Kertokaapas ovulaatiotestejä käyttäneet ihmiset, että mihin merkkiin olette olleet tyytyväisiä. Eli, mikä merkki on näyttänyt ovulaation selvästi.
paras ovulaatiotesti
10
13067
Vastaukset
- käytin Clearblue
digitaalista ovulaatio testiä. Apteekkari sanoi et se on tooo-si hyvä. Mainosti et se ottaa kaikki hormoonimuutokset mukaan.
Oli helppo käyttää ja selkeät ohjeet. Pyörylä kun ei oo ovulaatiota ja hymyilevä naama kun oli ovulaatio meneillään.
Ainut asia oli tietty et se on kallis...
Mut oli se sen väärti :D!!!!- tarvin monta
Eli kuinka tyyriitä ne clearbluen testit on? Mulla on epäsäännölliset ja pitkät kierrot, joten tarvin testejä jotain 15-20.
- ---
tarvin monta kirjoitti:
Eli kuinka tyyriitä ne clearbluen testit on? Mulla on epäsäännölliset ja pitkät kierrot, joten tarvin testejä jotain 15-20.
En ole edellinen kirjoittaja, mutta itsekin olen käyttänyt Clearbluen digiovistestiä. Yhtä kertaa lukuun ottamatta olen aina bongannut oviksen. Valitettavasti testi soveltuu huonosti epäsäännölliseen kiertoon. Testi maksaa n. 33-38 euroa ja sisältää ainoastaan seitsemän testitikkua. Kysele vaikka apteekista, mikä sopisi sinulle parhaiten.
- Jee
--- kirjoitti:
En ole edellinen kirjoittaja, mutta itsekin olen käyttänyt Clearbluen digiovistestiä. Yhtä kertaa lukuun ottamatta olen aina bongannut oviksen. Valitettavasti testi soveltuu huonosti epäsäännölliseen kiertoon. Testi maksaa n. 33-38 euroa ja sisältää ainoastaan seitsemän testitikkua. Kysele vaikka apteekista, mikä sopisi sinulle parhaiten.
Clearbluen testit ovat mielestäni parhaimmat o-testit. Mutta onhan ne kalliit! Olen kokeillut muita, mutta en suosittele.
Vinkki:
Ostakaa testit internetistä Ruotsista, www.testlagret.se.
Kaikki Clearbluen testit ovat siellä halvempia, myös raskaustetstit. Kun tilaa yli 100 kruunulla niin postitus on ilmainen, myös Suomeen! Sain testit kahdessa päivässä. O-testi Ruotsissa maksaa n. 25 euroa, Suomessa jopa 36 euroa. - blue.
digitaalinen on mielestäni myös hyvä. Se on toki kallis, mutta erittäin selkeä. Viivojen vahvuuden vertailun voi unohtaa, siinä vain seurataan digitaalista selkeää näyttöä.
En vain ymmärtänyt edellisen viestinkirjoittajan hymynaama/rinkula-tulkintaa;) Siis digitaallisessa mittarissa on nousevan käyrän kuva. Jos ei ole ovulaatiohuippua, käyrä ei nouse. Jos on, niin käyrä nousee täyteen mittaan, jossa käyrän huipussa on "rinkula".
Suosittelen! - muutamia
blue. kirjoitti:
digitaalinen on mielestäni myös hyvä. Se on toki kallis, mutta erittäin selkeä. Viivojen vahvuuden vertailun voi unohtaa, siinä vain seurataan digitaalista selkeää näyttöä.
En vain ymmärtänyt edellisen viestinkirjoittajan hymynaama/rinkula-tulkintaa;) Siis digitaallisessa mittarissa on nousevan käyrän kuva. Jos ei ole ovulaatiohuippua, käyrä ei nouse. Jos on, niin käyrä nousee täyteen mittaan, jossa käyrän huipussa on "rinkula".
Suosittelen!erilaisia ClearBlue testejä. Mä tosiaankin sain sellaisia joissa tuli hymyilevä naama...:D Ja tuossa muiden idea et ostaa netistä ei oo paha!
Mä maksoin melkein sen 40 euroo ja ei ollut tosiaankaan kun sen 7 tikkua. Mutta suosittelen kuitenkin! - mittari..
tarvin monta kirjoitti:
Laitoinkin jo tuohon alemmaksi. Olen vain niin onnellinen raskaudesta, että ei jaksa olla hehkuttamatta digitaalistatestiä. Minulla kierto tosi epäsäännöllinen ja kärsin hormoonienvajaatoiminnasta. Välillä menkoissa taukoa 6kk. Halppisliuskat näytti hyvin suuntaa. Niissä viiva alkoi vähitellen tummua. Kun viiva oli lähes vertailuviivan veroin kokeilin digillä. Tsemppiä yritykseen.
- ja toimi
find out - merkkisiä tikkuja, ostin jostkain verkkoapteekista, tulivat suoraan postilaatikkoon
- mittari...
Ensin testasin halppisliuskoilla. Ne näyttävät suhtellisen hyvin, jos osaa tulkita. Testiviiva harvoin tuli vertailuviivaa tummemmaksi. Digitaalinen on tosi kallis, mutta luotettavin. Testasin aina halppiksilla siis ensin, kun ne näyttivät tummentuneen viiva, testasin digitaalisella ja varmistin asian. Halkaisin vielä rfsu halppistestit ja säästin. Digitaaalisesta kului 3 liuskaa, kun toisesta oviksesta tärppäsi. Takuu varmasti tärppäsi testin avulla, koska emme muulloin harrastaneet seksiä huonon fyysisen tilani takia.
- hyvä on...
Sitä käytin 2 kierron aikana. Ekalla kierrolla ei tärpänny, tokalla kierrolla loppu testiliuskat kesken mutta arvioin siitä viimesestä testistä kuitenkin ovispäivän ja nyt sitte tärppäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791