Ensi kertaa menossa Pietariin ryhmämatkalle ja kysyisin kokemuksia hotelli St Petersburgista. Tripadvisor antaa aika ankean kuvan epäsiististä hotellista jne.
Millaisia kokemuksia?
Hotelli St Petersburg
3
1089
Vastaukset
- Leningrad....
Olin tuolla kaksi vuotta sitten.. Juu, ei se ihan enää uusi ole. Vähän kulunut ja nuhjuinen, mutta ei mielestäni mikään epäsiisti. Aamiainenkin oli ihan normaali. Metroasema on kyllä vähän kaukana. Hotellin takana olevan sotilas(-sairaala?) alueen läpi pääsee kyllä oikaisemaan, mutta taitaa reilu kilometri tulla silti..
- laulussa
Irwinin laulussa sanotaan... siellä on kirppuja luteita täitä... vanha restauroimaton rötiskö ja pitkä matka kaikkialle ja sitä paitsi se on siltojen takana jos aiot keskustassa palloilla yömyöhään. Omapahan on valintasi.
- sisä-
siisti paikka ja vielä kun saat huoneen jokinäköalalla - ei kun paranee. Sillä puolen jokea myös muutama maukas ja edullinen ruokaravintola. Ja taksi vie ja taksi tuo - eikä taksa ole este. Ei muuta kuin mukavaa matkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053