Lido ravintola...

jep jep

Missä tää ruokaravintola on? onko vanhassa kaupungissa ja millainen hintataso? Käsitin että itse kerätään ruokalajit yms ja sitten kassan kautta punnitsemaan ja maksamaan? Entäs tää Laiman suklaatehdas? Entäs mistä saan ostettua tuliaiseksi niitä mustabalsam pulloja?

12

8076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkatar35

      Black Balsamia löytyy joka nurkalta, ruokakaupoista, viinakaupoista ym. Lido-ravintola on kohtuu edullinen, ei mikään hullun halpa, mutta ok-hintainen.

    • keskustassakin

      mutta itse "päänähtävyys"sijaitsee yli kolme kilometriä rautatieasemalta Itään päin.Ruokapaikka on mahtava kolmekerroksinen hirsirakennus (hirret n.40cm paksuja),jonka alimmaisen kerroksen seinät ovat kiveä.Tarjolla on lähes aina myös elävää musiikkia. Ruokaa on joka kerroksessa ja tilaa on valtavasti ,myös isot terassit.Paikassa on myös oma panimo ja rakennuksen ulkopuolella monipuolinen lasten huvipuisto ja tanssilava. Perille pääsee kätevästi ainakin raitiovaunulla,jonka lähimmältä pysäkiltä on kävelemistä perille n.150 metriä.

    • Karhu-äiti

      linja-autoasemaltakin bussilla. Viikonloppuisin paikka on aivan tupaten täynnä, kun paikallisetkin ovat syömässä. Jos vaan mahdollista, niin menkää viikonloppuna. Riga balsam on aivan hirveää sotkua, kannattaa maistaa ennen kuin sitä tuliaisiksi viitsii raahata!

      • Minä taas

        nautin sitä mielelläni,se on niin hyvää ja kun ottaa sellaisen aina silloin tällöin oluen juonnin lomassa,ei seuraavana päivänä juuri krapula vaivaa. Se nousee myös lähes huomaamatta päähän.Onhan se 45 volttista yrttiä.


    • Zamu Zirkka

      onko vanhan kaupungin Lido elikkäs Alus seta myös tuommonen itsepalvelurafla? miten homma toimii käytännössä, hinta annoksen painon mukaan niinku ruotsinlaivalla vai??

      • Tietoa ei

        tuosta. Syön mieluiten vanhassa kaupungissa Melnais kakiksessa.Siellä hyvä ruoka kohtuu hintaan jopa. En muista mikä oli sen nk.Latin paikan (saa Latilla ison oluen)nimi,mutta koko Riian surkeimman ruuan siellä olen syönyt .Sen terassit ovat tietenkin kesäkuumalla pullollaan aina ihmisiä.Varsinkin suomalaisia sieltä voi bongata ja mikäpä siinä?Mukavahan siellä on jano sammuttaa,mutta syömään en enää siihen mestaan lähde. Riian syrjässä sijaitsevaa isoa Lidoa kyllä suosittelen. Siellä voi syödä todella edullisestikin,mutta herkkua on niin monenlaista tarjolla,että väkisin tuppaa lautaset täyttymään siihen malliin ,että vatsa ei pysty syömään niin paljon kuin silmät.


      • Rigalina
        Tietoa ei kirjoitti:

        tuosta. Syön mieluiten vanhassa kaupungissa Melnais kakiksessa.Siellä hyvä ruoka kohtuu hintaan jopa. En muista mikä oli sen nk.Latin paikan (saa Latilla ison oluen)nimi,mutta koko Riian surkeimman ruuan siellä olen syönyt .Sen terassit ovat tietenkin kesäkuumalla pullollaan aina ihmisiä.Varsinkin suomalaisia sieltä voi bongata ja mikäpä siinä?Mukavahan siellä on jano sammuttaa,mutta syömään en enää siihen mestaan lähde. Riian syrjässä sijaitsevaa isoa Lidoa kyllä suosittelen. Siellä voi syödä todella edullisestikin,mutta herkkua on niin monenlaista tarjolla,että väkisin tuppaa lautaset täyttymään siihen malliin ,että vatsa ei pysty syömään niin paljon kuin silmät.

        Alus Seta on myös samanlainen keräilypaikka, mutta pienempi vaikoima kuin muissa Lidoissa. Saslikit ja muut lämpimät ruuat pitää pyytää tiskeiltä; sormella osoittaminenkin toimii :-) Ruuat hinnoitellaan painon mukaan, paitsi jotkut erityiset alkuruuat ja kastikkeet.


    • ********************

      Lido on noin 8 km keskustasta. Hinnasto on 2-4 latia. Samassa paikassa on myös esim. iso mäki josta voi laskea seksilla tai pulkalla jäätäkin siellä on! oon kato koitoisin Itse sieltä! Asun vaan Suomessa!

      • ********************

        PAIKKA ON MAHTAVA (LIDO) LAUKKUA KANNETAAN... OPASMIESKIN ON!


    • jk

      e

    • Anonyymi

      mitä lido ravintolassa syödään

    • Anonyymi

      Kun ei kukaan neuvonut miten toimia jäi syömättä. Ei kuulemma osattu englantia ja töykeitäkin oltiin. Mentiin muualle, tyhmiä maalaisia kun ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe