TKTS-kojut

broadwayllä

Onko joku ostanut joskus lippuja teatteriesityksiin niistä TKTS-kojuista? Jos joku on ostanu niin olis kiva tietää, että onko niissä kauheen pitkät jonot ja minkälaisia lippuja sieltä saa (mihin esityksiin ja minkälaisilla paikoilla)!?

11

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Olen ostanut useammankin kerran lippuja TKTS:stä. Paikat ovat olleet ihan hyviä, mutta niitä ei saa itse valita.

      South Street Seaportin kojulla on yleensä lyhyemmät jonot. Times Squaren kojun jonot voivat olla pitkiä varsinkin kiivaimpina turistiaikoina.

      Maanantaina useimmilla teattereilla on vapaapäivä, joten kannattanee valita joku muu päivä. Viikonloppuina taas jonot ovat pidemmät ja alehintaisia lippuja vähiten saatavissa iltanäytöksiin.

      TKTYS:ssa liput musikaaleihin ovat keskimäärin n. 50-60 USD/kpl.

      Huom! Ottavat vain käteistä, ei luottokortteja.

      TKTSn sivut http://www.tdf.org/tdf_servicepage.aspx?id=56

      Katso sivuilta myös "SEE WHAT WAS AT THE BOOTHS LAST WEEK".

      • NYC rookie

        onko tietoa miten eri ajankohtina ruuhkat ja lippujen saatavuus vaihtelee, eli mitkä on "high" ja mitkä "low seasoneita"? Ollaan menossa lokakuussa ja olen antanut ymmärtää että tämä olisi jotenkin yleisesti ottaen "high seasonia" Nykissä.


      • matkailija-x
        NYC rookie kirjoitti:

        onko tietoa miten eri ajankohtina ruuhkat ja lippujen saatavuus vaihtelee, eli mitkä on "high" ja mitkä "low seasoneita"? Ollaan menossa lokakuussa ja olen antanut ymmärtää että tämä olisi jotenkin yleisesti ottaen "high seasonia" Nykissä.

        Karkeasti ottaen low seasonia on tammi-maaliskuu, heinä-elokuu, muut hig season.

        Tosin nykyisellä dollarin kurssilla New York houkuttaa enemmän ja enemmän turisteja jokaiseen vuodenaikaan, tämä näkyy hoellien käyttöasteessa ja hinnoissa sekä muiden "turistipalveluiden" käytössä sekä hinnoissa...


    • luuletko...

      ...että onko järkeä lähteä jonottamaan lippuja, jos haluaa johonkin tiettyyn musikaaliin? Sain tuolta nettisivuilta vähän sellasen käsityksen, että kannattaisi ostaa sieltä vaan jos ei oikeestaan ole väliä mihin esitykseen haluaa liput...

      • matkailija-x

        Jos haluaa varmistaa pääsyn johonkin tiettyyn musikaaliin, liput kannattaa tilata netin kautta hyvissä ajoin. TKTS:sä ei välttämättä ole lippuja tarjolla juuri sille päivälle juuri siihen teatteriin kuin haluaisit, eikä edes teattereista suoraan saa lippuja, jos ne ovat jo loppuunmyydyt.

        Alehintaisia lippuja löytyy myös netistä (ei kuitenkaan kaikkein suosituimpiin näytöksiin) www.broadwaybox.com


      • toimituksesta
        matkailija-x kirjoitti:

        Jos haluaa varmistaa pääsyn johonkin tiettyyn musikaaliin, liput kannattaa tilata netin kautta hyvissä ajoin. TKTS:sä ei välttämättä ole lippuja tarjolla juuri sille päivälle juuri siihen teatteriin kuin haluaisit, eikä edes teattereista suoraan saa lippuja, jos ne ovat jo loppuunmyydyt.

        Alehintaisia lippuja löytyy myös netistä (ei kuitenkaan kaikkein suosituimpiin näytöksiin) www.broadwaybox.com

        Miten esim. tuolta antamastasi osoitteesta toimii tuo tilaaminen, tai lähinnä ihmetyttää että voiko ne liput hakea sitten sieltä paikan päältä jos ei halua että ne toimitetaan kotiin, ja maksetaanko ne luottokortilla vai millä? Kauheen vaikee löytää noilta sivuilta mitään tietoa...


      • matkailija-x
        toimituksesta kirjoitti:

        Miten esim. tuolta antamastasi osoitteesta toimii tuo tilaaminen, tai lähinnä ihmetyttää että voiko ne liput hakea sitten sieltä paikan päältä jos ei halua että ne toimitetaan kotiin, ja maksetaanko ne luottokortilla vai millä? Kauheen vaikee löytää noilta sivuilta mitään tietoa...

        Etsi haluamasi näytös Broadwayboxin sivuilta. Siirryt seuraavalle sivulle, jossa on alennuskoodi. Kopioi se.

        Broadwayboxista saat alennuskoodin, kopioi se, siirry linkistä Ticketmasterin sivuille (tai mene ticketmaster.com), tilauksen yhteydessä ticketmasterin tilaussivulla kysytään alennuskoodia (Enter Special Offer Code or Password), kirjoita saamasi alennuskoodi ruutuun.

        Liput maksetaan luottokortilla, niin kuin miltei mikä tahansa ulkomaisilta sivuilta ostettava tuote tai palvelu.

