpuoli, joten nuole, tai kerron isällemme kaiken mitä lapsuudessamme tapahtui”.
Terttu asetti minut seinää vasten. Olisihan isämme, vähintäänkin tappanut minut, jos hän olisi saanut tietää salaisuutemme.
Tertun häpy oli minulle ennestään tuttu, vaikka en sitä koskaan kovin läheltä ollut tutkinut. Olimmehan lapsena ollessamme leikkineet vain ”lääkärileikkejä”.
Kun taivuttauduin sen puoleen, oli se kuitenkin täysin erilainen. Se oli kypsän naisen, ihanien tummien karvojen reunustama vittu.
Se lapsuuden aikainen ”pikku pimpsa”, karvaton ja sileä - oli muuttunut. Vako oli sama, vaikkakin suurempi ja karvainen.
En voinut olla nuolematta siskoni kiimasta kosteaa vittua, samalla kun hän hyväili kaluani. Työnsin kieleni niin syvälle kuin pystyin, ja ymmärsin, että Terttu ei enää ollut ”neitsyt”.
Kesken kaiken valtasi minut kuitenkin häpeä. Kierähdin pois Tertun alta ja jäimme makaamaan vierekkäin.
”Kuule Terttu, sanoin.” ”Jospa juttelisimme hiukan niistä entisistä leikeistämme.”
Tunnustin, että olen tosin ajatellut häntä – useinkin, juuri sellaisessa tilanteessa, mutta fantasiat ovat fantasioita, joita ei aina tule toteuttaa käytännössä.
”Olen minäkin sinusta fantisoinut”, Terttu sanoi. ”En voi sille mitään, että minun tekee mieli kulliasi.”
”Tunnethan, että myös minä haluan, mutta eikö se ole väärin?”
Juttelimme kauan aikaa, samalla kun hyväilimme toistemme kehoa.
Terttu painautui lähelle ja kohta makasimme vastakkain. Tunsin siskoni pehmoisen kropan ja hänen kiinteät rinnat painautuivat itseäni vasten. Tunnustelin hänen kankkujaan, joka teki minut yhä kiimaisemmaksi.
Terttu teki samoin. Hän hiveli kankkujani ja kohta tunsin kuinka hänen sormensa hivuttautui kankkujeni väliseen vakoon. Hän löysi peräaukkoni, jota hän alkoi hiljaa hyväillä.
Minulla on erittäin herkkä peräaukko, joten jos sitä alkaa hyväillä tuntuu niin tavattoman hyvältä.
Tertun etusormi työntyi hiljaa ja varoen peräaukkooni, jota hän alkoi hiljaa työnnellä edestakaisin.
Tarrauduin hänen tisseihinsä ja aloin imeä hänen herkullisia nännejään.
Toinen käteni hyväili hänen, nyt jo kunnolla liukasta vakoaan.
”Käy mun päälle, Terttu kuiskasi. Maataan vain päällekkäin. Ei mitään muuta.”
Kierähdin hänen päälleen ja mulkkuni joutui tietysti hänen vakonsa väliin. Tunsin karvat ja sen, kuinka hän alkoi levittää reisiään niin, että lopulta oli terskani hänen kuumilla ja kosteilla häpyhuulillaan.
”Vain tänne asti”, kuiskasin.
”Joo, vain siihen asti” sanoi Terttukin.
Hyväilimme toisiamme herkästi. Emme olleet koskaan suudelleet toisiamme, mutta nyt se tapahtui aivan kuin huomaamatta. Huulemme yhtyivät ja lopulta muuttuivat suudelmamme yhä kiihkeämmiksi.
Tunsin, kuinka Tertun vako avautui ja kuinka kullini pää painui vähän matkaa hänen häpyynsä. Tosin vain niin, että terskani oli juuri ja juuri häpyhuulien sisäpuolella.
Teki kovasti mieli työntää syvemmälle, mutta – sehän oli kiellettyä.
Keskeytimme leikin yhtä aikaa. Nousimme istumaan, ilmeisestikin vähän syyllisyyden tuntuisina.
”Kuule, minulla on pieni konjakkipullo kaapissa, jos haluat pienet?” Terttu kysyi.
”Kiitos, saattaapa olla paikallaan pienet!” vastasin.
Kaksien konjakkien perään meitä ei enää pidätellyt mikään.
Kellistyimme toistemme syliin ja jatkoimme siitä mihin olimme jääneet.
Tällä kertaa painui kullini, hitaasti mutta varmasti, yhä vain syvemmälle Tertun häpyyn. Kun se pohjautui, jäimme siihen asentoon pitkäksi aikaa. Emme liikkuneet ollenkaan. Tunsimme vain elimiemme sykkeen. Emme kuitenkaan kestäneet pitkään, vaan kohta aloin työnnellä, aluksi hyvin hitaasti, kaluani Tertun kuumassa hävyssä.
Lopulta nussimme kuin kiimaiset kanit. Tertulla tuli orgasmi ensin ja hän työnsi itsensä luokille allani. Laskeutui taas, ja tyrkkäsi kohta häpykumpunsa minua vasten raivoisalla työnnöllä.
Olimme yhtyneet jo varmasti varttitunnin, kun tunsin, että laukean kohta.
”Anna tukka vaan spermasi”, Terttu voihki. ”Suihkuta vittu täyteen”.
Muutama kiivas työntö ja tunsin kuinka spermani suihkusivat siskoni häpyyn. Tunne oli mahtava, johtuen ehkä siitä, että se oli niin kiellettyä.
Terttu sai uuden pitkän ja raivoisan orgasmin.
Vaivuimme toistemme viereen, täysin uupuneina, mutta onnellisina.
Aamulla kahvipöydässä ei kumpikaan meistä ollut muistavinaan mitään yön tapahtumista. Juttelimme niitä näitä, arkipäiväisiä asioita.
Sanoin Hei ja läksin luennolle.
Kertoili - Kalle.
SISKONPETI!
kalle
4
9827
Vastaukset
- Nimetön
OLET TILANNUT AJAN LÄÄKÄRILLE SAIRASTA PASKAA !!!!!!!!!!!!
- KALLE
samanlaisia tarinoita lisää ja nimettömälle,onko pakko lukea jos ei tykkää??PS:salaako luet ja vedät käteen??
- sexyy2
Kalle meni päälle taikka alle, se tuntuu paremmalle kun sylissä on iiso nalle!... Siivouspojat-kalle eläintenystävä
- tarina!!
----
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241