...Tyhjyys on ympärillä
vailla mitään laitoja
jotka rajaisivat sitä.
Sellaista se on kun ei
rakkaus sydäntä paina.
...Unelmien tie on
kullalla päälystetty
joka haaveisiin vie
ja todeksi kaikenko tuo?.
...Rakkaus osaa itseään
niin piilotella
vaikka ihmeelinen sädekehä
sitä valaisee
ja kutsuvana se loistaa.
Sydänkö sen sitten lopulta näkee?.
Katselen kaipaavin silmin
taivaanrantaa
joskus sekin on takanani
ja kaikki uusi vyöryy minuun
...rakkauskin?.
Vain...
8
297
Vastaukset
- lindalinda1
ja sydän tuntee.
Mutta ei suinkaan rakkaus sydäntä paina, eiköhän
see tee kaiken keveämmäksi elää, luulen.
Unelmien tie on varmasti kullalla päällystetty,
rakkaus se osaa piilotellakin, kunnes puhkeaa
kukkaan.
Viimeinen säkeistö on runostasi ehdottomasti
nostamisen arvoinen, vaikka koko runosi soljuu
hienosti alusta loppuun.- runo64-1
..ja viimeinen kappale syntyivät
hillassa keskellä suurella "jänkhällä".
itsekkin tykkäsin lopusta
ja kumpa osaisi kirjottaa kantavan runon
alusta loppuun miten sinä rakas oppimestari.
kiitos kun poikkesit ja kaikkea hyvää iltaasi
sinulle.
- Muuan mies
Ihmettelen joskus,kun ihmiset
sanovat olevansa avioliitossa
yksin.Rakkaudessaan orpoja.
Yksinään rakastavia.
Ajattelen mitä tunteiden
tuhlausta ja rakkauden
aliarvioimista.Kuinka julmaa
sokeutta tunteissa.
Minussa jäätää pelkkä
ajatus.Kylmää omissa
tuntemuksissa.Jättää toinen
yksin tunteisiinsa.Minussa joku sanoo ei.
Mutta sitten:tämä ihmisen rakenne.
Vastausten/kysymysten sekamelska.
ja sitähän rakkauskin on.Rakkaus elää
hetken kerrallaan.
Yki hetki voi olla tumma.
Seuraava kirkas.Sivustaseuraaja
tarttuu hetkeen.Rakkaus jatkaa
matkaa.Minunkaan "ei"jää
vain sanaksi.
Kiitos runostasi.
Pohdittu ja ilmeisen syvästi
ajateltu runo sinulta.Pysyi
tunnelmaltaan koossa ihailtavasti.
Hyvä runo.
Iloa päivääsi.- runo64-1
..toiseesta joka päivä uudestaan
se rakkauden huuma mutta en ymmärrä
että suhteessa on yksin muka,
ehkä se ei ole ollut rakkautta sitten.
diinaliinilla oli hyvä runo eilen
mitä rakkaus vaatii.
todella hyvä ja paljon ajatuksia
herättävä palaute sinulta josta
kiitän ja toivotan kaikkea hyvää
iltaasi.
- 'm-p'
kävi, että
pyöräytit
mahtavan runon.
Mestarillinen runo-kotka oli kovin haikeissa mut niin optimistisen toiveikkaissa tunnelmissa.
Tarttuvaa, Kiitos :))- runo64-1
...hilla jängillä syntynyttä.
kyllä pitää myöntää että toivoin
lempeitä virtauksia jotka olisivat
johdattaneet..
kiitos kun vierailit luonani
kultainen prinsessa
ja paljon kaikkea hyvää iltaasi.
Sinulla taito saada runo kulkemaan
ihailtavalla tavalla.
Runosi kestää useammankin lukukerran
ja vaikutus vain paranee:))- runo64-1
..melkein sait minut sanattomaksi,
itse mestari sanoon noin.
kyllä on minulla on vielä pitkä matka
edessä että olen lähelläkään runotaivaani
tähtiä jossa loistat sinäkin.
kiitos ystävä rakas
ja sydämestäni hyvän illan toivotukset
sinulle lähtee,kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419