        Saat vahvistuksen, jonka käyttämäsi luottokortin (tunnistautumista varten, veloitus menee kortilta silloin kun tilaat liput) otat mukaan teatterin lippuluukulle näytökseen mennessäsi, josta saat liput. Lisätietoa näiden ticketmasterin "e-lippujen" käytöstä http://www.ticketmaster.com/h/help.html?tm_link=tm_i_help


      • Musicaali
        matkailija-x kirjoitti:

        Etsi haluamasi näytös Broadwayboxin sivuilta. Siirryt seuraavalle sivulle, jossa on alennuskoodi. Kopioi se.

        Broadwayboxista saat alennuskoodin, kopioi se, siirry linkistä Ticketmasterin sivuille (tai mene ticketmaster.com), tilauksen yhteydessä ticketmasterin tilaussivulla kysytään alennuskoodia (Enter Special Offer Code or Password), kirjoita saamasi alennuskoodi ruutuun.

        Liput maksetaan luottokortilla, niin kuin miltei mikä tahansa ulkomaisilta sivuilta ostettava tuote tai palvelu.

        Saat vahvistuksen, jonka käyttämäsi luottokortin (tunnistautumista varten, veloitus menee kortilta silloin kun tilaat liput) otat mukaan teatterin lippuluukulle näytökseen mennessäsi, josta saat liput. Lisätietoa näiden ticketmasterin "e-lippujen" käytöstä http://www.ticketmaster.com/h/help.html?tm_link=tm_i_help

        Hei,

        onko kenelläkään tuoreita kokemuksia siitä minkähintaisia liput on ja miten niitä näin talvikuukausina on tarjolla.


        Kiitos!


      • I love NY
        Musicaali kirjoitti:

        Hei,

        onko kenelläkään tuoreita kokemuksia siitä minkähintaisia liput on ja miten niitä näin talvikuukausina on tarjolla.


        Kiitos!

        Käytiin marraskuussa 2010 katsomassa Rock of ages ja piletit maksoivat 75 USD. Liput jonotettiin South Street Seaportin pisteestä. Homma toimii käytännössä siten, että pulju aukeaa (10 tai 11, en muista).

        Joka päivä myynnissä on samalle illalle myymättä jääneitä lippuja. Eli tosiaan, esim. Billy Elliot oli suosittu = loppuunmyyty jo aika päivää sitten. Myynnissä olevat näytökset ilmestyvät myyntipisteen ulkoseinään noin puolta tuntia ennen myyntipisteen aukeamista. Joten siinä voi hieman kuikuilla itseä kiinnostavia vaihtoehtoja, sillä siinä vaiheessa kun oma vuoro jonossa tulee ja olet ostamassa lippujasi, voi olla, että ko. näytös on mennyt edellä oleville.

        Tästä päästäänkin siihen huomionarvoiseen seikkaan, että jonoon kannattaa mennä ajoissa. Itse hilpaisimme paikalle tuntia ennen avaamista, ja edellämme oli noin 20 ihmistä. puoli tuntia ennen ovien avaamista jono kiemurteli jo sadan metrin päässä. Eli mitä edempänä jonossa, sitä paremmat mahkut saada itseä miellyttävät liput!

        Seuraa kannattaa ottaa, niin toinen voi vaikka hakea aamupalaa jonoon, tai voi vaikka käydä vähän shoppailemassa kulman takana sijaitsevassa Abercrombie&Fitchissä.

        Ja Tkts:llä käy luottokortti maksuvälineenä!


    • MatkalleMars

      Netistä näyttäisi saavan lippuja Broadway näytöksiin, n. 39$ (kulujen kanssa n.50$) esim. American Idiot.

      Onko TKTS -kojuilta mahdollista saada lippuja alle tuon aikaisemmin mainitun 50-70$ väliltä? Mietin vain, että olisiko järkevää ostaa liput etukäteen noilla hinnoin, kuin vaihtoehtoina on viime tingassa ostaminen ja jonottelu koppijonossa. Showlla ei ole niin väliä, uskoisin kaikkien spektaakkelien olevan kohtuullisen vaikuttavia.1

    • that´s reality

      TKTS:n liput on yleensä hyvilla /kalleimmille paikoille, mutta jos etukäteen netistä saa ostaa halpoja lippuja, e ovat yleensä "piippuhyllylle" tai muille heikommille paikoille. Eli vaihtoehdot on karkeasti näin:
      - osta etukäteen netistä jos haluat tietyn päivän tietyn esityksen olet valmis maksamaan kalleimman mahdollisen hinnan kaikkine lisäkuluineen ja välityspalkkioineen
      - osta paikan päältä suoraan teatterilta, jolloin vältät kaikki lisäkulut ja pääset itse valitsemaan istuinpaikan ja hintakategorian - toki otat tällöin riskin ettei lippuja enää löydy, mutta totuus on se että useimmiten niitä kyllä löytyy - tinkiäkin voi yrittää, se joskus onnistuu jos näytökseen on paljon myymättömiä paikkoja
      - jonota TKTS:llä, jolloin saat liput suunnilleen puoleen hintaan ja yleensä hyvälle paikalle, mutta istuimen sijaintiin et voi itse vaikuttaa ja toki saatavuuskin on epävarmaa - itse olen mennyt TKTS:lle etenkin South seeportiin joskus alkuiltapäivästä, jolloin ei tarvitse pahemmin jonottaa, mutta haluttuun näytökseen pääseminen on epävarmaa
      - osta netistä etukäteen joltain "tarjoussivulta" ja risti kätesi että saat sellaiesen paikan josta näkee ja kuulee jotain
      - osta kadulla trokarilta ja varaudu siihen että lippu ei ole aito ja rahat menee siinä hukkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe