Onko joku ostanut joskus lippuja teatteriesityksiin niistä TKTS-kojuista? Jos joku on ostanu niin olis kiva tietää, että onko niissä kauheen pitkät jonot ja minkälaisia lippuja sieltä saa (mihin esityksiin ja minkälaisilla paikoilla)!?
TKTS-kojut
broadwayllä
111649
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 11
Vanhimmat
Olen ostanut useammankin kerran lippuja TKTS:stä. Paikat ovat olleet ihan hyviä, mutta niitä ei saa itse valita.
South Street Seaportin kojulla on yleensä lyhyemmät jonot. Times Squaren kojun jonot voivat olla pitkiä varsinkin kiivaimpina turistiaikoina.
Maanantaina useimmilla teattereilla on vapaapäivä, joten kannattanee valita joku muu päivä. Viikonloppuina taas jonot ovat pidemmät ja alehintaisia lippuja vähiten saatavissa iltanäytöksiin.
TKTYS:ssa liput musikaaleihin ovat keskimäärin n. 50-60 USD/kpl.
Huom! Ottavat vain käteistä, ei luottokortteja.
TKTSn sivut http://www.tdf.org/tdf_servicepage.aspx?id=56
Katso sivuilta myös "SEE WHAT WAS AT THE BOOTHS LAST WEEK".
onko tietoa miten eri ajankohtina ruuhkat ja lippujen saatavuus vaihtelee, eli mitkä on "high" ja mitkä "low seasoneita"? Ollaan menossa lokakuussa ja olen antanut ymmärtää että tämä olisi jotenkin yleisesti ottaen "high seasonia" Nykissä.
Karkeasti ottaen low seasonia on tammi-maaliskuu, heinä-elokuu, muut hig season.
Tosin nykyisellä dollarin kurssilla New York houkuttaa enemmän ja enemmän turisteja jokaiseen vuodenaikaan, tämä näkyy hoellien käyttöasteessa ja hinnoissa sekä muiden "turistipalveluiden" käytössä sekä hinnoissa...
...että onko järkeä lähteä jonottamaan lippuja, jos haluaa johonkin tiettyyn musikaaliin? Sain tuolta nettisivuilta vähän sellasen käsityksen, että kannattaisi ostaa sieltä vaan jos ei oikeestaan ole väliä mihin esitykseen haluaa liput...
Jos haluaa varmistaa pääsyn johonkin tiettyyn musikaaliin, liput kannattaa tilata netin kautta hyvissä ajoin. TKTS:sä ei välttämättä ole lippuja tarjolla juuri sille päivälle juuri siihen teatteriin kuin haluaisit, eikä edes teattereista suoraan saa lippuja, jos ne ovat jo loppuunmyydyt.
Alehintaisia lippuja löytyy myös netistä (ei kuitenkaan kaikkein suosituimpiin näytöksiin) www.broadwaybox.com
Miten esim. tuolta antamastasi osoitteesta toimii tuo tilaaminen, tai lähinnä ihmetyttää että voiko ne liput hakea sitten sieltä paikan päältä jos ei halua että ne toimitetaan kotiin, ja maksetaanko ne luottokortilla vai millä? Kauheen vaikee löytää noilta sivuilta mitään tietoa...
Etsi haluamasi näytös Broadwayboxin sivuilta. Siirryt seuraavalle sivulle, jossa on alennuskoodi. Kopioi se.
Broadwayboxista saat alennuskoodin, kopioi se, siirry linkistä Ticketmasterin sivuille (tai mene ticketmaster.com), tilauksen yhteydessä ticketmasterin tilaussivulla kysytään alennuskoodia (Enter Special Offer Code or Password), kirjoita saamasi alennuskoodi ruutuun.
Liput maksetaan luottokortilla, niin kuin miltei mikä tahansa ulkomaisilta sivuilta ostettava tuote tai palvelu.
