Onko mahdollista saada toimimaan Ipon Communications Oy:n taikka Nettipuhelin/Avetco Oy:n
VoIP puhelinliittymät tietokoneen ohjelmalla esim. seuraavilla ohjelmilla:
Sjphone (SJ Labs)
X-Lite (CounterPath Corporation)
Vai onko niin että molemmat vaativat ulkoisen laitteen: joko VoIP sovittimen tai VoIP puhelimen?
VoIP puhelinliittymä toimimaan softalla
3
1227
Vastaukset
- nettipuhelin
Sainkin itse asian ratkaistua, molemmat VoIP liittymät;
Ipon Communications Oy ja Nettipuhelin/Avetco Oy (Cubio Europhone)
liittymät toimii CounterPath Corporationin X-Lite -ohjelmalla.
Eli soittaakseen VoIP puheluita, ei välttämättä tarvitse ostaa erillistä laitteistoa,
VoIP sovitinta tai VoIP puhelinta, tietokoneeseen asennettu ohjelma riittää,
Outoa on se että, molempien yhtiöiden nettisivuilla ei tätä mahdollisuutta millään tavalla tuoda esille, kerrotaan vain että VoIP puheluihin tarvitaan joko VoIP sovitin tai puhelin, todellisuudessa tämä ei pidä paikkansa sillä tietokoneeseen asennettava ohjelma riittää VoIP puheluiden soittamiseen.- jijijiji
Kyllä noiden pitäisi toimia millä tahansa ohjelmalla joka tukee SIP/VoIP standarteja ja pystyy itse laittamaan tarvittavat asetukset.
- Harrirr
Miten sait oikeat tiedot Sip account osastoon.
Minullakin Iponin Voipit ja kätevä olisi käyttää läppärissä yhtä numeroa.
Domain nimet, accountit ym. Yritin omilla tunnuksilla ja www.ipon.fi domainilla, mutta ei rekisteröidy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398