Vain...

runo64

...Tyhjyys on ympärillä
vailla mitään laitoja
jotka rajaisivat sitä.
Sellaista se on kun ei
rakkaus sydäntä paina.

...Unelmien tie on
kullalla päälystetty
joka haaveisiin vie
ja todeksi kaikenko tuo?.

...Rakkaus osaa itseään
niin piilotella
vaikka ihmeelinen sädekehä
sitä valaisee
ja kutsuvana se loistaa.
Sydänkö sen sitten lopulta näkee?.

Katselen kaipaavin silmin
taivaanrantaa
joskus sekin on takanani
ja kaikki uusi vyöryy minuun
...rakkauskin?.

8

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      ja sydän tuntee.

      Mutta ei suinkaan rakkaus sydäntä paina, eiköhän
      see tee kaiken keveämmäksi elää, luulen.

      Unelmien tie on varmasti kullalla päällystetty,
      rakkaus se osaa piilotellakin, kunnes puhkeaa
      kukkaan.

      Viimeinen säkeistö on runostasi ehdottomasti
      nostamisen arvoinen, vaikka koko runosi soljuu
      hienosti alusta loppuun.

      • runo64-1

        ..ja viimeinen kappale syntyivät
        hillassa keskellä suurella "jänkhällä".
        itsekkin tykkäsin lopusta
        ja kumpa osaisi kirjottaa kantavan runon
        alusta loppuun miten sinä rakas oppimestari.
        kiitos kun poikkesit ja kaikkea hyvää iltaasi
        sinulle.


    • Muuan mies

      Ihmettelen joskus,kun ihmiset
      sanovat olevansa avioliitossa
      yksin.Rakkaudessaan orpoja.
      Yksinään rakastavia.

      Ajattelen mitä tunteiden
      tuhlausta ja rakkauden
      aliarvioimista.Kuinka julmaa
      sokeutta tunteissa.

      Minussa jäätää pelkkä
      ajatus.Kylmää omissa
      tuntemuksissa.Jättää toinen
      yksin tunteisiinsa.Minussa joku sanoo ei.

      Mutta sitten:tämä ihmisen rakenne.
      Vastausten/kysymysten sekamelska.
      ja sitähän rakkauskin on.Rakkaus elää
      hetken kerrallaan.

      Yki hetki voi olla tumma.
      Seuraava kirkas.Sivustaseuraaja
      tarttuu hetkeen.Rakkaus jatkaa
      matkaa.Minunkaan "ei"jää
      vain sanaksi.

      Kiitos runostasi.
      Pohdittu ja ilmeisen syvästi
      ajateltu runo sinulta.Pysyi
      tunnelmaltaan koossa ihailtavasti.
      Hyvä runo.

      Iloa päivääsi.

      • runo64-1

        ..toiseesta joka päivä uudestaan
        se rakkauden huuma mutta en ymmärrä
        että suhteessa on yksin muka,
        ehkä se ei ole ollut rakkautta sitten.
        diinaliinilla oli hyvä runo eilen
        mitä rakkaus vaatii.
        todella hyvä ja paljon ajatuksia
        herättävä palaute sinulta josta
        kiitän ja toivotan kaikkea hyvää
        iltaasi.


    • 'm-p'

      kävi, että
      pyöräytit
      mahtavan runon.

      Mestarillinen runo-kotka oli kovin haikeissa mut niin optimistisen toiveikkaissa tunnelmissa.

      Tarttuvaa, Kiitos :))

      • runo64-1

        ...hilla jängillä syntynyttä.
        kyllä pitää myöntää että toivoin
        lempeitä virtauksia jotka olisivat
        johdattaneet..
        kiitos kun vierailit luonani
        kultainen prinsessa
        ja paljon kaikkea hyvää iltaasi.


    • Sinulla taito saada runo kulkemaan
      ihailtavalla tavalla.
      Runosi kestää useammankin lukukerran
      ja vaikutus vain paranee:))

      • runo64-1

        ..melkein sait minut sanattomaksi,
        itse mestari sanoon noin.
        kyllä on minulla on vielä pitkä matka
        edessä että olen lähelläkään runotaivaani
        tähtiä jossa loistat sinäkin.
        kiitos ystävä rakas
        ja sydämestäni hyvän illan toivotukset
        sinulle lähtee,kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe