Lido ravintola...

jep jep

Missä tää ruokaravintola on? onko vanhassa kaupungissa ja millainen hintataso? Käsitin että itse kerätään ruokalajit yms ja sitten kassan kautta punnitsemaan ja maksamaan? Entäs tää Laiman suklaatehdas? Entäs mistä saan ostettua tuliaiseksi niitä mustabalsam pulloja?

12

9621

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkatar35

Black Balsamia löytyy joka nurkalta, ruokakaupoista, viinakaupoista ym. Lido-ravintola on kohtuu edullinen, ei mikään hullun halpa, mutta ok-hintainen.

• keskustassakin

mutta itse "päänähtävyys"sijaitsee yli kolme kilometriä rautatieasemalta Itään päin.Ruokapaikka on mahtava kolmekerroksinen hirsirakennus (hirret n.40cm paksuja),jonka alimmaisen kerroksen seinät ovat kiveä.Tarjolla on lähes aina myös elävää musiikkia. Ruokaa on joka kerroksessa ja tilaa on valtavasti ,myös isot terassit.Paikassa on myös oma panimo ja rakennuksen ulkopuolella monipuolinen lasten huvipuisto ja tanssilava. Perille pääsee kätevästi ainakin raitiovaunulla,jonka lähimmältä pysäkiltä on kävelemistä perille n.150 metriä.

• Karhu-äiti

linja-autoasemaltakin bussilla. Viikonloppuisin paikka on aivan tupaten täynnä, kun paikallisetkin ovat syömässä. Jos vaan mahdollista, niin menkää viikonloppuna. Riga balsam on aivan hirveää sotkua, kannattaa maistaa ennen kuin sitä tuliaisiksi viitsii raahata!

• Minä taas

nautin sitä mielelläni,se on niin hyvää ja kun ottaa sellaisen aina silloin tällöin oluen juonnin lomassa,ei seuraavana päivänä juuri krapula vaivaa. Se nousee myös lähes huomaamatta päähän.Onhan se 45 volttista yrttiä.

• Zamu Zirkka

onko vanhan kaupungin Lido elikkäs Alus seta myös tuommonen itsepalvelurafla? miten homma toimii käytännössä, hinta annoksen painon mukaan niinku ruotsinlaivalla vai??

• Tietoa ei

tuosta. Syön mieluiten vanhassa kaupungissa Melnais kakiksessa.Siellä hyvä ruoka kohtuu hintaan jopa. En muista mikä oli sen nk.Latin paikan (saa Latilla ison oluen)nimi,mutta koko Riian surkeimman ruuan siellä olen syönyt .Sen terassit ovat tietenkin kesäkuumalla pullollaan aina ihmisiä.Varsinkin suomalaisia sieltä voi bongata ja mikäpä siinä?Mukavahan siellä on jano sammuttaa,mutta syömään en enää siihen mestaan lähde. Riian syrjässä sijaitsevaa isoa Lidoa kyllä suosittelen. Siellä voi syödä todella edullisestikin,mutta herkkua on niin monenlaista tarjolla,että väkisin tuppaa lautaset täyttymään siihen malliin ,että vatsa ei pysty syömään niin paljon kuin silmät.

• Rigalina
        Tietoa ei kirjoitti:

tuosta. Syön mieluiten vanhassa kaupungissa Melnais kakiksessa.Siellä hyvä ruoka kohtuu hintaan jopa. En muista mikä oli sen nk.Latin paikan (saa Latilla ison oluen)nimi,mutta koko Riian surkeimman ruuan siellä olen syönyt .Sen terassit ovat tietenkin kesäkuumalla pullollaan aina ihmisiä.Varsinkin suomalaisia sieltä voi bongata ja mikäpä siinä?Mukavahan siellä on jano sammuttaa,mutta syömään en enää siihen mestaan lähde. Riian syrjässä sijaitsevaa isoa Lidoa kyllä suosittelen. Siellä voi syödä todella edullisestikin,mutta herkkua on niin monenlaista tarjolla,että väkisin tuppaa lautaset täyttymään siihen malliin ,että vatsa ei pysty syömään niin paljon kuin silmät.

Alus Seta on myös samanlainen keräilypaikka, mutta pienempi vaikoima kuin muissa Lidoissa. Saslikit ja muut lämpimät ruuat pitää pyytää tiskeiltä; sormella osoittaminenkin toimii :-) Ruuat hinnoitellaan painon mukaan, paitsi jotkut erityiset alkuruuat ja kastikkeet.

Lido on noin 8 km keskustasta. Hinnasto on 2-4 latia. Samassa paikassa on myös esim. iso mäki josta voi laskea seksilla tai pulkalla jäätäkin siellä on! oon kato koitoisin Itse sieltä! Asun vaan Suomessa!

PAIKKA ON MAHTAVA (LIDO) LAUKKUA KANNETAAN... OPASMIESKIN ON!

• jk

e

• Anonyymi

mitä lido ravintolassa syödään

• Anonyymi

Kun ei kukaan neuvonut miten toimia jäi syömättä. Ei kuulemma osattu englantia ja töykeitäkin oltiin. Mentiin muualle, tyhmiä maalaisia kun ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      40
      1208
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      899
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      727
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      720
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      230
      608
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      543
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      498
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      59
      486
    10. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      483
    Aihe