Että pentuja on tarjolla nyt kysyntään nähden liikaa. Onko ajankohta huono (syksy), vai onko yhdistelmissä vikaa. Aidosti kiinnostaisi asiantuntioiden vastaukset.
Kuvittelenko vain
1
292
Vastaukset
Rottweilerin pentuja on oman näkemykseni mukaan tarjolla AIVAN liikaa. Kaikille koirille ei millään löydy aktiivista ja harrastavaa kotia.
Rekisteröityjä rotikoita on noin 800 kpl vuodessa ja siihen päälle kaikki rekkaamattomat "rotikat". Kyllähän sen ihan selkeä maalaisjärkikin jo sanoo, että hakoteillä ollaan. Määrä pitäisi olla paljon, paljon alhaisempi, noin 200, max 300 pentua vuodessa. Näin saisimme terveempiä koiria ja koirille löytyisi oikeasti harrastavia, aktiivisia ja osaavia koteja. Nykyisellä menolla meillä on todella paljon sairaita rotikoita ja ongelmatapauksia, kun koira on ihan väärissä käsissä.
Olen lukenut pentulistaa kauhulla jo kauan, pentuja on listalla jatkuvasti yhä enemmän ja enemmän. Yhdistelmiin en ala ottamaan kantaa, jokainen saa ihan itse pohtia mitä annettavaa on rotikalla, joka ei täytä edes SRYn asettamia minimijalostussuosituksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974