Saat vahvistuksen, jonka käyttämäsi luottokortin (tunnistautumista varten, veloitus menee kortilta silloin kun tilaat liput) otat mukaan teatterin lippuluukulle näytökseen mennessäsi, josta saat liput. Lisätietoa näiden ticketmasterin "e-lippujen" käytöstä http://www.ticketmaster.com/h/help.html?tm_link=tm_i_help
Hei,
onko kenelläkään tuoreita kokemuksia siitä minkähintaisia liput on ja miten niitä näin talvikuukausina on tarjolla.
Kiitos!
Käytiin marraskuussa 2010 katsomassa Rock of ages ja piletit maksoivat 75 USD. Liput jonotettiin South Street Seaportin pisteestä. Homma toimii käytännössä siten, että pulju aukeaa (10 tai 11, en muista).
Joka päivä myynnissä on samalle illalle myymättä jääneitä lippuja. Eli tosiaan, esim. Billy Elliot oli suosittu = loppuunmyyty jo aika päivää sitten. Myynnissä olevat näytökset ilmestyvät myyntipisteen ulkoseinään noin puolta tuntia ennen myyntipisteen aukeamista. Joten siinä voi hieman kuikuilla itseä kiinnostavia vaihtoehtoja, sillä siinä vaiheessa kun oma vuoro jonossa tulee ja olet ostamassa lippujasi, voi olla, että ko. näytös on mennyt edellä oleville.
Tästä päästäänkin siihen huomionarvoiseen seikkaan, että jonoon kannattaa mennä ajoissa. Itse hilpaisimme paikalle tuntia ennen avaamista, ja edellämme oli noin 20 ihmistä. puoli tuntia ennen ovien avaamista jono kiemurteli jo sadan metrin päässä. Eli mitä edempänä jonossa, sitä paremmat mahkut saada itseä miellyttävät liput!
Seuraa kannattaa ottaa, niin toinen voi vaikka hakea aamupalaa jonoon, tai voi vaikka käydä vähän shoppailemassa kulman takana sijaitsevassa Abercrombie&Fitchissä.
Ja Tkts:llä käy luottokortti maksuvälineenä!
Netistä näyttäisi saavan lippuja Broadway näytöksiin, n. 39$ (kulujen kanssa n.50$) esim. American Idiot.
Onko TKTS -kojuilta mahdollista saada lippuja alle tuon aikaisemmin mainitun 50-70$ väliltä? Mietin vain, että olisiko järkevää ostaa liput etukäteen noilla hinnoin, kuin vaihtoehtoina on viime tingassa ostaminen ja jonottelu koppijonossa. Showlla ei ole niin väliä, uskoisin kaikkien spektaakkelien olevan kohtuullisen vaikuttavia.1
TKTS:n liput on yleensä hyvilla /kalleimmille paikoille, mutta jos etukäteen netistä saa ostaa halpoja lippuja, e ovat yleensä "piippuhyllylle" tai muille heikommille paikoille. Eli vaihtoehdot on karkeasti näin:
- osta etukäteen netistä jos haluat tietyn päivän tietyn esityksen olet valmis maksamaan kalleimman mahdollisen hinnan kaikkine lisäkuluineen ja välityspalkkioineen
- osta paikan päältä suoraan teatterilta, jolloin vältät kaikki lisäkulut ja pääset itse valitsemaan istuinpaikan ja hintakategorian - toki otat tällöin riskin ettei lippuja enää löydy, mutta totuus on se että useimmiten niitä kyllä löytyy - tinkiäkin voi yrittää, se joskus onnistuu jos näytökseen on paljon myymättömiä paikkoja
- jonota TKTS:llä, jolloin saat liput suunnilleen puoleen hintaan ja yleensä hyvälle paikalle, mutta istuimen sijaintiin et voi itse vaikuttaa ja toki saatavuuskin on epävarmaa - itse olen mennyt TKTS:lle etenkin South seeportiin joskus alkuiltapäivästä, jolloin ei tarvitse pahemmin jonottaa, mutta haluttuun näytökseen pääseminen on epävarmaa
- osta netistä etukäteen joltain "tarjoussivulta" ja risti kätesi että saat sellaiesen paikan josta näkee ja kuulee jotain
- osta kadulla trokarilta ja varaudu siihen että lippu ei ole aito ja rahat menee siinä hukkaan